To je Gazellka, nenápadná přesto elegantní, spolehlivá a pohodlná. Našla si mne. Láska na první pohled. Kdo ví odkud jí vítr přivál. Už jsme spolu pět zim. To to uteklo.
Nechtěla se fotit. Prý až na ní dojde řada, v abecedě. To bylo přemlouvání.. Nakonec svolila, ale pod podmínkou, že se na to nastrojí. Chtěla být šik, zase jako zamlada. Tak jsem jí to splnil. Ale sluší jí to, panečku, co říkáte ?
(vloženo 4.4.19)
Značka | Gazelle |
Model | Champion Mondial AA Special Frame |
Modelový rok | 1982 |
Velikost | 60 |
Hmotnost | 9,77 |
Rám | Reynolds 531 2075 g |
Vidlice | Reynolds 531 666 g |
Hlavové složení | Campagnolo Super Record |
Kliky | Campagnolo Record 175 mm |
Středové složení | Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
Řazení | Campagnolo Record |
Převodník | Campagnolo Record 52/42 |
Kazeta | Velo 13-24 |
Řetěz | Sedis |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Record |
Brzda přední | Campagnolo Record |
Brzda zadní | Campagnolo Record |
Brzdové páky | Campagnolo Record |
Ráfek přední | Mavic Monthlery Pro |
Ráfek zadní | Mavic Monthlery Pro |
Dráty | Berg 2,0 |
Pedály | Campagnolo Record |
Řídítka | 3TTT |
Představec | 3TTT 90mm |
Sedlovka | Campagnolo Record 27,2 mm |
Sedlo | Iscaselle |
Pláště | Galusky Continental Giro |
Ano krásné a elegantní kolo, to je radost na to koukat, a to nemluvím o radosti ze samotné jízdy.
Gazellka jak má být, za 5*
Moc hezké – elegantní. Nevím, asi je to nostalgie, ale ta vzhledová lehkost rámu a vidlice z oceli, nízkých duralových ráfků a chromovaných drátů třpytících se za jízdy ve slunci je dnes už nevratnou minulostí. Dnes jsou některá kola také hezká, ale už to zkrátka není ono.
Že je to škoda.
Jo a taky si myslím, že bílé omotavky a bowdeny by byli hezčí. Praktičnost, nepraktičnost. Přeci jen, kolik toho konkrétně na Gezellce do roka nalitas…
Trepi – tak já, jako vzkřísitel starých Favoritů, jsem podělaný z takovéhoto kola i dnes. Ovšem rozumím tomu o čem mluvíš. Ta doba, kdy bylo vše vzácné a když jsi se k tomu propracoval…ta radost. To už dnes mladý neznají. A myslím, že je škoda.
5.4.19 18:57
Pilane: o to nejde, spíš ta zhýčkanost všemi těmi technologickými vymoženostmi, ale dovedu si představit jet na takovém kole třeba Cobramův pohár
5.4.19 18:56
learita: dnes už ne, dvaaosmdesátej už nikdy nebude, ta doba, kdy takové kolo bylo naprosto ve hvězdách, něco absolutně nedosažitelného v době, kdy vrcholem štěstí bylo sehnat F12 na úzkých pláštích (tehdy se říkalo „pologaluskách“)
a když jsem se pak dočkal F1 na galuskách za oddílový poukaz, už z toho jsem byl blízko infarktu, když jsme pro něj jeli do Rokycan, myslím že takovou radost jsem už z nabytí nějakého předmětu v životě neměl
Gazellka má z vašich komentářů velkou radost a všem moc děkuje
@rorschach – je to tak trochu o té praktičnosti. Ne že bych o tom neuvažoval, ale když už, tak by to chtělo spíš světle šedou včetně bowdenů a světle šedého rollse … nee..
@Trepi – tomu rozumim, tohle kolo vydá váhově za tvoje dvě a ještě kousek zbyde .. , v osmdesátym druhym se mi podařilo sehnat první galuskový ráfky ..
@Learita – trávě se daří, úrodná půda a nebožtíci za zdí :-)
Mě by ten šlak trefil ještě dnes, mít doma takového krasavce. Krásný kolo. Mám tušení, že ho uvidím na vlastní oči.
5.4.19 16:28
5.4.19 15:47
jsem tady v té galerii už poněkolikáté, dnes už bych na tom jezdit nechtěl, ale moc pěkně se na to dívá
v roce 1982 mi bylo 14 a kdyby tehdy tohle kolo někdo přede mnou postavil, že je moje, trefil by mě šlak od radosti
Jako malí kluci, kdysi dávno, když nic nebylo k sehnání, jsme si dělali polepy na kola sami a já měl Gazelle (na Favoritu). Všichni si ze mě dělali prdel, že nic takovýho neexistuje, ale tu značku jsem znal z časopisu Miroir. Tohle je nádhera!
5.4.19 09:43
Elegantni dáma.
Super, tyhle kliky v délce 175mm to je něco jako Modrej Mauricius, ne? Slušela by jí bílá omotávka, ale chápu praktičnost:)
4.4.19 22:42
4.4.19 21:57
líbí, moc