Španělsko.
Španělsko.
Francie.
Skoro doma. Hostinec u Kodrů, pod Kozákovem.
Aktuální a finální stav po úpravách 2019.
(vloženo 7.4.19)
Značka | Giant |
Model | Giant Full 1,5 Pro |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 23 |
Rám | ALUXX SL |
Vidlice | Motion-Ride. E18 . 170mm |
Tlumič | Rockshox Deluxe trunion |
Řazení | Schimano Di2 XT |
Sedlo | Specialized |
Pláště | Schwalbe |
že je to ebike vůbec nevadí, ale ty brašny, blatníky, odrazky, to vypadá opravdu děsivě…
ale má to řazení Schimano :-) asi od Schimanskyho…
Pavel675: věř tomu že ta ***** i z kopce pojede lépe než bike bez motora
Babegta původně motokolo byla. Jen pro upřesnění
To na dvou kolech s motorem je motorka a motor na elekřinu není kolo, ale pořád motorka ikdyž se maskuje za kolo, BABETA má taky šlapky a nikdy nikdo tomu neříkal motokolo. To mi nikdo nerozmluví. Nicméně ať si každý jezdí na čem chce, ale mezi cyklistou a motorkářem je velký rozdíl.
8.4.19 15:49
ten jo
8.4.19 15:18
Biker nemuze mit elektromotorku.
Chudák majitel, až si tu přečte, jaký je vlastně chudák, když jezdí na e-biku, jistě z toho již nebude mít takovou radost.
Pantáta bike. Ale proč néé :).
Teď jsem kousek za Prahou, pod místním trailíkem potkal bandu bikerů, co všichni do jednoho ten kopeček nahoru (trochu kamenitější TZ) tlačili. Jsem si skoro jistej, že všichni byli mladší než já. Myslím, že do 10–15 let bude mít ebika 60% bikerů.
8.4.19 13:02
8.4.19 10:42
Atty, delame vse pro to aby legislativa doznala upravy :)
Zdendyš: bohudík ty nejsi ten správný Bůh, který o tom rozhoduje, kdo může či nemůže „znesvětit“ lesní posvátnou půdu třeba elektrokolem
Dazz: odpověděl bych krátkým citátem z Foresta Gumpa – nápověda – ten o bonboniéře to není… :)
Vzhledem k tomu, že lidká blbost nadnáší, tak ta motorka nebude ani tak těžká ;-)
8.4.19 04:46
Ano ano, take si myslim ze majitel teto elektromotorky je ucineny anjel uz jenom proto, ze elektromorem znesvecuje lesni posvatnou pudu:).
orm:to je vcelku na nekonečné diskuze – ale v současném stavu legislativy i množství prodeje bez nějakého rozumného východiska (celosvětově). Je to novej fenomén (ať se nám to líbí, nebo ne) a asi je nutné se s tím naučit žít. Jestli to nějak přejmenovávat a pojmenovávat, či to úplně jinak vymezovat – to fakt nevím. Mně elektrokola vadí v případě, že na nich jezděj debilové, kteří možnosti a výkon zneužívají, chovají se neohleduplně a nerespektují základní slušnost běžných cyklistů. Nicméně ze zkušenosti vím, že je to o konkrétních lidech a že tedy zákonitě potkávám i „prasata“ cyklisty, co jezdí jen za své. Že je ta možnost – potkat ****** na drahém e-bajku větší, s tím souhlasím – je to trošku podobné v tom, jako potkávám debily za volantem na silnici, v určitých značkách a modelech aut – někdo tu svou aroganci, moc, peníze… takto může prezentovat. To mne ale neopravňuje k tomu, abych hned hodil všechny majitele elektrokol a černých BMW do jednoho pytle. Prostě nic není černobílé a nelze soudit jen z prvotního náhledu – jen to jsem chtěl říct.
@atty: Ty nechapes, a sam se te chyby dopoustis, ze lidem nevadi to, ze lidi jezdi na ekolech, ale ze tomu rikaji kolo a cyklistika. Nekterym, treba mne, vadi, ze ekolo ma legislativne stejna prava jako kola a co mne vadi nejvice je to, ze se kolum v propagacnich materialech prodejcu ekol zacalo rikat klasicka kola.
Pokud uzivatele neznas nejak osobne, tak neni potreba mu psat. Snad si to tu precte :-).
orm: ano, uznávám, že fotky pro profil kola to nejsou nejlepší (ale viděl jsem tu vcelku i hodně horších) a že profil by mohl být v rámci popisu dotaženější. A protože jsem také uvědomělý člen, mohu Ti slíbit, že majiteli pošlu soukromou zprávu, zda nechce ten profil doladit, aby byl příkladný. To je tak vše, co mohu udělat a udělám. :)
A proč to všechno píšu – protože chci trochu obhájit majitele kola, který dostal rovnou sprchu formou „jé, další pozér na elektromotorce, ověšené brašnami a zrcátkem…“ – to mi k němu opravdu nesedí, ani z těch dvou krátkých setkání, kdy jsme v podstatě řešili jen nějaké technické věci ohledně DI2.
@atty: Muzes byt konretni co presne ti vadi? Ja proti ecyklistice nic nemam. Chci si to ekolo prohlednout, od toho ten profil je. Misto toho tu jsou fotky z dalky, kde je videt vice vseho ostatniho nez ekola a spatne vyplneny profil. Pokud tu chce mit majitel profil ekola, tak by ho mel vyplnit poradne, ma to i v podminkach. Pokud sem chce dat jen foto ekola, tak na to tu jsou jine kategorie.
wladeq: to je právě o tom, že majitel není „pozér“, který potřebuje opírat svého (stejně drahého) S-Workse před hospodou, nebo ho leštit v garáži a dávat sem desítky fotek FF zrcadlovkou – jako koukněte, jak mám úžasný kolo…
Prostě si jezdí pro radost, odreagování a potřebu pohybu, kolo vypadá takhle, protože je to optimální k tomu, na co ho používá a vyhovuje mu to a leckdo by z toho těžko poznal, že je to e-full za hodně, ještě doplněnej Di2 sadou. Prostě s takovým člověkem nemám problém, zatímco s některými pózery či militantními zastánci nějakého „jediného správného vnímání mechanického kola“, celkem jo… :)
orm: znám kolo (viděl jsem ho osobně) a majitele znám (také osobně) z toho důvodu, že jsme spolu něco probírali ohledně Di2 pohonu a něco s ním řešili. Tak jsem se také ze dvou setkání dozvěděl, co dělá a jak a kde kolo používá a proč. Jiné „vztahy“ fakt nemáme. :) Tedy nejsem někdo, kdo by si mu dovolil řešit jeho profil či fotky na webu.
Jseš celkem starostlivej, pokud se jedná o profily a vztahy diskutujících, co ti nejdou pod fousy názorem – jseš takhle uvědomělej i jinde a jinak? :)
atty: Jedina podstatne vec je ta, jestli vyhovuje majiteli. Je lepsi zazit srandu na ebiku, nez nudu na normalnim kole. I kdyz ebajky neberu, nechapu, a budu je dycky (dobre, aspon do 50) hejtovat, chapu, ze to nekoho bavi. A o to jde… To, ze to pri sve cene typuju 150 tycek plus vypada, jak tescobajk, model cirkus, nebudu komentovat :)
@atty: Pokud majitele znas, tak bys mu mohl rici, aby si profi kola vyplnil lepe, hlavne fotky.
Protože o tom něco malinko vím (jak se tohle kolo používá a kdo ho jak provozuje), tak mohu jen konstatovat, že pro ty účely a použití je to ideální – ať si každej myslí o tom, co chce.
Měli bychom si uvědomit, že elektrokolo není špatné, protože je to elektrokolo, ale že ho může řídit debil (což v tomhle případě pravda není).
A pokud je někdo debilem, může jím být za řídítky, volantem, kniplem… čehokoliv pojízdného a bude se tak i chovat. Stejně tak se může chovat slušně a pozitivně i „elektrobajkr“.
Prostě posuzovat někoho, protože „elektrokolo“ je v dnešní době na hlavu, zvlášť, pokud neznáme bližší souvislosti použití, potřeb, zdravotního stavu a věku majitele.
Takže tenhle majitel s e-bajkem rozhodně nemachruje, nejezdí jako prase a neničí schválně traily těch ortodoxních (jezdících za své). Jezdí si pro radost z pohybu a odreagování při náročné práci.
A to píšu jako ten, kdo si e-bike rozhodně neplánuje koupit, protože na můj způsob ježdění mi nic nepřinese a zatím jej (klep klep) zdravotně nepotřebuju.
Fran7 – jenže si vem, když jsi někde na dovče a chceš si dát tři celodeňáky zasebou v horách tak se na mě nezlob ale v padesáti musíš bejt magor co jezdí do práce denně nějaký slušný kopce nebo tak, aby to zvládal v těch horách… a představ si jak tě to na kole baví, když jsi unavenej… nebo když jsi plnej energie…
já teda ebajk naprosto chápu… a i jako lenoch bych si ho koupil klidně.. jenže já mám kolo na zábavu, kde je dost podstatná věc váha, což ebajk fakt nesplňuje…
řekl, bych že je ale ebajk pro tělo mnohem zdravější… rozpohybuje tělo, a tep je přesně nejlepší na hubnutí, kdy nejvíc spaluje… neničí si člověk tolik klouby… a není tolik unavený i po delší trase… přitom vykonával zdravý pohyb.. :)
Na profilu máš čerta, ale ten se k ebiku tedy moc nehodí. To že sjíždíš svět a máš předražený ebike je známka, že prachy máš, ale nevíš co je to být skutečný biker, pokud máš kardiostimulátor nebo operované klouby, tak to chápu, ale pokud jsi jen líný, tedy 20 let jsem na kole neseděl a teď mě to baví, nepochopím. Jak se často říká, že s ebikem se dostanete na místa kde by jste se normálně nedostaly a vidíte víc, je lichý a blbost. Já takové kolo doufám ještě v 60ti potřebovat nebudu, mým vzorem je hodně starý děda co ho potkávám v sezoně, na silničte, tempo a rychlost nic moc, ale takto bych rád skončil i já, raději pomalu a v klidu za své, než machrovat s ebikem. Sorry ale tak to cítím já.
7.4.19 21:04
plzakj: neser mě, za pár dní je mi 52, teda ale je fakt, že za svými cca 30 let starými osobáky začínám zaostávat
7.4.19 20:07
Takhle bych v padesati tedy dopadnout nechtel :)
7.4.19 20:06
Že je to elektrokolo, s tím problém nemám, že si majitel dovolil (navzdory módní policii BF) mít odrazky, brašny a dokonce zrcátko… to je samozřejmě neodpustitelný prohřešek (pro ty módní policisty) :)
Na druhou stranu – takhle vypadá kolo, na kterém se opravdu jezdí a to i v neznámém terénu a skoro denně a majiteli již není 25.
Tedy odpadají ty klasické argumenty – koupil si to, protože je línej a aby mohl machrovat…
Strkááču, dej si pivko, proč? aby si nemlel hovadiny:-DDD
jo a pokud nejezdíš denně po silnici, tak si sundej ty ohavný odrazky z výpletů...... :)
tak tohle elektrokolo je sice hnusný… ale zadarmo bych takový doma mít chtěl :D najít si nějakej zábavnej kopec a vyjíždět to.. např právě v tom chorvatsku, španělsku atd v těch horách do těch strmějších kamenitých vršků to musí bejt paráda.. je to zas něco jinýho a musím říct, že i na tom se dokáže člověk uhnat a to celkem dost… a zvlášť si to člověk užije když má trochu toho skillu…
nikomu bych nezazlíval elektrokolo… ale určitě bych se s tím nesral na BF mezi normální kola, protože místní banda Ebajky neuznává… :)
7.4.19 18:19
Sinpa: těžko, Onuce jezdí poctivě za svý a na kole