Dnes jsem se poprvé svezl. Skládal jsem si ho přes zimu na půdě aniž bych věděl k čemu tohle kolo bylo a k čemu bude. V době kdy bylo nové jsem chodil do druhé třídy,tak mě to minulo. No každopádně je sranda na tom jezdit a i po těch letech to všechno funguje. Jen mě štve,že nemám do sady přesmykač m-950 se spodním tahem co by na tenhle rám pasoval. I tak mi ale kolo udělalo radost..
(vloženo 9.4.19)
Značka | Hot Chili |
Model | X-Rage |
Modelový rok | 1996 |
Hmotnost | 11,9 |
Rám | Hot Chili X-Rage |
Vidlice | Rock-Shox Sid XL |
Tlumič | Fox Float RC |
Hlavové složení | Rond |
Kliky | SH XTR m-950 |
Středové složení | SH XTR m-950 |
Přesmykač | SH XTR m-900 |
Měnič | SH XTR m-950 |
Řazení | SH XTR m-950 |
Převodník | SH XTR m-950 |
Kazeta | SH XTR m-950 |
Řetěz | SH XTR m-950 |
Náboj přední | SH XTR m-950 |
Náboj zadní | SH XTR m-950 |
Brzda přední | SH XTR m-950 |
Brzda zadní | SH XTR m-950 |
Brzdové páky | SH XTR m-950 |
Ráfek přední | Mavic 217 |
Ráfek zadní | Mavic 217 |
Dráty | DT |
Pedály | CrankBrothers3 |
Řídítka | Syncros |
Představec | Thomson Elite |
Sedlovka | Thomson Elite |
Sedlo | Flite Titanium |
Pláště | Panaracer XC Fire 2,1 |
To bylo Lite Rage, pozdější model, škoda, že jsem ho tehdy nekoupil, visel tam asi deset let :))
Kultovní dílo tehdy začínajícího konstruktéra Petera Denka… na DH verzi závodil Markus Klausmann. Tohle byla zlatá éra MTB, dnešní kola už se s tím rovnat nemůžou :)
No prostě nádhera.V té době jsem jezdil na upraveném Favoritu od pana Hanouska,kdo ho pamatuje?
Krása. Už nevím v jaký pražský prodejně ho měli vystavený, ale chodil jsem ho okukovat pravidelně.
10.4.19 18:55
Vim jak to fungovalo, jezdil jsrm xt i xtr ale urcity provozni vakl to mit muselo. Kdyz zmensili vule aby se ten paralelogram tolik nevrklal zase se casteji pouzdra temovali spinou. Z deste pod okap. Nastesti tyhle laborace tiply kotoucovky.
presne, mam XTR 950 vecka na vic kolech, nektery uz zjevne leccost zazily a fungujou bez problemu doted.
Zdendyš: to není přepákovaní na brzdách, ale paralelogram. Není to pro zvýšení síly, ale pro rovnoměrné dosedání gumiček. Ale problém byl v podstatě jen u první verze XT, kde to časem chytalo celkem vakl. Vyšší a novější modely s tím takový problém neměly.
10.4.19 16:09
Vaha sedi i kdyz ta vidle mela bezmala 2kg. Panaracery byly v te dobe hoodne dobry pneu. Jeste prepakovana vecka … po par set km zacal ten prepakovany system chrastit i kdyz myslenka dobra. Ve vysledku se pouzivaly vecka s pripojenim boticek spalku naprimo bez te slepe ulicky prepakovani. Myslenka vyborna ale technicky slozita, moc cepu moc vuli…
Ach můj bože :- o
Nad timhle jsem taky slinta, kdyz bylo ve Velu nebo kde. Uz je to nejaky patek. Parada!
Aaa. Ja sem blbec. Ja si to popletl s Warpem. A uz si vybavuju i tenhle X-rage.
V tom pripade se omlouvam a beru zpet sva slova o DH. No nic, udelal jsem ze sebe kokota :-)
Jinak na tenhle rám Hot Chili zakazovali dávat dvoubrýlovou vidlici. Bylo to i na Lite rage.
Ad vaha: A jo, ja si nevsiml, ze nekdo navesil na DH ram nejake super lehke XC komponenty vcetne kol, ktere ten vyznam kola vlastne popiraji. Nejak jsem automaticky cekal dh vidli a dh kola – coz by hned bylo o cca 3kg vice :-)
Ale verim, ze to takhle muze fungovat pomerne dobre.
Bnx: S tou váhou bych i věřil. Lehká vidle a tlumič, úzký ráfky a gumy, xtr…
Nesmíš se na to koukat optikou dnešních 29 endur :-)
tak to je krásné
a ted uprimne: krome toho ze to asi trochu hur brzdi – jezdi to nejak spatne? :)
1*!
10.4.19 05:59
Tohle byl sen! Nádhera a narozdíl od tebe jsem se blížil maturitě, tedy mě to neminulo, ale bylo to nedostupné…krasavec!
Parádní. Jeden z mých nesplněných snů.