Tak se nám blíží Peklo severu a s ním přijdou i nová Roubaix od velkého S…
Za mě velmi povedený počin, docela zásadní změny a co je pro mě tedy dost nepochopitelné, je lepší aerodynamika než u Tarmacu SL6, který už je na tom velmi dobře, to bych tedy nečekal…
New Roubaix at a glance:
- Adjustable Future Shock 2.0 with rebound and compression damping
- 900g frame – Lighter than the Venge
- More aero than the Tarmac SL6
- 33mm tyre clearance
- Threaded bottom bracket on all models
- New Pave seatpost and internal seat clamp
A už se i prodává, co jsem koukal.
(vloženo 11.4.19)
Perfektni kolo…5*,jak je ten Future shock? ta seda/cervena kombinace je dost vpohode!
12.4.19 05:46
Je to fakt ošklivý. Ale na druhou stranu to je nejhezčí Roubaix co udělali :-)
Bora uz myslim ani jiny kola, nez kotoucovy nema ne? Tohle nevypada spatne a na kostky to bude dobry svezeni, ale zakladni model na 105tce bude startovat tak na 150K ne? :-)
To je jasný, vždyť je to Specialized.
11.4.19 10:39
Pro mě je to hroznej hnus… Možná to funguje ale tvarově ta kapka za sedlovkou ten humus u představce no děs zlatý klasický tvary:-)
na žiletce to sice dá, ale bude pomalejší(na kostkách) a unavenější, někde je na to test
11.4.19 09:57
@miťo
Co jsem viděl dnes na insta, tak pojede s kotoučema…
Hmhm, jestli Sagan zase pojede mechanický řazení a ráfkový brzdy, tak je tohle trochu postavený na hlavu ;-)
Musím říct, že tohle je nejhezčí Roubaix ze všech. Konečně to vypadá jak normální kolo. Otázka je, jaký je rozdíl v pohodlí oproti hnusným elastomerovým Zertz prvkům ve vidlicích a na zadní stavbě jak modely 3 roky zpátky. Nebo hnusná zalomená sedlovka pod sedlem a pružina obalená v kondomu pod představcem. Dát na tohle normální rodla a ne „gravel prohnutý“ a je to pecka. Možná bych sedlovou trubku pod napojením zadní stavby lehce protáhl a udělal to víc „aero“ a byl bych spokojenej. Za mě 9/10 co se týče designu