Vytažení sedlovky nekomentovat. O tom si můžete přečíst u mojí silničky SL6.
Postavený to je tak, aby se mi na tom dobře závodilo. Za dvě sezony to má najeto 3000km a úspěšnost kolem 80% na bednu. Je to nenápadná pila.
Barvy gripů ladí k zakončení kalhot a dresů teamu Ski a Bike centra Radotín a samozřejmě vozím jednu ponožku červenou a druhou modrou :)
Pro 2019 nově teleskop a XX1 + zamykání Dual Grip lock od RS. Takže bude ještě větší peklo směrem dolů.
váhu nevím, do 11kg to bude. Ono to je asi jedno, protože ušetřit výrazně není kde, aniž by to nebyl kompromis (sedlo) nebo mega voser (jako přepletení předku na lehčí nábu třeba). Divine SL teleskop je jediný co by dávalo smysl, ale ta je krátká pro mě.
(vloženo 12.4.19)
Značka | Trek |
Model | Top Fuel |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | L |
Hmotnost | akceptovatelná |
Rám | Top fuel OCLV carbon, alloy stays, 100mm |
Vidlice | Fox Float Performance Step Cast Fit4, 100mm |
Tlumič | Fox Float Performance Re:aktiv XC |
Kliky | Sram XX1 |
Středové složení | Sram DUB |
Měnič | Sram XX1 |
Řazení | Sram XX1 |
Převodník | Sram XX1 34z |
Kazeta | Sram XX1 10-50 |
Řetěz | Sram XX1 |
Náboj přední | DT 350, 28D, boost |
Náboj zadní | DT 240, 28D, boost |
Brzda přední | Sram Level TLM |
Brzda zadní | Sram Level TLM |
Brzdové páky | Sram Level TLM |
Ráfek přední | Nextie Premium |
Ráfek zadní | Nextie Premium |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | Expedo M-Force 8Ti |
Řídítka | Bontrager carbon 680mm, Gripy Esi |
Představec | Bontrager 100mm |
Sedlovka | One Up 150mm |
Sedlo | WTB Silverado |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron / Bontrager XR1 Team Issue |
Blacky: Hele prachy Te evidentne netrapi, si proste kup 720 a ty 800 nech „co kdyby“ :)
double – rodla ještě zvažuju, mám pořád doma sworky 800 ale řezat je někam k 720 bude bolet.
Vozis celkem uzky rodla. To je kvuli mensimu aero odporu na zavody?
Treky se fakt povedly, je to dělaný na potěchu oka :-)
Ale výškou je to pěkný tak na „M“ kový kolo, moc nechápu proč dělají ty trojúhelníky i na větší velikosti takové malé, vždyť je jasné, že každej bude mít standover s rezervou přes půl metru. A dlouhá sedlovka (v případě teleskopky) už musí vyjít snad těžší než pár gramů karbonový trubky. Stranovej košík je jasněj, i ten poslední force (po stržení samolepky samozřejmě :) udělá spoustu parády.
Ono je to asi o tom, jak moc si to chceš užít, nebo jak moc jedeš na výsledek. U Tebe to vidím na to druhý :D Když jsem viděl, za kolik to jedou ti, co jedou na bednu, tak bych to odhadl, že v tu dobu brzdím někde v Tisu u hospody :) Každopádně rakeťáci co to jezdí na ty první místa to podle mě taky jedou na užovkách a navíc na HTčkách… Moje cíle jsou podstatně nižší (1. nezrakvit se 2. nebýt poslední :)) Jsem od přírody skromnej kluk
KOlo je peckovní, jen si říkám, kde se to zastaví, to snižování rámů tak, že člověk potřebuje sedlovku dlouhou 450mm a do rámu skoro nenacpe bidon… ;-)
Bidon – normálně, uříznu rám, dám bidon a zalepím :) chce to košík s nízkých držením lahve nebo rovnou boční. Tohle je nějakej china carbon, ale překvapivě solidně drží, až ho urvu pujde sworks z-cage. To mám prověřený z epica.
Mne – já uvažoval hodit tam na Drtikola výplety ze Slashe kvuli gripu, ale nakonec ta prcačka s kotoučema seřizováním brzd a výmenou kazety mi za to fakt nestojí a holt se trochu technicky kousnu na těhle užovkách :) jsem mega línej se v kolech vrtat poslední roky. Sotva mám díky práci a projektům čas na ježdění
Pecka! 5* Kudy tam cpes ten bidon? Ja koupil mensi a i tak tam jde hodne blbe.
Já to vždycky jedu jako vyjížďku a hned v prvním kopci jsem někde na chvostu (ten metrák do kopce fakt sám nejede :D). Každopádně co jsem s klukama mluvil, tak vyhrabali spoustu nových věcí, jsem na to zvědav (v tý čerstvý hrabance to nepochybně pojede skvěle, což se ukázalo už minulý rok na Floutkovině). A na pivo není nikdy moc zima ;)
páska je pro uchycení startovních čísel. Nejen když je bahno tak to umí řidítka solidně dojebat.
Xpeda – o trochu horší vystupování než u xtr (kde je ale geniální), udržba za těch pár km nula, vakl nula. U xtr jsem zlomil osičku a stává se to dost často, kdyby to nedělaly, tak beru xtr.
MnemonicJ – napravíme po závode :) v tý kose pivo nevim nevim. Pojedu na tomhle, i když si to užiju kompromisně, bude to snad rychlejší než na Slashi.
Jo, tohle vypadá, že pojede :) Drtikola máš předpokládám v plánu hrozně drtit, takže v Tisu si asi pivo nedáme :D
Jaky jsou ty Xpeda co se tyka plochy spoje s podrazkou, nacvakavni, udrzbovosti, poruchovosti atd? Treba proti XTR?
Pěkná raketa. Trošku kazí dojem stříbrné ližiny sedla, ale chápu že to je kvůli pohodlí. Ta el. páska na rodlech má jakou funkci? 5*
Knock to nemá
Zdendyš – loni klaplo i KPŽ (Karlštejn Bčko); jinak jezdím všechno, třeba i duatlon, mtbo, enduro (jiný kolo) a taky běhám závody. Už jen pro zábavu a čím dál tím míň. Doba kdy jsem drtil 25 mtb závodů ročně je dávno pryč.
Letos ted z kraje dve endurka (Drtikol a Trutnov), pak běžím Vltava run, Upice long, Malevil, Most, Dolomitica 380km/1000m na silnici (ambice přežít), Hlinsko Hřebec (loni byl v poháru), Etapák v Polsku Epicka Czworka.
1.5. zrušili Cukrouše, tak možná něco jestli bude.
Krása!!! 5* ať to jezdí i do budoucna!
@brundibar: sedlovka – závodní EN sezóna a vše ok
12.4.19 11:40
Peknej bajk ! Ta zminena bednarina se kona na jakych zavodech ?
Dik
tohle nemá ten skvělej „knock block“ jako papoušek ara kaninda minule ;)