Velikost | L |
Hmotnost | ??? |
Rám | AZUB |
Vidlice | SID Race 100 |
Tlumič | Fox RP2 |
Hlavové složení | Noname |
Kliky | XTR |
Středové složení | XTR |
Přesmykač | XT |
Měnič | XT |
Řazení | XT Rapidfire |
Převodník | XTR |
Kazeta | XT |
Řetěz | 2,5 normálního :-) |
Náboj přední | A2Z |
Náboj zadní | A2Z |
Brzda přední | Hayes ElCamino 180 |
Brzda zadní | Hayes ElCamino 160 |
Brzdové páky | Hayes ElCamino |
Ráfek přední | DT XR 400 White |
Ráfek zadní | DT XR 400 White |
Dráty | Ritchey Logic (64) |
Pedály | SH-M520 |
Řídítka | AZUB |
Představec | AZUB |
Sedlovka | :-))) |
Sedlo | AZUB |
Pláště | NN+RRon |
super parada extaza, pohral si sa s tym, dokonca aj spd tam mas o_O
Slintám! Víc jsem slintal jenom nad 8kg lehosilničkou a to je co říct!
vyhozený materiál
Antiku,nepotřebuju být výstřední a originální.Kdyby ses zaptal,proč jsem si to pořídil,možná bys pochopil,proč je výhoda č.1 pro mě naprosto stěžejní…ale chápu,že je jednodušší napsat že je to ********* a tečka.
To vypada strasne divne..takovej divnej paskvil. Nehodnotim, nerozumim.
Kdybys napsal, že chceš prostě bejt výstřední a originální, tak to beru, ale tyhle výhody jsou fakt o ničem…
fuj, škaredý, nic to nesjede ani nevyjede,slepej směr,těžký a nemá to ani sedovku
3 stěžejní nevýhody:1.Prudké technické výjezdy-částečně souvisí s 2.Hmotnost,3.Nastupování,vystupování.Jinak konstrukčně a váhově by se dalo leccos vylepšit,ale vzhledem k velikosti trhu nelze platit mraky špičkových konstruktérů jako cyklofabriky..
3 stěžejní výhody pro mě:1.Nebolí mě za krkem,2.Nebolí mě prdel,3.Pády se jeví bezpečnější(nechci zakřiknout)-buď sedneš na bok z malé výšky nebo odejdeš dopředu po svých :-)
nevěřim že na tom dáš stejně – jak se třeba zvedne přední nebo zadní kolo? Nebo takhle, má to aspoň nějakou výhodu v terénu, nebo je to jen pro srdcaře či pozéry?
Honza Gala na tom s náma byl v Albánii a docela sem čuměl jak to frčí z kopce po šutrech aniž by měl strach z průrazu. Je to těžká mrcha, ale cestovat se na tom dá dobře.
Obecně:z kopce dám asi vše,co na stejnězdvihovým MTB,do kopce jsou limity,Obřaňák na tom nepude…ale ten jsem nedal ani na HT,že:http://www.bike-forum.cz/…-predni.html
Dost obsáhlá debata o lehátkách je na nakole.cz,upsal bych se,kdybych tady měl všechno vysvětlovat sám :-).
Funkatrone,co je v TVOJÍ blízkosti,to MĚ při volbě kola zajímat moc nemusí,že?Takže jak píše JST:těch pár % úseků co nedám,potlačím.Silniční převody nebrat!Kašpara využiju často.
K inteligentním dotazům:jinak zapletených kol jsem si nevšiml,díz za echo,zeptám se mechanika.Obrubníky do výše zdvihu,není to takový limit,skákat se nedá :-)
Tak kde začneme?Výbava…měly tam být Marty SL a XTR řazení a šaltr,ale než jsem tohle poskládal,dočasně jsem to zapůjčil přítelkyni-no a teď už to nezískám :-(
Bílý tesák :-))
Jsem si říkal kdy ho jsem vložíš ;-) Je fakt parádní.
Nádhera, to je jedna z mnoha věcí co bych si chtěl testnout, ale pravda že silnic by byla lepší… moooc pěkné, osazení luxusní, ať to jede!
cože? ty vole ta výbava :D na tom se závodí? :D:D wow, neuvěřitelný..
prave mi napsal jonys esemes, ze na tom zhrcel krizovku a mam vam to tu jako vyridit. sice to u nas jezdi holky http://bike-forum.cz/…il-2950.html , ale stejne slusny ;-)
Vloni jsem potkal němčoura, ten si něco podobnýho postavil sám. Na DuaAce, Rohloff, Hope, prostě lahůdka, systém zatáčení na principu skateboardu, chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil
mlok: lepsi jsem narychlo nenasel… loudani jel kolik na tomhle ramu spolu s dalsim borcem, co jel na 130/130 lapousovi a krom trialu mu dostaval lapous ve sjezdech cocku. jinak jak rikas
technicky zajímavý, prakticky to je otázka. Nechám na uvážení majitele. Já bych to naházel na normální rám :)
JSt: To video není na ilustraci úplně ideální. Tím myslím proto, že moc dobře vím, že někteří na lehu dávají i o dost těžší věci než na tom videu. Ve sjezdu dají někteří lecos, hlavní limit leha jsou těžší technické výjezdy, tam ztrácí nejvíce.
vyhozené peníze…proč nahrazovat něco tak dokonalého jako je klasické kolo takovou vratkou blbostí
JSt taky mi to neprijde jako zadnej hit v tom terenu, uz jenom ten prudsi kopec jetej setrvacnosti vypadal pro jezdce sakra nestabilne… ta silnici tohle jeste chapu. V terenu vubec
JSt: tak v mojej blizkosti nie su nejake pekne lesne traily, takze jazdim teren vacsinou same skaly a bud do kopca alebo z kopca…neviem, ako by som sa v prudkom kopci na skalkach na hentom rozbehol :)
funk: otazka je polozena spatne. procentualne kolik km najedes v tezsim terenu nez je na videu? ;-)
komponenty respekt ale jinak?to je jako by auto melo kola na strese a jeste jezdilo pozadu.....
JSt: to video len dokazuje, ake je to neprirodzene…to je akoze tazsi teren alebo co?na normal biku to zvladne male decko
9.7.10 08:35
http://www.youtube.com/watch?… mozna by se nekteri pochybovaci divili, ze jim „ten stroj“ ujede :-))
tomuto som nikdy nepochopil…tie komponenty davat na „stroj“, s ktorym sa teren poriadne neda jazdit, je velka skoda
Tím pádem mě napadá ještě jedna věc – určitě bych na lehokolo doporučoval silniční převodníky. Na rovině mtb převodníky prostě nestačí. Jinak ale asi nemám tomuhle kolu co vytknout. Jo a zajímala by mě ta váha :)
Nah.vno to určitě není (myslím tím systém, ne konkrétně tohle kolo). Ale je to spíš na silnici a polňačky – tam nemá v normálním mtb konkurenci. V drsnějším terénu je to trochu hůř manévrovatelný a jezdec nemá tolik přehled o terénu kolem sebe.
8.7.10 22:50
Pri vsetkej ucte: odpruzene lehokole je super, ale rozhodne nie do terenu. A uz vobec tam nepatri prehadzovacka. Alfine alebo Rohloff. Inak pekne, zelam kopec prijemnych KM
8.7.10 21:22
aj
Myslím že lehokolo není z podstaty posezu určeno do terénu a ani tohle celopéro to nezmění:)
8.7.10 20:09
Ty vole, lehokolo na takovýchhle komponentech jsem teda ještě neviděl 8-) Brácha má Azub Max, ale má s tím často nějaký problémy (řazení, praskly výztuhy sedačky, vidle apod.) Už na tom umíš jezdit? :-)
8.7.10 19:25