Naložený v Rumunsku.
https://www.specialized.com/…-29/p/154262?…
No co říct. Je to spešl v základu, takže brada z toho nikomu asi nespadne. Já se do ně ale zabouchnul jak blbec do sklepa. Ten asymetrickej rám se mi libí moc.
Story: Na vánoce se sešel peníz a já po všech těch letech měl konečně na kolo který opravdu chci a né jenom na jaký mám. Takže trailbike. Vybral a objednal sem ale uplně jiný. Pak sem viděl a jel tohle na živo a zase sem objednávku zrušil. Dostal sem hodně slušnou slevu, takže nelituju.
Zatim sem příjemně překvapenej z brzd. Funkčně bez problému a silou i průběhem sou to prostě klony shimana.
Edit. výměna za SLX. Problém s nima nebyl, ale Slxka jsou prostě lepší kotvy. Možná ještě časem plesknu dopředu 4pístek, ale už teď to brzdí jak šlak.
Teleskop je sice těžítko, ale maká v teple i mrazu takže chválím.Super vychytaný je vedení bowdenů a hadic.
Jelikož je to moje prga celopéro, nemůžu porovnávat s jinejma, ale kolo jede a baví, až se bojim přetrénování. Těžko se z toho leze, když je to taková zábava.
(vloženo 5.5.19)
Značka | Specialized |
Model | Stumpjumper ST |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | skoro 16 kilek( převáženo na kalibrovaný váze a vylezlo to na 15,4 kila) |
Rám | Al |
Vidlice | RockShox Recon RL |
Tlumič | X-Fusion 02 Pro RL |
Hlavové složení | Tapered integrated |
Kliky | SunTour zeron |
Středové složení | BSA |
Měnič | Shimano SLX, Shadow Plus, 11-speed |
Řazení | Shimano SLX, 11-speed |
Převodník | 30T |
Kazeta | SunRace, 11-speed, 11-46t |
Řetěz | SRAM 1110 |
Náboj přední | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 32h |
Náboj zadní | Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm spacing, 32h |
Brzda přední | SLX BL-M7000, hydraulic disc, resin pad, 200mm |
Brzda zadní | SLX BL-M7000, hydraulic disc, resin pad, 180mm |
Ráfek přední | Double-wall, 27mm internal width |
Ráfek zadní | Double-wall, 27mm internal width |
Pedály | Spd 540 |
Řídítka | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width |
Sedlovka | X-fusion MANIC 150mm drop post |
Sedlo | Body Geometry Henge Sport, steel rails, 143mm |
Pláště | Slaughter/Butcher, GRID Casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
theedge ty tektra sou překvapivě slušný, ale po sezoně jdou jako první pa. Vidli zatim moc neřešim. Zatim se učim na tom nebát, takže stačí. Zase má nohy ocelový, tak se mi nezdá, že by se to nějak hrozně kroutilo.
Za mne na takový kolo škoda vidlice s 32 mm nohama. S tou to moc velký Pařezolet nebude – pokud je tím myšlena jízda přes pařezy :-) Vidle a brzdy by si zasloužily upgrade. Jinak slušnej základ na kterým se dá začít stavět.
Váhu v této cenové kategorii nemá smysl řešit.
Tak je to velkej hliníkovej rám, základnější vidle a teleskop, betelný kola a těžký gumy… od toho ta váha. Jinak kolo parádní, vozil jsem se na karbonový verzi na TestFestu a na traily velká paráda. Tak ať dělá radost ;-)
Za mě 5*
Xaver. Tak to s tou váhou nebude moc mimo. Ale valí dolů jak šílený, to je fakt.
koukám, že mám trochu jinej, ne ST, ale 150mm a vidle Fox34 a tlumič také Fox..
Jsem musel jit prevazit bandita675. Ale predni DD guma DHF 2,5wt, zadni dhr 2,4 wt + cush core, v ramu brasna s nahradni dusi a dve mont-mont paky. Navazeno 16,4Kg. Tak kde berety ty hrnozny cisla…RB dela ramy z lesenarskejch trubek, tak to nejsem na tom zase tak mizerne.
juraj,9 No vážil sem to na osobce, stylem stoupnout na ní, počkat na nulu, pak vzit kolo do ruky. Kalibrovaná ta váha fakt neni, takže proměřovat může. Hodil bych to na decimálku v práci, ale až tak mě to nezajímá. Pujde tam mlíko místo duší, pak asi převodník z ocele na hlínu, až sjedu gumy dám lehčí a kilo je dole. Ale fakt to neni důležitý.
Ta hmotnost je úlet. Ja jsem teď s Nomadem na 15,3 kg, ale je to tank. Zkus to pak lip vyfotit, je to hezký kolo, ale na tvých fotkach vypada nějak divně.
Ta vaha je asi od oka,ne?Kdyz jsem po vybaleni kola z krabice navazil 14 kg tak jsem to rozdychaval tyden.Tohle by bylo na mesic :-) jenak docela pekny..
Sistematicx. Hele teleskop 610g, SPD cca 400g. to je navic k váze na krámě. A to kolo vážilo 15 i před tim (ty pláště jsou taky dost těžký). Bodejť ne, když v karbonu a top osazení váží 13,5. Oni taky výrobci o váze hodně lžou, takže když konkurence napíše 14 kilo, bude to spíš k patnácti.
Tech skoro 16 kilo jsi navazil i s tim bidonem na naradi nebo to je jen vtip ne?