Kolega mi koupil knír na kolo, prej ať má styl
Nikdy jsem neměl aspoň trochu lepší kolo, vždycky spíš něco co jezdilo, ale moc to nestálo. Tak sem si jednoho dne řekl, že si udělám radost a koupím nějako lepší kolopotvoru. A vzhledem ke 4řem křížkům na zádech sem se rozhodl pro pohodlnější celobrko. A tak začalo brouzdání po netu a lovení inspirace. Po pár měsících vybírání a přebírání sem si to konečně srovnal v lebce a vzhledem k mému ježdění sem zrušil kola za 80 100 papírů a koukal po nějakém středu. Dlouho vedl canyon, ale jsem tvor línej na řešení problémů po netu, tak sem chtěl spíš něco co bych měl pod nosem. A Trek splňuje všechno co sem chtěl, jednoplacka, celopéro, teleskopka, geo a navíc se mi ten rám fakt líbí a prodávají mi ho 10 minut na kole od baráku. Dvě návštěvy na krámě, objednávka v úterý a v pátek byl doma. Zatím je v továrním osazení, jen sem si hned nechal přezout zadní gumu z X4 na X3 aby se to tolik nelepilo na silnici ale jinak je všechno jak to přišlo. Abych to shrnul, tlumiče tlumí, brzdy brzdí, teleskopka teleskopí a prostě kolo koluje jak má a já sem z něj nadšenej jak už dlouho z ničeho. Ať to jezdí.Zdar Jo a omlouvám se, že to není nablejskaný a vyleštěný, ale je to tak jak sem z toho slezl po 60km projíždce a fakt to nebudu po každý jizdě pucovat, na kole se jezdí, ne že se jen leští.
(vloženo 2.6.19)
Značka | Trek |
Model | Fuel EX7 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 19,5 - L |
Hmotnost | 14,32 váženo na krámě i s pedály |
Rám | Hlína Alpha platinum G2 130mm |
Vidlice | RockShocks Reba RL offset 51 130 mm Motion control |
Tlumič | Fox Performance Float EVOL, tlumení DPS se 3 polohami 210x52,5mm |
Hlavové složení | Integrovaná ochrana Knock Block, zapouzdřené hlavové složení, horní 1-1/8", spodní 1,5" |
Kliky | SRAM NX Eagle |
Středové složení | SRAM DUB Press Fit, 92 mm |
Měnič | SRAM NX Eagle 12sp |
Řazení | SRAM NX Eagle 12sp |
Převodník | SRAM NX Eagle DUB, 32T Direct Mount |
Kazeta | SRAM XG-1230 Eagle 11-50 |
Řetěz | SRAM NX Eagle |
Náboj přední | Bontrager Line comp boost 110 |
Náboj zadní | Bontrager 54T Rapid Drive boost 148 |
Brzda přední | Shimano MT400 |
Brzda zadní | Shimano MT400 |
Brzdové páky | Shimano MT400 |
Ráfek přední | Bontrager Line Comp 30 |
Ráfek zadní | Bontrager Line Comp 30 |
Pedály | Shimano PD-MT50 |
Řídítka | Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm |
Představec | Bontrager Rhythm Comp 0 stupńů |
Sedlovka | Teleskopická sedlovka Bontrager, 31,6 mm, vnitřní vedení kabeláže |
Sedlo | Bontrager Arvada |
Pláště | přední Bontrager XR4 Team Issue 29x2.40 zadní Bontrager XR3 Team Issue 29x2.40 |
9.11.19 16:27
Pěknej stroj, at slouží! Jsem zvědavý, co nám udělají s novým modelem… :)
Ta hadice je snad výrobní vada (poznávací znamení) Treku :-) každý druhy trek co mi přišel na servis vždy tak hadici měl.
Krasavec ;-)
Ňáká práce tam ještě bude ;-)
Tu brzdovou hadici si dej vnitřkem.
A nevadí ti ty brzdové páky nalepený na gripech?
Super. Sám mám Treka a další bike bude dost pravděpodobně zase Trek. 5*
TREK je TREK… jsem rad, ze vidim realny foto tyhle barvy, je pekna :). Hadice je asi jedno, jediny, co se muze stat, ze se za ni zachytis on nejakou vetev, ale me se nic takovyho nikdy nestalo. Tak at to jezdi.
Estetika samozřejmě také, jinak je takto venkem více náchylná na poškození, přehozené to je za 2 minuty.
vrawer : EX 8 byl taky ve výběru ale nechtělo se mi už dávat o 20 víc no. A teď se zeptám jako úplnej jouda, ale je ta hadice velkej problém nebo jde spíš o estetiku
Dík, asi první půjdou brzdy, ne že by to nebrzdilo ale ty 400 mi přijdou takový měkký, holt nejsem hubeňour
moc pěkný,trek mužu,mám remedy a velká spokojenost,at slouží,jakože určitě bude.
Fajnový stroj, sám jezdím Fuel EX 8, ta hadice přední brzdy má být vedena vnitřkem, nevím jestli ti to takto složili na krámě, nebo jsi to udělal sám, je to ale špatně.