Cinska frezka
Pripravek na upnuti
Prevrtani
Spatna vlozka
Zafrezovani cela
Vlozka z odvzdusnovaciho srou
Hotovo
Toz jsem jednomu Zrcadlovemu ogarovi slibil, ze mu vyvlozkuju kliku. Rikal jsem mu, ze nemam cas a ze to nemam kde udelat. No ukecal me. Sice to trvalo dlouho, ale o to vic jsem se s tim zadrel :-). I frezku jsem si kvuli nemu koupil!
Nejhorsi je najit stred, pak opatrne vyvrtat, aby nebyla dira skrz, vyriznout zavit M10×1, na soustruhu ve vedlejsi firme si vytocit vlozku ( doufam ze do mesice budu mit svuj), poradne odmastit, nakydat lepidlo a zarvat to do diry. Uriznout, zafrezovat celo vlozky. A pak, do púče, rychle nez to uplne zaschne, narvat do toho zbrouseny imbus a vytocit to ven, bo sroub na prevodnik nema zavit M8×1 ale M8×0.75 ty ******!
Tak znova, tentokrat jinak. V autodilech koupit odvzdusnovaci sroub M10×1, zajet pres cele mesto do Kovonastroju, ve vyprodeji koupit za kilo zavitnik M8×0,75, odvzdusnovaci sroub prevrtat, riznout zavit M8×0.75, osmastit, nakydat lepidlem, zarvat to tam, odfrezovat vlozku......
Shanel jsem i origo Helicoil, czy jak se to jmenuje a smolik. M8×1 ano, ale 0.75 ne, takze toto byla asi jedina cesta.
Hotovo, konev kropi, setri vodu.
(vloženo 20.6.19)
25.6.19 08:58
Atila … nojo, ty víš co jak já používám:-)))) a jakým momentem co dotahuju
Atillo, že je spousta lidí jezdí neznamená, že to není problematické. Já jsem půlku jednoho závitu vymotal ven, když jsem povoloval na nových klikách Sh origo zalepený šroub.
castecne to problem byt muze vetsinou se srouby do prevodniku nicim nemazou a dotahuji se dost na fest ,takze nasledne povoleni obcas neni takova sranda ale normalni sroub jde znicit a nahradit ,pokud se to kousne nebo ulomi takhle v klice tak je to problem
Mirorek2: Ty kliky jsou v pohodě, má je spousta lidí a až na pár lidí co si tam narvou šroub špatně s tím nikdo nemá problém.
Tyhle kliky jsou paskvil, novinka na jedno použití. Kdyby to bylo normálně skrz jako u všech až po tuto generaci, žádný problém nemají. Teď to pochopili a už dělají s direct převodníky
zavity na kole to je radost ,bohuzel je tam nekolik typu a nektery primo atypy :) me nejvic rozciluje zadni osa kde jsou dva ruzny zavity a jeden ma skoro presne 10mm treba vetsina rychloupinaku a druhej tak 9,5mm ,vetsinou naboje s pevnou osou na sroubovaci kolecko ,jenze pak je jeste kategorie starsich shimano naboju a nekterych drahovym naboju kde je taky ten zavit skoro 10mm :) bohuzel najit na to matky v obchodech je problem protoze to ma znaceny kazdej jinak
Mirorek2 a další: já tomu rozumím, taky raději opravuju než vyhazuju. Ale toho času je tak málo, že si zvážím pro a proti.
Klobouček za snahu a práci! Konzumní doba je v tomhle hnusná…
Mno jo, závitník 0,75 po jednom zdařilém pokusu taky mám… je to divočina. Ale člověk je tak silnej, kolik překážek překonal. Respekt bro, seš démon! ;-)
ja chapu oba pohledy… cenu to delat nema.. kdyz jsou nove kliky tak levny.. na druhou stranu bych do toho sel taky protoze bych to chtel zkusit udelat… ja bych teda jeste chtel nekdy zkusit takovy kliky rozlisovat. lestit a eloxovat a pak zase slisovat a zalepit jestli by to fungovalo :-)
Ano přesně, protože v dnešním světě se vše vyhazuje, nikdo nic neumí spravit. Čest výjimkám jako jsi ty!
Ogaři, v klidu, já jsem to trošku zdramatizoval, tak strašné to zase nebylo. A kdyby mi někdo řekl, že takové kliky vyhodil, tak bych mu vynadal do ko..otů.
Ty kliky stojí 1300kč na bazaru(1500–1600 nové), to ta práce na tom měla větší hodnotu:)
Naklady na upravu daleko presahly naklady na nove kliky :)))
Ale mam to stejne :)
Kdyby ty kliky byly zlatý, tak neřeknu, ale já bych je hodil z okna, takovýho času zbytečně promarněnýho.
Jinak práce hezká! :)
Smekám, perfektně dokončeno a ještě pobavíš. Neskutečná zarputilost. Převzal jsi mičudu a do tý branky to prostě dostaneš děj se co děj.Tady je to opět za plnej počet-jako dycky.
Soustruh zde:
Ty krávo, takového ******, že já se na to nevy***al a nehodil to z okna.
Jsi frézkový démon a já Ti tímto strašně moc děkuji za supr spravenou konev! Fotoseriály vždy jako bonus :-)