Spíš kadibouba, než čekárna :-D
Nevalným průměrem k Seči a zpět. Kola vydržela i rozbité pasáže, i ve vyšší rychlosti, pár malých obrubníků a drží. DT R460 s 28 dráty vzadu a 24 vpředu jsou fajn, hlavně oproti Alcyonu, který mimo prasknutí ani tolik nedržel vycentrování :-) , obutí Continental Ultra Sport 2 28mm, 6,5bar.
(vloženo 14.7.19)
16.7.19 08:10
Plzáku, jestli si tě přečte Doom, půjdeš do perel!
Kdyz uz se tu dela pruskum: 28mm, 90kg, 6–7bar podle povrchu. Ne kvuli rychlosti, ale komfortu. 6 je minimum na plastich, ktery pouzivam a na peknym asfaltu subjektivne objektivne pomalejsi, nez 7.
Nabusena guma je v našich podmínkách většinou úplně k prdu. Málokde je asfalt hladkej jak dětská prdylka, ve výsledku je lepší jezdit s menším tlakem.
Já mám tak metracek a na 25mm vozím vzadu tak 7,5 a vepředu 7 baru. Na 28 jsem vozil cca 6 a 5,5.
Jinak co se tyce rychlostí tak rozdíl mezi 23 a 28mm je téměř nemeritelnej.
Rowdy: čistě technicky ne, ani ne snad. K báze jezdce bys měl přičíst váhu kola a vybavení.
Asi se shodneme, že je to o preferencích, snad jen aby se nežvejkaly duše nebo nepraskaly ráfky.
15.7.19 13:53
to jsem zrovna chtěl k tomu grafu napsat, že je to takové přesné počítání s nepřesnými čísly… protože kdo ví přesně jaký podíl hmotnosti působí na přední kolo a jaký na zadní?
no prave nevim ale podle toho grafu to stejne nevychazi moc dobre teda stejne na tech 100psi na zadnim pri 28mm ,kdyz teda budu brat ze na zadnim mam vahu treba 60kg :) zase teda na prednim je potom jenom 40kg
@doubeq: ten graf je zátěž na jedno kolo. Jestli vážíš 100, hledej cca 50kg na jedno kolo. Ne snad?
Jo a podle nitraqoviho grafu bych musel foukat snad na 10bar na 28mm. Leda, že by to platilo pro galdy.
Trepi…ni nevím, mi jdnou praskla odlehčená duše na cca 9 bar a byla to rána jako s děla.
Cave a když si pšouknu já, tak padaj i skleničky a zvedají se hejna ptáků v okolí :-D
15.7.19 08:36
doubeq: ani ne, jen to pšoukne, ani o tom nevíš
15.7.19 07:34
to jo, ty galusky pak jen zvoní, ale to jsem přitom jen na spodních limitech doporučeného huštění, třeba na Jet 160 Tufo doporučuje 10–15 barů – tak těch 15 barů si neumím představit
14.7.19 22:42
to jsou čísla… já dávám 9–10 barů, to je cca 140 PSI, za velkého horka jen 8 barů, do Tufo Jet 160 dávám 10 a víc
14.7.19 22:40
no a tady je prave videt ,jak se kazdej pta jestli je silnicka pohodlna ,ty rozdily ,ja mam na ocelovym ramu s ocelovou vidlici vepredu tenhle continental 32mm kevlar realne ma skoro 34mm a mam v nem tak 32 psi a teda kostky me moc pohodlny neprijdou ale jinak to celkem jde :) 97kg mam teda taky
Při 5 bar jo, zvlášť pod 97 kily, ale upustim na šest a uvidim. Na 23mm to bylo snadný, prostě narvat na 8,5 bar a jelo to jak prdlý, jen drkotaly zuby i na zámkovce, kdežto teď s 28mm je to berný i na kostky :-)
já dávám 6,5 i do 32mm s 70kg :-), při 5 se 28ka už prostě pocitově žvejká v zatáčce
14.7.19 13:12
6,5? Pán je gurmán. Já na Ultrasportech 28 mm nadávám při 5,5 bar :)
Mám, byla to lenost kupovat stříbrný dopředu, když jsem dostal dozadu v rámci řešení problémů s Alcyonem zdarma :-D a co bych dělal s tolika drátama :-)