Trek Roscoe 8 2019

Přidat foto

Po delší době od koupě konečně taky přidám svého Treka.

Jelikož mě předchozí kolo utvrdilo v tom, že mě baví jezdit a zformovalo představu o tom, co bych chtěl, požadavek byl jasný – jednoplacka, trailová geometrie, tel. sedlovka, cena max. 35 tis. Úplně jsem se nebránil celopérům, ale v této cenové relaci lepší kvalitnější ht, než ošizený full.

Pročetl jsem toho spoustu, největší otazník visel nad pluskovými koly a NX Eaglem.

Co se kol týče – ano, na asfaltu to zábava zrovna není, ale nekupoval jsem si kolo na asfalt. Co musím přejet, přejedu, naopak se mi odmění v terénu. Nejsem honič kilometrů a tak mě to zásadně neomezuje. Prozatím nejdelší výjezd na cca 50 km v kombinaci asfalt/terén se dal jet v pohodě.

Osazení, jak tu psal taky kolega s Roscoem, je kompromis. Ale vidlice vidlí, brzdy zatím brzdí (i když ty v případě upgradu půjdou první), NX Eagle chodí pěkně (dokud sem si ho nerozhodil – vyladit to na hladký chod chtělo v mém případě mechanika).

Prozatím sem tam dal SPDčka a přehodil na bezduše – na duších ušetřeno k mému podivu 725g, samozřejmě něco naskáče o mlíko, ventilky, pásku, ale i tak dost.

Zatím mě to na něm moc baví :)

(vloženo 22.7.19)

lukardixx
Ohodnoť bajk: (4.6  / 38 hlasujících)
Značka Trek
Model Roscoe 8
Modelový rok 2019
Velikost 19,5
Hmotnost 13,8
Rám Alpha Gold Aluminium
Vidlice RockShox Judy Silver TK 120 mm
Hlavové složení Částečně integrovaný, zapouzdřený, horní 1-1/8", dolní 1,5"
Kliky Truvativ Descendant 6k Eagle, 30T pro přímou montáž
Středové složení Truvativ Powerspline, 73 mm
Řazení SRAM NX Eagle, 12 rychlostí
Převodník SRAM NX Eagle
Kazeta SRAM XG-1230 Eagle, 11-50, 12 rychlostí
Řetěz SRAM NX Eagle
Náboj přední Formula DC511, Boost110
Náboj zadní Formula DC2241, Boost141
Brzda přední Hydraulická disková verze Shimano MT200, 180 mm
Brzda zadní Hydraulická disková verze Shimano MT200, 160 mm
Brzdové páky Shimano MT200
Ráfek přední Bontrager Line 40
Ráfek zadní Bontrager Line 40
Pedály Shimano PD-M520 SPD
Řídítka Slitina Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm (13,5: 720 mm šířka)
Představec Bontrager Rhythm Comp, objímka 31,8 mm, 0 stupňů
Sedlovka Teleskopická sedlovka, 31,6 mm, vnitřní vedení lanek
Sedlo Bontrager Arvada
Pláště Maxxis Rekon+ 27,5x2,80" EXO, TR MTB plášť kevlar

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
lukardixx
lukardixx

10.8.19 18:56

Ahoj, díky! Foukám dle pocitu, když jedu do práce po městě, dávám 2, do terénu kolem 1,5 ale fakt spíš jak mi to sedne pocitově :) vážím 85 kg

Reagovat
Rotwa
Rotwa

28.7.19 11:38

Moc pekný bike,aké jazdis tlaky v pneu?Jazdim podobny rozmer a fúkam 2 bary ale zdá sa mi to dosť tvrdé,moja váha 90kg

Reagovat
ufoncz
ufoncz

22.7.19 19:01

Dobře nafocený, dobře napsaný, kolo fešný – sečteno, podtrženo, máš to za 5*.

Reagovat
lukardixx
lukardixx

22.7.19 15:32

35 tis. byl strop, ve skutečnosti stálo 30 990,–

Reagovat
Jason Voorhees
Jason Voorhees

22.7.19 15:14

35k ? Za ty love moc pěkný kolo.

Reagovat
lukardixx
lukardixx

22.7.19 14:56

Pánové, díky za vaše postřehy a názory. Nad jiným převodníkem sem neuvažoval, ale to asi proto, že v tomto 30z. nevidím zásadní chybu. Pravda, jiný sem nezkoušel, tak nemůžu říct. Zatím mi to takto vyhovuje :)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

22.7.19 14:46

maajkee: Jo jasně, ale kámoš tam má dokonce 3.0 (pravda, má dvojplacku), ale taky díky tomu 36 × 11 a převod teda využívá a ne málo a že by se loudal taky ne (často jezdíme spolu švihy i po silnici úseky)… Souhlas, tohle není kolo primárně na asfalt a rychlé jízdy, ale převod 32 × 11 nebo i 34 × 11 by se úplně v klidu dal a z kopce či rovinkách by za něj člověk mohl být rád. V neposlední řadě, když to má člověk jako jediné kolo, tedy jako „univerzál“, tak za rychlejší převod může být rád. Nicméně se zjevně nedohodneme a je to stejně jedno, důležité je, že to vyhovuje majiteli kola a to je hlavní :-)

Reagovat
fery18
fery18

22.7.19 14:26

Já dávám za 5*

Reagovat
maajkee
maajkee

22.7.19 13:50

Lachtis: Tady ale vůbec nejde o průměr, ale o styčnou plochu, nezanedbatelný je taky aero odpor, který při rychlosti kolem 30km/h už je taky znát. Čili se snažím říct, že tohle není typ kola na kterým by se jezdilo rychle :)

Reagovat
Lachtis
Lachtis

22.7.19 13:24

maajkee: jen pár km na kámošově 27,5×3 kellysu. Chápu, na co narážíš, ale průměrem je to jako 29 a 32×11–50 je v pohodě rozsahově i 34 by se dalo. Nicméně je to věc zcela subjektivní a individuální, proto jsem taky psal, „…co bych JÁ ihned měnil…“

Reagovat
zixinis
zixinis

22.7.19 13:18

Tak to je jasných pět

Reagovat
maajkee
maajkee

22.7.19 12:53

Lachtis: kolik jsi toho najezdil na pluskach? 30z je úplně v pohodě

Reagovat
Lachtis
Lachtis

22.7.19 12:09

Pokud člověk nemá záměr účastnit se závodů a chce jedno kolo, jako takový univerzál, tak mi tohle naprosto sedí.

A jinak po designové stránce moc pěkné. Možná jediné, co bych já ihned měnil, tak je převodník, dal bych 32 nebo 34.

Reagovat
vpa007
vpa007

22.7.19 11:16

Jednoduchý, účelný, hezký. Plus poctivej profil. A to se mi líbí ;-). Tak ať dělá jen radost!

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 16
Greyhound 27
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5