Nikdy mě u Treku nic extra nezaujalo, ale tohle vypadá na parádní univerzál silničku. Pláště až do 38mm, T47 střed (konečně to nějakej výrobce pochopil). Co víc si přát. Nemáte někdo zkušenosti s tím ISO speed ložiskovým systémem? Jak moc to vydrží, jestli se to musí nějak extra servisovat.
(vloženo 25.7.19)
27.7.19 19:47
Ahoj, mám Trek Domane 4.1 a za dva a půl roku a asi 20000km jsem s Iso-speedem neměl absolutně žádný problém a ani ho nijak neservisuju. Jinak model 2020 moc pěknej
S ISOSpeedem mám zkušenosti jen 1500km (Domane 2019), s lupáním mám taky zkušenosti ale v mém případě stačí vyndat a vyčistit sedlovku a přestane to – takže příčina není přímo iso speed (teda zatím).
Je rozdíl mezi tlumením rázů a odpružením. Není to odpružení (vymetat díry), ale rázy od hrubého-rozbitého asfaltu (semtam polňačka) to tlumí hezky.
Vinutý střed je postup kupředu, aero aktualizace (prý o 1minutu rychlejší za hodinu jízdy… v tunelu, při jaké rychlosti?…) asi jen optická.
Mě to naopak přijde dost k ničemu. Rám těžší než bajkovej, hraje si to na teréňáka, ale první díra v cestě ti ty marketingový žvásty vysvětlí.
Silnička a 38mm pláště, ohóóó… :)
V isospeedu překvapivě často lupe, na molrý silnici se tam dostane píseček a je to
25.7.19 19:31