16 párů s cenou do 1500Eur. Bohužel v Němčině
(vloženo 7.8.19)
Protože půlku jmenovaných neseženeš pod 1500Eur, což byl podmínka testu.
8.8.19 19:22
8.8.19 12:13
nebyl, prostě diskusní fórum občas = nejasnosti
8.8.19 11:22
Cave: žádné hádanky, myslel jsem tím, že stejně tak jsem se dřív setkával s negativními zkušenostmi s Equinoxem
8.8.19 10:40
8.8.19 10:36
8.8.19 10:30
Cav: Jo s tema staryma Spinollama jsem taky spokojen, co do rafku. Brzdi to skvele s cervenyma Campa spalkama a zpracovani paradni. Ja s tema kolama jezdim i v zime, akorat ta sada byla predni 20 zadni 38 a vpredu R36 a vzadu novatec. To predni kolo jsem prave nahradil LB 38mm rafkem na DT350 straightpull a cx ray a zrovna z toho LB rafku jsem dost zklamany.
deekay: Eq má náboje Powerway R13, dráty Sapim Race, niple mosaz Sapim a ráfky Gigantex. Spinollo je osazené úplně stejně, jen dřív dodával ráfky Q2 (tyhle kola má i můj kamarád) a teď mají ráfky Nextie. Ty Spinolla s Q2 ráfky jsme loni sehnali za 13 tisíc (výprodej old modelů). Váha přesně 1500g a ráfek je moc hezky zpracovaný, žádné pohledové vady, konzistentní brzdná plocha.
Zatím má najeto jen 5000km a pouze za hezkého počasí a jsou pořád jako nová. Ještě aby ne, protože pořádné kopce nejezdí a je relativně lehký jezdce. Takže vypovídající hodnota nula.
To je zajímavá zpětná vazba, škoda, že ji nedáš do toho vlákna…
Říkal jsem si, že kdybych kupoval nová kola na fulla, na kterém toho už teď moc nenajezdím, tak už bych nekupoval Rovaly jako na žiletky, ale dal bych šanci právě Huntu nebo dokonce zde vychvalované Číně… Po tom všem, výsledcích testu ale vlastně nevím…
A jako vzdy je to zajimavy test, ale testy Tour nepovazuji za nezavisle ani za mak. Kazdopadne ma to urcitou informacni hodnotu o brzdne plose jednotlivych modelu. Kvalitu zapleteni, lozisek, orechu, utesneni naboju nebo opravdu dlouhodobou zivotnost celku by chtelo testovat dele ci jinak.
Vcera jsem doma zkoumal doma brzdnou plochu na EC 90SL na galusky po x-te navsteve Alp a krome potrebne vymeny spalku (Swisstop Black Prince) neutrpela samotna kola znatelne opotrebeni.
Tak u nesystemovych kol, jako je Equator vzdy zalezi proste na tom, z ceho to vyskladaji. Rafky jsou Gigantex, draty, pokud se nepletu mely pillar. Naboje powerway R13. Gigantex tusim dodava i HUNTu.
Osobne mam treba spatnou zkusenost s nabojema Powerway R36. Hlavne provedeni predniho naboje, jak konstrukcne, tak materialove je na hranici toho, kdy bych tomu konstrukterovi nejradsi zprerazel ruce. Ale ono za ty prachy…
Jinak nakouslo se tu i Spinollo – ted berou rafky od Nextie, driv nevim odkud, nicmene ten starsi rafek od Spinolla je mnohem lepe a kvalitneji provedeny nez novy, co mi ted prisel od Light Bicycle.
Jinak jak nextie premium (50mm sada co jsem mel pujcenou od kolegy), tak ten light bicycle 38mm, co mam ted vpredu nemaji konzistentni sirku brzdne plochy a je to citit pulsovanim pri dobrzdovani.
bavim se ted o galuskach a rafkovych brzdach.
Clovek ma proste to, co si zaplati…Ja uz po zkusenostech bych asi do cinskych carbon rafku pro rafkove brzdy nesel. Nevim, jakou firmu bych mel vybrat, aby to splnilo pozadavky, kdyz me zklamaly jak Nextie tak LB.
Co stejné bylo s Eqx? Mluvíš trochu v hádankách. Nebo jsem dnes víc natvrdlej než obvykle.
8.8.19 08:52
ale přesně to stejné bylo předtím s Equinoxem, zvláštní shoda
Bylo by fain od těch lidí zjistil, co přesně jim vadilo. Tohle je takový to ,,jedna bába povídala”.
8.8.19 08:37
Cave: to nevím, já jen že jsem se zatím jen potkával s lidmi, kteří na ně hrozně nadávali
Trepi: A není jen prostě možný, že ty Eq nejsou prostě taková sračka jak se říká? Tour dělá neplacený testy. Výsledek by měl být objektivní. Říkám ,,měl by". Já bych si třeba nekoupil Mavic. Už jen kvůli jejich debilnímu ořechu a faktu, že popraskaných Ksyrií je na bazarech celkem dost…A tenhle test jen potvrdil, že zas tak über kola to nejsou :)
8.8.19 07:34
vik: jestli tím míříš na mě tak nějak nechápu smysl, resp. proč sem taháš LW, když s tím nemají vůbec nic společného, stejně jako plebs atd., předmětem je prostě jen otázka, nakolik jsou takové testy nezávislé a jaká je jejich výpovědní hodnota, když zde Equator vyšel skoro nejlépe… upřímně by to bylo asi tak to poslední, co bych si ze značek v testu byl ochotný pořídit
podobně se musím smát vždycky, když někde čtu např. „nezávislé“ testy na běžky
Tak napíe je jen nálepku jako u Spinolla. Kamarád je má ani ne rok a už se mu to samo loupe :D Původní vzhled s tím červeným A se mě líbil víc. Nebylo to tak do očí bijící.
Ja treba nemam nic proti Equatorum jako takovym, ale proste se mi hrozne nelibi ten jejich napis na kolech. Stejne to mam treba u FFWD nebo u Tufa.
Mám Equatory 50mm na galdách přes rok a pořád naprostá pohoda. Asi patřím mezi ty nenáročné.
tomxxx a Pikaču: Ještě ne, dám tomu ještě 1–2 roky :)
Hogy: Celkem trefa s tou Škodovkou
Je jasný, ze majitelům dražších kol připadají Eq asi jako úplný sračky. To cilovka Eq je prostě jiná.
Mosazný niple jsou na zimáka fajn.
Zas teda raději deset let staré slušné auto, než novou libovolnou Dacii. Ale já bych si nekoupil ani libovolnou současnou Škodovku (fakt existuje, krom té Dacie, ještě něco nudnějšího?), ale každý to máme trochu jinak.
Takových lidí je a ani nemusí jezdit v Mercedesu a hanět zrovna Dacii…
Taky mam Equator 45T a je to uplna pohoda, jsou tuhy, Powerway se krasne toci, cvrcek taky v poradku, mosaz niple, kulaty draty, super brzdi. Kdyz trefis diru, neresis. Poryvy taky v pohode. Mit kola za 30K+ fakt nema velky vyznam, to je spis o stylu.
Ja mám discove 45c equatory a naprosta spokojenost. Jinak bych si ani karbonova aero kola nekupoval. Říkám si za 18 to snesu ještě. Za 26 v akci mavic kola nic moc. A dávat 40 za kola me přijde nesmysl na to moje ježdění.
Pokud vsak nekdo jezdi S klasse a hejtuje dacii tak by se mel zamyslet nad svojí retardaci.
Ano, sam vlastnis LW (mimochodem, ten brand se nazvem Nemcum moc nepovedl), set jiste spickovy a v Germanii delany atd. Jako bez ironie, mas spickova kola. A taky ukrutne draha. A Equator je znacka jako dalsich hafo, pecou v Gigantexu, na ferovku to rikaj, nehrajou si na vic. A my, stredni trida a plebs, mame v rodine tri pary, na galdach a drzej paradne, jedou, samozrejme pocitove, taky vyborne, brzdi s black prince jak hlina atd. A jestli je v tom testu (tady tedy plastovy?) prohnali a pobrzdili s nima a zatezkali je a tak a dopadlo to dobre, tak je to fajn, za ty prachy, ne?
7.8.19 22:53
learita: asi to, že víc lidí umí anglicky
7.8.19 22:52
Cave: nesmíš brát tyhle testy moc vážně
7.8.19 22:10
Equator, největší myslitelná srágora…
No je vidět za váha není vse, čím tezsi tím odolnejsi a celkeme prelvapili zipp za ty prachy bych čekal víc. Na příští rok je volba jasna.
novas: spis jak jsou verohodne a opakovatelne jejich aero testy.
Nepise se tam jaky plast a pro jake uhly toku vzduchu to testovali?
By mě zajímalo jak moc je to ovlivněno kusem, jak stabilní by byly výsledky třeba na 10ks stejného modelu z různých vzorků výroby.
Dopadl velmi dobře a ještě dostal značku Tour Tip za poměr cena/výkon.