Postaveno jako ekvivalent rotopedu doporučeného k rehabilitaci po operaci.. Rozkládací, pro 2 osoby, max.zatížení 2× 85kg, použitelné pro většinu opuštěných vleček a zrušench tratí bez náletových dřevin..rychlost max 20km/h
(vloženo 16.8.19)
Značka | BMX20 |
Model | TRW20 |
Modelový rok | 2017 |
Hmotnost | 40kg |
Náboj zadní | torpédo |
Ráfek přední | železniční profil dvojitý |
Ráfek zadní | železniční profil |
Sedlo | kellys |
..je to samozřejně v nejvyšší specifikaci (Kolben edition) s profilovou škrabkou (na ******** kolejnice na přejezdech-pruhovaná tyč) a smetákem, petrolejkou, smalt cedulí a držákem na GoPro.. Výkon záleží na fyzičce a intoxikaci.. Spolujezdec je balast na páce 1,5m dlouhé, 80kg člověka vyrvu 10km rychlostí do 11ti promile.. Nad 20promile je lepší jet sólo.. :-D
Tak jasně, to jsou neprůstřelný argumenty ;-).
Každopádně naval víc fotek, klidně i z tvorby projektu, je to cool :D
Dle fyzikálních zákonů to asi po kolizi pojede stejně rychle jako ta lokomotiva.. To samozřejmě ano a je to předmětem dalšího vývoje.. Tohle je prototyp a hrálo pro něj několik faktů: 1) dostupnost – bike stál 100kč a řezání laaerem, trubky elektrody atd asi 3000,–…2) velikost – můj kombík to spolkne jak malinu 3) široký vidle – jentaktak se tam vešel ten železniční profil 4) to nejdůležitější – invertor, balík elektrod , basa piva.. Žádnej TIG na hliník nebyl třeba..:-)
Hehe… dobrej počin.. ale teda na slušný ježdění by to chtělo něco víc ergonomickýho, než BMX :D
Do hlavní trati bych se asi necpal :-D jinak nevidim důvod proč ne, akorát si člověk musí vzít pár dní volno na takovou expedici..:-D
A koukám že soudruzi v USA budou mít asi větší výběr krásnějších a delších „rail trailů“ k projetí..indiáni tam asi železo nekradou tak jako u nás..
Jj..kdo asi pozná že jsou to československé důlní lokomotivy vyvinuté v čkd stalingrad, později stavoloko radotín a škoda..
Na co sběrač, stačí to vyřešit jako soudruzi v Albánii.
:-D to ano, ale já jsem motorář takže spíše dieslovou slavii co mám ve sklepě = dieselbike ;-D