Obhlidka tehle uphillove legrace u Trenta. Nejprudsich 1,7km kolem 25% avg, max kolem 45%. Solidni. :-)
(vloženo 21.8.19)
https://www.youtube.com/watch?… stale „stentaria“, nachazi se na protejsi strane Zoncolan,Ovaro – Mione-......max 31%
Lišák: na takovej kopecek to uz by chtelo primo nakej special s delsi chainstay :)
Je to takovy zvlneny beton. Celkem za trest ve sjezdu, ale vyjezd je na tom ok.
Fuj to je hnus! :-D A ten povrch je co? To vypadá jak nějakej šedivej písek nebo tak něco, ale zas na tom by se nedalo do takovýho kopca vůbec jet, ne?
Já něco podobného jel kdysi jen autem. Taky beton a ještě drážky napříč pro lepší trakci. Beton suchý, auto předohrab a občas jsem si slušně prohrábl. Na mokru by to bylo bez šance.
Takže slušná práce :-)
Single:
183 vejškovejch metrů na 700 metrech délkovejch? Ale jo bude to určitě “velká sranda” na zpestření, jde jen o to umět si to užít :) . A není to místama už na cepín a mačky ? :))
Ještě mě napadlo, když budeš zase někdy zkoušet Scanuppii, můžeš si ji okořenit touto zkratkou k budově Malgy Palazzo zvanou „Strada del Palaz“. Průměrné stoupání 32 % na půlkilometru slibuje bezva zábavu na závěr :-).
21.8.19 20:54
jardalee: asi ti geometrie příliš neříká, protože to co si vyrobil má 218 %, červeně jsem ti dokreslil jak vypadá 45 %…
jinými slovy, fotky z extrémních pasáží na Scanuppii mají skutečně těch 45 % a že to není zkreslené je vidět i podle stromů okolo
Az nahore jsem bohuzel nebyl. Jen v te vesnici, nemel jsem uz cas. :-( Ale mozna se tam jeste letos na podzim objevim, musim pockat na rozumne teploty. :-)
Dlážděná kamenná cesta byla před deseti lety i na konci Scanuppie, je tam ještě doposud, nebo už položili beton až k závoře?
Harrachov je v porovnani s timhle naprosta legrace. Adheze tady neni problem, povrch drzi hodne a da se jit hodne dopredu. Jsem celkem otrkany z toho Glisente kopce, tam je nejhorsi misto az nekde na 30 minute a konec po kamennem chodniku je taky naproste peklo. Tohle je jeste ok, kdyz se teda nehroti ty nejprudsi mista na vnitrku zatacek. Ale vyjezd i sjezd je na cistokrevne silnicce zabava pro hodne otrle. A na normalnim prevodu rekneme 36–28T by to dalo par lidi na svete, ale ja rozhodne ne. Ale hodne jsem cumel, kolik je tam domu a je tam i provoz s autama, ktery umiraji jak na bezicim pasu. :-) Kdo kouka na muj Insta, tak to najde ve Stories.
A to tu jeste nikdo nevytahnul, ze to je fotosop? :-)
Kazdopadne ta prostredni fotka vypada fakt az neskutecne. Nechapu to :-)
Já to jel na 29-er a adheze problém není. Problém byly nohy, které v nejprudším úseku prostě nestačily. A taky hlava. Když se to zvedlo z cca 30% na 40 % moudře mi radila „ser na to“ :-). U těžších lidí (jako jsem já) je taky nebezpečí zničení unašeče kazety. V podobných stojkách už jsem ořech 3× urval, což je daleko od kempu fatální záležitost.
Du blejt velebnosti, jinak klobouk a ne klobouček …
@Zbyněk: Jj, pamatuju si to a komentář tuším Bakaláře nebo Gaba??, kdeže je ten náš Jožka Regec …
LM: Myslel jsem předek, i když se dotyčný snačí těžiště posunout. Asi záleží i na geometrii kola.
můj „oblíbený“ výjezd byl toto – https://mapy.cz/s/3yhly
nejprudší co jsem kdy vyjel je asi kousíček zde – https://mapy.cz/s/3yhmx i když podle mapy to tak nevypadá.
no a jeden čas jsem měl za barákem toto – https://mapy.cz/s/3yhmR tam byl ale problém že to byla dlážděná cesta a některý úseky byly dost poničený, v kuse jsem to nikdy nedal.
Zbyněk: Tak většinu váhy máš na zadním kole (viz deformace pláště na fotkách) a guma na suchém betonu má adheze dost…
Jinak teda nechápu, jak tohle někdo může vyjet a ještě míň, že to kolo má v tomhle sklonu nějakou adhezi.
Tak ta první fotka je jasná, tam se Jirka drží toho zábradlí pravou rukou co není vidět. :-) :-). Ale to mi hlava nebere, jak udělali ty další fotky.
Opravdu borec. Jezdíš ještě vůbec závody? Nějak jsem ztratil prehled.
Daldrum:
Kde je ten kopec u Grenoble, abych tam náhodou nezabloudil? :-). Jinak, jak píšu jinde, k jezeru Oeschinensee, kde je max kolem 30%, to nedal na silničce s normálními převody nikdo. A to jsem osobně měl 34–28. Možná si někteří pamětníci vzpomenou na dojezd časovky v Harrachově k můstku na ZM 87. Tenkrát to vyjeli snad jen naši, Dederáci a možná Rusáci a to jen proto, že měli připravené lehčí převody. Většina běžela v ponožkách. Kolik to mělo procent ale netuším.
@orm: máš recht, ten se udrží… ale stejně bych tam v zimě nechtěl jezdit s pluhem prohrnovat :D
KOM z 18/9/2017 5.31km, Avg Grade 22%, Lowest Elev 333m , Highest Elev 1,502m , 52:15 , avg speed 6,1km/h
1,169m
Jakej je tam rychlostní průměr na ten KOM? Nevyplatí se to klusat vedle kola? :)
Tyvole.. tohle nechápu… jaktože se jim na tom kopcu vůbec udrží asfalt? :D
Vnitřkem to bude spíš 55%, což ještě pochopím vsedě s MTB převody, ale v této pozici jezdce mi vůbec nejde do hlavy, jak lze udržet trakci.
troomboonen: Jo, sjezd, který se běžně počítá jako odměna, jsem ani nedomýšlel. U Scanuppie mám pocit, že je za trest
Singlespeed: je to možný :-), nic podobnýho v délce a průměrným sklonu jako Scanuppii jsem nejel, takže moc nemám představu, co bych opravdu potřeboval. Víc než 20% úseky jsem už dával, ale byly vždycky kratší, v desítkách metrů.
daldrum: s 34×32 bys na Scanuppii neujel ani prvních 200 metrů. Takový převod by tam neotočil ani Armstrong :-).
Alto Adige je moc pěkná lokalita na silnici i bike. Někdy žasnu, jak ty cesty vůbec mohli taliáni udělat :)
JFtryall: máš recht, potřeboval bych na to jiný převod. Vždyť já se stávajícími převody nedal ani ten 1,9km krpál s avg 16% u Grenoblu. Je fakt, že to bylo na konci náročné jízdy, kdy jsem měl v nohách cca 3 tisíce výškových metrů, ale stejně jsem to v polovině vzdal, protože jsem ty víc než 20% úseky prostě neutočil (ale bylo taky pěkný horko). Čerstvej bych to asi dal, ale jsou to jen necelý 2 km, ke Scanuppii to má daleko. Tam bych potřeboval tak 34×32
Peklo!
Když o tom tak přemýšlím, tak bych Scanuppii snad ani nedal, vpředu mám kompakt a vzadu max. 28. A to se považuju za kopcaře. Musel bych být asi nějak zvlášť namotivovaný a čerstvý, rozhodně ne na konci náročnějšího švihu. Mně úplně stačí, když má třeba 8km kopec průměr necelých 11 % a už při takovým kopci mám chvíle, kdy uvažuju o zastavení :-)
21.8.19 09:59
Na KOM se těším :)
Copak nahoru, to se kdyžtak vytlačí, ale zkoušels to sjet? Já jednou někde u Gardy na pravým břehu jel/šel takovou tou nouzovou strasse, Strava ukázala na kousku 45, no asi přeháněla a tolik to nebylo, ale když jsem to jel dolů, pomalu a jen se zadní brzdou, tak jsem měl co dělat abych nedal kotrmelec.
Prevod je 30–42T a na ten uvod je to moc tezke a ano priste tam asi poslu KOM, bez baterek. :-D Celkove to neni, tak tezke jako stoupani na Glisente, hlavne kvuli povrchu. Ale ten uvod je teda brutalni, zvlast kdyz je pres 30 stupnu teplota. :-)
ta spodní rámová trubka je nějaká tlustá, není tam baterka a motorek? :)
Jen rýpu… :) toto je solidní nášup, ta první fotka vypadá spíš jak nějaky surrealistický obraz:) tam ten cyklista jakoby nepatří…
Pred mesicem jsem jel takovy krpal Fordem Kuga (bez 4WD) v Lake District v Anglii. Na znacce bylo Warning 30%, extreme narrow. Na obouch stranach kamenna zidka a samozrejme kazdou chvili auto v protismeru. Na kole bych to nedal.
daldrum: celkový průměr kazí 8% úsek uprostřed. JInak drtíš pořád převážně +/- 20% :-).
Blbě jsem to přečetl, „Nejprudsich 1,7km kolem 25% avg“ je správně. Scanuppia je fakt strašněj krpál, kterej je navíc docela dlouhej :-)
Co se týká Scanuppie, tak se uvádí podstatně nižší průměr, kolem 17 %, ověřeno na 4 webových stránkách
Jiri ***** ty sem v posledni dobe davas ty veci jen do kopce, jasny je to nesmysl… koukej sem dat taky neco z tveho umeni z kopce!!! To ja se chci naucit :) Nahoru to nejak vytlacim ale dolu to nosit nechci…
Jo a zacni uz zase prosim jezdit na normalnim kole:D
Pěkně, znám podobný kopec na kraji Grenoblu, 1,9 km, prům. 16 %, max 26 % – na fotce je 30 %, ale na různých stránkách o tom kopci se uvádí vždycky míň. Jezdí se tam i každý rok časovka, ale nejrychlejší čas má Alberto López de Munain ze dne, kdy tam končila etapa Critérium du Dauphiné v roce 2000.
Dr. Jackyll: Právě proto, že je Panda 4×4 v italských horách dnes už naprostá legenda, projede a vyjede de facto vše a má ji každý farmář i lesní dělník, tak se místní brutální silnice nemusí řešit ;-).
Člověk nechápe, vždycky když potká tu všudypřítomnou Pandu 4×4 co se tam škrábe na jedničku a sotva to dává, proč to trochu nenatáhli.
Když člověk vyjíždí z údolí, je tam podobných stoupání plno. Párkrát mi nestačily nohy ani na bajkový převod 32/46 a musel jsem tlačit.
Od té doby, co jsem si na žiletce vyzkoušel stoupání 21–22%, mám pro podobné výkony pochopení… Chapeau…
Jinak, super fotky. S jedoucím cyklistou zakousnutým do řídítek to vypadá opravdu děsivě :-).
Když si uvědomím, že na fotkách to vždycky vypadá o dost míň prudký než ve skutečnosti :DDD…tak tohle je fakt přísný.
Jel jsem tam před deseti lety a vidím, že to pořád ještě nenarovnali :-).
21.8.19 06:39
je to rebel. dáš KOM?