Třetí vyjížďka s novým pláštěm Schwalbe RaRa. Čekal jsem že to víc vydrží… Při jízdě na polní cestě, žádná divočina, ano nevím že bych na něco ostrýho najel…
(vloženo 22.8.19)
Kupuj pouze Conti Protection nebo Maxxis Maxxis Ardent Race Exo 3C nebo Continental Cross King ProTection TLR ješte je možné koupit Conti Performance teď jezdím a 1500 km jsou super
Dneska zakoupen Specialized Renegade 29×2.10, tak uvidíme. Asi to spojím rovnou s přechodem na bezduši, ten je TLR. Co s původním předním pláštěm Schwalbe Rocket Ron, Kevlar, 2.25, LiteSkin? Ten asi není TLR, takže taky vyměnit?
Na Ro/Ro letos český pohár v maratonu a 1000 mil, bez defektu. Akorát teď na Sudety a Harrachov už musím dát nový, vzadu už to je docela slick a v teple prolíná tekutá složka mikrodirkama v podstatě všude :D Ještě verze bez Addix.
RaRa 26/2,1 si koupil kamarád a rozpáral ho po pár kilometrech. Pak si koupil Treka s osazenými RaRa 27,5+/2,8 a na nich hned několik defektů, které nebraly ani knoty a ani záplata nefungovala, protože se plášť prostě rozpadal před očima. Já měl na novém kole osazené RoRo 27,5/2,25 a během prvního měsíce 3 divné defekty, jako třeba zaražený kamínek v plášti po průjezdu štěrkovou cestou a tak hned letěl do koše. Papíráky.
Od Swchalbe bych si duši nedal ani na zadní vzpěru, jeste by se z ní něco uvolnilo a naleptalo povrch rámu
plzakj: Jo, mám to na řetězové vzpěře, aby do ní nemlátil řetěz a za teleskopkou, ať na ní nelítá bahno :-)
Schwalbe mi taky nesmi do baraku. Jizdni vlasnoti OK. Ale stejne jak se pise nize – caste defekty, slaba vydrz etc. A perlicka – duse co se doslova rozpadla po asi 3 jizdach… Za me je to trochu moc nahod na jednoho cloveka :)
Nenádávejte na Schwalbe,jezdil jsem Schwalbe,nyní Maxxis a budu obouvat Schwalbe,nikdo neví kde jezdil a na co najel,já osobně nemám se Sch. problém.
22.8.19 20:47
teda kupuju ty jejich pasky do rafku ty maj zase paradni a hlavne hodne velikosti :)
Schwalbe se vyhybam ,koupil sem kdysi taky dva plaste celkem drahy ,bohuzel uz nevim jak se menovali :) a asi po tydnu ze dofouknu kola a koukam oba dva mely prorizly boky jeden na dvou mistech ,druhej na jednom,a taky sem jezdil naky kameni ,cesty polnacky ,proste levny kendy co sem tam mel predtim 2roky takovej problem nemeli :) ,od te doby nic od schwalbe nekupuju
Souhlasím s theedgem. Jezdím dost často polňačky, lesní cesty a špatný asfalt a na zadním plášti po 4 tisících km dva hlubší sekance. Jeden mi skončil v ochranné vrstvě ve středu běhounu a druhý se sklouzl po kostře mezi velkými bočními figurami. Mizerný, v létě tekoucí, asfalt přímo lepí šrouby a další bordel zralý na defekt.
Jak si chces vsimnout ze jsi najel na strep zatlacenej do polnacky. To by ti kuchlo spoustu jinejch plastu. Spousta polnacek je zlo protoze se na ne vyvazel bordel ze staveb.
Něco v protection od continental
Jel jsem po takový starší asfaltce. Takže plášť je k.o. Co teda místo něj?
taky jsem léta jezdil tuto značku a defektů plno, trpělivost došla, když jsem defekt doslova o kamínek a kolega měl defekt o větvičku, to není náhoda, ale zcela běžná situace
Budicek: To je fakt nahoda, ze trefi strep a pak to prorizne kazdou takovou slupku. Jedine nejaka ochranna vrstva jak u Marathonu,mozna. Stejne jeste muze byt rad, ze to neodnesl rafek, coz se klidne mohlo stat.
Co jsi mě za plášť je jedno. Ať jsi najel na cokoliv, dost vážně by to poškodilo v podstatě jakýkoliv plášť, se kterým by ses na takovém povrchu pohyboval. Tomu by nepomohly ani Tutobolí duše.
Evidentně najel, na něco dost ostrého. Střep, kus plechu, nějaký strašně houževnatý trn, čerstvě uštípnutý kámen…
Jestli ti to stoji za to srani tak zvenku pekne obrusit, nalep flastr, pak zasij niti a nakonec podlep zevnitr.