Swiss Blue

Přidat foto

Nervex i vidlice Sovexia se dělaly v St. Etienne, Fr.

Pozdější Nervexy maji uprostřed rybí ocas

Drillium

50's? a 70's? novy lak a zadní stavba? Možná vůbec nebyl modrý Švýcar, ale vínový Francouz. Osazeno tak nejak do 70tek.

(vloženo 5.9.19)

Hroch obojzhivelnyj Hroch obojzhivelnyj
Ohodnoť bajk: (4.3  / 36 hlasujících)
Značka Swiss Blue
Velikost 58 ct
Hmotnost 9,9 kg s spd
Rám Nervex Professional mufny, verze před1956
Vidlice Sovexia šavle, korunka ?
Hlavové složení Lightrace Grand Luxe
Kliky Nervar Star
Středové složení Shimano
Přesmykač Shimano 500 Uniglide, voditko lanka Dura Ace
Měnič Shimano 600 Arabesque
Řazení Shimano 3.3.3.
Kazeta Shimano UG 6sp 13-26z
Řetěz Suntour
Náboj přední Campagnolo Record
Náboj zadní Campagnolo Record
Brzda přední Weinmann Vainquier 610
Brzda zadní Weinmann Vainquier 610
Brzdové páky Weinmann
Ráfek přední Mavic Championat du Monde sur Route, 1,8/1,5mm dráty
Ráfek zadní Mavic Monthlery Route
Pedály Maillard+ Cristophe klipsny nebo Shimano spd jednostranné
Řídítka Favo
Představec Pivo
Sedlovka Satri 26.4
Sedlo Favo
Pláště Vittoria Rally galusky

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

28.9.19 23:03

Rad jsem si pridal tvář k nicku a neuvěřitelným příběhům kol :-)

Reagovat
aktuality
aktuality

25.9.19 15:51

Tak už se známe s Hrochem osobně. Příště si ještě uděláme fotku. Úplně jsem na to zapomněl. Sportu zdar :). www.veloczechoslovakia.cz

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

7.9.19 21:32

Standoslav: Sedlovka je 26.4 (opraveno, lehci nez campa btw) a spis volne v 28.0 mm trubce, tj. stena 0.7 mm. No taky ten ram tedy tuhy neni…

Reagovat
Jaarque
Jaarque

7.9.19 18:44

Naprosto hroší!

Reagovat
Romancero
Romancero

7.9.19 15:40

Krása…i ti žraloci na převodníku k tomu patří:-)

Reagovat
standoslav
standoslav

7.9.19 11:15

Krásná, už jen ta první fotka, na tom „pave“, …si dovedu i představit, jak tehdy na tom někdo seděl, s čepičkou na hlavě. Co ta sedlovka ? …Ty stěny jsou tak hrubé, to by byla u nás F 12 ka. I tak krásný stroj a dostat se tenkrát pod 10kg, to bylo nějakého gramareni.

Reagovat
cioran-m

6.9.19 15:56

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

6.9.19 14:59

P.S. Asi pred mesicem, rok a neco po sestaveni se na Spedbicycles objevil 1965 Rene Herse ze me az zarazilo jak to na pohled vypada podobne.

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

6.9.19 14:54

Pilane, no kdyz srovnam siluetu s „Cilem z '55“: http://speedbicycles.ch/…de_1955.html tak mi to jine neprijde. Zadi stavba je predelavana urcite, je to videt na te fotce prevodniku. A hlavko co tam bylo taky odpovida 50./60. letum. Jinak na tom pak byly nejake dily ze 70tek (smyk a naby Shimano, tyhle kliky).

Reagovat
cioran-m

6.9.19 09:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Cen da H
Cen da H

6.9.19 08:37

paráda za 5

Reagovat
Bubaaak
Bubaaak

6.9.19 07:26

škoda že ty linky nejsou kolem všech mufen :)

Reagovat
bikerman2
bikerman2

6.9.19 06:20

Pilane
Pilane

5.9.19 22:53

Tromboonen myslí od pohledu asi geometrii rámu a to bych mu dal za pravdu, na tom bočním pohledu to tvarově působí jako F1ce v půlce osmdesátek. Jinak asi příprava na KK, nebo ? .-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

5.9.19 20:59

Detaily super, ty mufny a linky kolem… Pivo se povedlo, rám od pohledu vypadá jako novější, to myslím jako pochvalu, ne kritiku datace, tomu nerozumím.

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

5.9.19 18:54

1000 bodů za PIVO ;-)

Reagovat
Dazz
Dazz

5.9.19 18:34

Jj za tu retro krásu a představec 5

Reagovat
miťo
miťo

5.9.19 18:15

Parádní veterán, představec PIVO je pecka ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

rotkaf 3
ufoncz 5
trpaslik72 8
mirekk 15
mirekk 3
trpaslik72 18