Zbořený Kostelec. Motokola vs. kola: 5: 1
Nad Týncem nad Sázavou. Zmoknu?
Konopiště s rybníkem.
Konopiště s loukou (2015)
Nad Benešovem.
Sázava nad Sázavou.
Zase nějakej žlutej hnus.
Příjez vypadá lákavě, ale pak jsou všude kostky.
Podzim za Tismicema. Ve skutečnosti je to zarostlá skládka a je všude nasráno.
Domů, do Prahy. Lávka přes Berounku.
Oblíbená trasa přes Jílové, Týnec nad Sázavou, Benešov, Sázavu nad Sázavou, Kostelec nad č. lesy a okolo Č. Brodu.
Fotky z Jílového nemám. Asi bych se při focení převrátil a skutálel z města pryč. Nevím o dalším pokusu postavit město na strmém úbočí hory, kromě Lancre. Kamenný Přívoz jsem taky nefotil. Je to nesmysl, kámen neplave, vypadá to na falešnou reklamu. Takže první fotka je ze Zbořeného Kostelce. Okrádejte lidi, naserte krále a z Kostelce se stane Zbořený. Jiřík z Poděbrad byl frajer a moc se s tím nepáral.
Někde za Týncem nad Sázavou jsem se začal trochu bát počasí, ale na Konopiště jsem dojel. Původní český název je Koněpiští. Ve středověku tam žil slavný kleštič koní, který z hřebců dělal valachy. Pak se odstěhoval na Moravu a začal se věnovat humanitnímu směru svého oboru. Dělal Valachy.
¨Za Benešovem, směrem na Sázavu to mám rád. Hezké kopečky, nefouká a mimo pár hlavních tahů minimální provoz. To samé platí i o silnicích za Sázavou nad Sázavou směrem na Kostelec nad Č. L. Při vymýšlení názvu městečka si museli radní zavařit mozky.
V Kostelci mají kostkované silnice. Na silniční kolo nic moc. Ale taky tam mají krásné serpentiny směrem na Český Brod. Bohužel s velkým provozem. A pak už jen následovala klidná jízda přes Uhříněves a Dolní Břežany domů do Prahy. To je krása když člověk přijede někam, kde se používají blinkry, lidi vědí co je hlavní silnice a nikdo vás nesestřelí při vyjíždění ze stodoly.
(vloženo 18.9.19)
Pěkně jsi namotal, super!