Značka | Kellys |
Model | Soot 50 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | L 540 mm |
Hmotnost | cca 11 kg |
Rám | Kellys Gravel Concept - Aluminium alloy Disc, flat mount, tapered HT, internal routing, 12x142mm thru axle |
Vidlice | KELLYS Carbon Disc - 1.5 tapered steerer, flat mount disc brake, 12x100mm thru axle |
Hlavové složení | FSA 1.5 semi-integrated |
Kliky | SHIMANO 105 (19) R7000 Hollowtech II - length 175mm |
Středové složení | SHIMANO BB-RS500 |
Přesmykač | SHIMANO 105 (19) R7000 (braze on) |
Měnič | SHIMANO 105 (19) R7000 (direct mount) |
Řazení | Shimano 105 R7020 |
Převodník | 50x34 |
Kazeta | SHIMANO CS-HG700-11 (11-34) |
Řetěz | SHIMANO HG-601-11 (108 links) |
Náboj přední | NOVATEC Disc (32 holes) |
Náboj zadní | NOVATEC Disc (32 holes) |
Brzda přední | Shimano 105 R7070 |
Brzda zadní | Shimano 105 R7070 |
Brzdové páky | Shimano 105 R7020 |
Ráfek přední | KELLYS Grind Disc 622x17 (32 holes / eyelets) |
Ráfek zadní | KELLYS Grind Disc 622x17 (32 holes / eyelets) |
Dráty | stainless steel black |
Pedály | Force 600 Al |
Řídítka | GravelBar - diam 31.8mm / width 440m |
Představec | LEVEL NINE Stem 6° 31.8mm 90mm |
Sedlovka | KLS Active Road - 30.9 mm / 400 mm |
Sedlo | KLS SlipStream cr-mo |
Pláště | SCHWALBE Smart Sam Performance 42-622 (700x40C) Addix |
Díky za inspiraci, blatníky jsem koupil i s jinými věcmi v německém eshopu, vrácení nemá smysl. Na inzerát se nikdo neozval, takže je rozřežu a poupravím co to půjde. Myslím že se prodávají originální objímky sks na vidlici.
Tady máš pár fotek Longboard blatníků, speciální edice s měděným proužkem :) Nemám čas si hrát s upravováním fotek, ale jsou tam vidět rozměry i úpravy aby sedly…
Je to s 26 mm hladkýma pláštěma a ta šířka 45 mm je tak minimum myslím, na 42 balóny se vzorkem čouhajícím do strany bych řek, že to bude málo, resp bude to tak sedět nad gumou ale voda bude stříkat částečně okolo i kdyby to bylo ideálně srovnané, což většinou není. Dráty co to drží byly zkráceny o cca 30 mm aby se vlezly do těch černých věcí a nečouhaly okolo…
Bych se zamyslel jestli to nevrátit a nevyměnit za něco širšího dokud to jde jak jsem psal, taky ta délka hlavně předku je na hraně, mimo asfalt bych to vůbec nebral, nebo zkrátil jak jsem psal.
Re objímky na vidlici: nebál bych se použít takové ty šroubovací svorky na hadice, sehnat kroužek co tím provlečeš co bude držet šroub, když si dáš práci možná bude průměr akorát na to, že se závit chytne na té perforaci toho pásku, jde to a konec konců tak funguje stahování cca. Podložit pořádnou gumou.
přidal jsem fotky, o víkendu zkusím nasadit blatníky a nafotit a můžeme něco vymyslet, jsem otevřen jakékoliv radě.
Nešla by na vidlici použít objímka od blikačky? Dělají se různé průměry, příp se vypodloží kouskem gumy.
Ty boční dráty by se daly řešit tak, že si pomocí objímky „uděláš“ díru pro šroub výše než máš na vidli, nějakou sturdy pořádnou objímku s podložením gumou a okem se závitem, nebo bez a s matkou… tím, že to bude výš, tak by se to mělo zkrátit, ono ty longboardy jsou vepředu tak dlouhé, že se málem šourá po zemi a sebere to každý kus něčeho, třeba větve, mimo asfalt bych s tím nejel, lidi to běžně krátí, ale stačilo by to tímhle jako posunout směrem nahoru a dopředu, ten kousek pro šroub přenýtovat jinam kam bude potřeba no a horní předek se holt posune dopředu, ale pokud to bude moc, dá se bez problémů zkrátit a znovu na něj nasadit koncovka, je nastrkávací, stačí díra myslím. Takhle bych to asi udělal jestli to fakt nechytne jinak, ten posun jsem stejně chtěl udělat, ale pak jsem vyměk, mimo asfalt s tím jezdit nebudu.
No konec konců přichytit k drátu prodloužení konců, buď svařením, nebo zase nějakou objímkou, jako tou co je na konci, ale s větší dírou pro dva dráty vedle sebe, to by taky nebylo tak složité…
Agger, tak to nechápu, já musel vepředu udělat pro nohy od vidlice v blatníku takové vykousnuté boky, šlo to tam i bez toho, ten hliník je spíš alobal a obalený plastem, dalo se to zohnout bez přerušení, ale pak to škrtalo o gumu… no a boční dtáty jsem krájel asi 3 cm Dremelem všechny aby to moc nečouhalo a vlezlo se do těch koncovek co se prostrčí objímkama. Mám tam hladké 26 mm pláště, takže jasně, jsi trochu větší a tím i větší průměr, ale o tolik aby to nedosáhlo??? Zkusím Ti to vyfotit.
Jinak jsou ještě jedny Bluemelsy extra široké a tím asi i velké, akorát tam není uveden přesný model, jen číslo a článek je od borce co bydlí někde v Asii, ale ty co tam dal jako druhé jsou širší a bytelnější, že by i na těch mega 42 mm mohly stačit. Tady jsou nějaké 53 mm, takových je víc modelů, to by se taky dalo vyzkoušet nebo přeměřit. No a zadní se když je tam ta objímka nový umělohmotná daj chytit zip páskama přes takové prolisy pro kabely od světla místo šroubem uprostřed, ono i s tou plechovou objímkou by se tohle dalo.
Jo taky jsem se s blatníkama trápil.Nakonec mám SKS speedrocker, přichytávají se gumovou páskou a suchým zipem a vejdou se.Moc vzhledné to ale není, nicméně fungujou.
taky jsme koupil sks longboard, ale nedostanu je tam, na vidlici jsou šrouby k uchycení pouze uprostřed nohy zevnitř, viz. foto a díky tomu je ten podpěrný drát krátký, nedosáhne k blatníku, navíc málo místa pod vidlí. Vzadu taky minimum místa a blatník dře o kolo.
Já teď instaloval na radu tady z bf SKS Bluemels – na retro dojížďáka kde je v přední vidlici fakt minimum https://www.global-sport.cz/…8-45mm-latte a na CX jsem chtěl https://www.global-sport.cz/…-stingray-28?… s červenou, ale ty prej už nebudou, tak jsem vzal https://www.global-sport.cz/…rny-reflexni a odrazku přemístil na ty druhé… slušně udělaný, i když úpravy byly potřeba, do vidlice jsem jim musel přistřihnout boky a jsou pekelně dlouhé ty béžové. Ty barevné Stingraye jsou kratší, malinko širší, ale to asi potřebuješ na gravel. Celkem doporučuju, mají i jiné modely, ale tyhle tři jsou asi nejpropracovanější a nejvíc vydrží.
Jasně že dvouplacka zůstane. Další věc jsou blatníky, je tam tak málo místa že nevím co tam dat.
Na Kelýše docela decentní vč. barevného provedení. Ještě kdyby ta zadní stavba nebyla podkopnutá, ale to už dneska asi „musí“ být… jo a kdyby se to nejmenovalo „snopel sazí“, no ale to je asi taky mileniálně geniální – rádoby :) Jinak OK, aspoň že dvouplacku to má a snad ji tam necháš.
@mr.
to díky za upozornění!
Jestli to je ****** tak myšlenku opouštím.
Suntour – jen pozor, aby tam pak ty eventuální menší kliky (46–30) neměly díky navářce umístěné vysoko mezeru u smyku jako je na obrázku (nevím jak to řadí, ale asi to žádná hitparáda nebude Shimano doporučuje 1 – 3 mm, pokud se nepletu)…
@mr.a
46/30 ma soot 50 2020. Buď počkám a priplatim. Nebo koupim ted soot 50 2019. Chvili budu jezdit 105tkové kliky. A pak eventuelne koupim GRX…
Přesně – teď jsem na gravelu nasadil 38 mm pláště a i převody 50/34 na mě byly těžký – koupil jsem kliky GRX s 46–30 zuby a ty jsou ideální (jak na silnici tak do terénu)…
Přesně. 52 zubů na gravelu je díky širším plášťům jako 54/55z na silničce. A to už snad dnes nikdo nejezdí.
nechápu proč rvou na gravel kliky 52–36 – zbytečně těžký převody, zvlášť když Shimano vyjelo s GRX…
no podle těchto stránek https://www.kellys-bike.cz/…19-d1982.htm
tam jsou 50–34.
Dnes to spočítám a dám vědět.
Jaky jsou kliky ? 50–34 nebo 52 – 36 viz
jo jo na fotkách zapracuju, jsou to takové ty první, hlavně něco rychle, abych už mohl vyplnit profil :D:D