Bohuzel uzivatel Zdendys neunesl tu zaplavu pozitivni energie smerujici od mistnich uzivatelu a profil se svym xc-dh-elektro hybridem smazal, pojdme se tedy pokusit tuto zejici ranu zacelit jinym mopedem, a to konkretne novym Kenevem od Speslu
(vloženo 1.10.19)
„A to vůbec nemluvím o tom, že když jedeš prudký kopec v lese že se i sakra nadřeš na elektrokole“ – uz je to tady zase :-D
b-n-x : no to je vlastně jenom dobře, ne ? Už ted je e-kolistů plno a ted si představ, že bys ty počty ještě rozšířil Ty
Koukám, že kromě váhy mě budou od e-kol asi nadále nejvíce odpuzovat jejich evangelisté.
Lazza : s Tebou je zbytečný se o tom bavit, když nechceš pochopit že prostě je lepší si to užít a ne se zbytečně dřít. Když ti jde prvotně o užití si trailů nebo sjezdů. Když nepotřebuješ trénovat ,hubnout, atd. A to vůbec nemluvím o tom, že když jedeš prudký kopec v lese že se i sakra nadřeš na elektrokole. Fakt to není motorka … To co mi píšeš bych snad chápal, kdybych ti tvrdil že máš místo projetí se na XCéčku nebo na silničce si koupit elektrokolo a šlapat místo toho na elektrokole pevnáku.
Napsals Atillovi, ze machruje od pocitace s prevysenim, kterej normalne vyjezdenej clovek da. Takze podstata je takova, ze ty ses proste jen flaksa, ktery se nechce. S lanovkou, zimou, lyzema nebo ekolem to nema co delat.
lazza : co si tady u počítače dokazuješ ?? . Já prostě tomu tvému vzkazu rozumím tak , že pokud budeš u menšího kopce či menšího areálu na lyžích v zimě ,tak nebudeš si zbytečně kupovat lístek a prostě půjdeš to pěšky s lyžema na rameni. Protože prostě Ty jsi borec a ne žádný chcípák. Takže fajn. Super.
pitos : však to ani já netvrdím … že vozit e-kolo na laně. To je nesmysl. Nebo nerozumné. Ted jak to píšeš ok. Prostě ten potenciál je tam , kde si to chceš relativně užít a to lano nebo taxishuttle tam není… A ne se zbytečně sedřít už nahoru. Když si chceš traily či jakýkoliv sjezd dolů užít.
Erider: Tak jestli je pro tebe 6×150m vyskovych za den problem, tak ses proste chcipak. Sorryjako
Však jsi sám napsal že to je dolů kompromis, tak co se rozčiluješ? Já u EN kola na baterky vidím jedinou výhodu a tou je dát si pořádný výjezd terénem, tak proč to nevyužít naplno a bez kompromisu, co se ti na tom nezdá? Naopak se mi zdá nesmysl vozit ekolo na laně a pak se s tím plácat dolů.
kurna kdo si Ty ekola kupuje ? podle toho co píše zde plno lidí za různé důvody proč ne, tak to si přeci nikdo nemůže koupit. Jen statistiky říkají něco jiného. A co jsem byl ted nedávno v Alpách , tak jsem viděl taky něco jiného než se zde píše…
Mě to už přijde jako volby ty ekola, taky jednoho člověka nikdo nevolí a má nejvíc hlasů…
pitos : dost bludy co píšeš … v bikeparku na e-kole , když lanovka funguje …
Atilla : jestli koukám správně …jo tak od počítače jde všechno lehce .......
Erider. Jestli koukám správně, tak lanovka má převýšení pouhých 150m, takže si do dát 6× není zase tak nic hrozného.
Erider: už je to nějaká doba co mě napadlo že by bylo fajné kdyby v nějakém parku byla možnost vedle lana si na výjezd půjčit kolo na baterky. Nějaké tratě nahoru různých obtížností. Nahoře bych jim to kolo vrátil a oni by mi zatím vyvezli můj bicykl, který je na jízdu z kopce přece jenom vhodnější. To by bylo fajn a klidně to kolo v areálu využil.
Zatím vidím takové ekolo jenom jako ten kompromis se kterým se ošidíš právě v tom nejzábavnějším.
Jasně, to máš pravdu, to tak je, dolů to je kompromis. Holt prostě něco za něco. Navíc za mě Kenevo taky ne . Když už tento kompromis, preferoval bych bud Levo, YT e, nebo shuttle :))
Erider: jasně, rozumíme asi co chceš říct. Ale třeba to může mít někdo tak nastavené, že nemíní postupovat do kompromisu ani při sjezdu. A prostě kolo nad třeba těch 20kg už tohle nemusí splňovat.
Napadla mě analogie s tím lyžováním. Jako e-bike variantu bych dal skialpove závodní lehoučké lyže. Do kopce budou o něco rychlejší (jako ten e-bike), ale z kopce si na nich už tolik neužiješ a bude to určitý kompromis.
pitos : ten kopec si radši vytlačím…no nevím, možná taky záleží jaký kopec… zrovna dnes jsem byl v bikepark Drozdovo. Který je mimochodem mnohem lepší než se zdá podle jejich prezentace na netu. Navíc mají už 6 tratí, ne 3 jak píšou na netu. Lanovka, navíc poma jen, jezdí jen někdy, respektive spíš vyjímečně. Tak bych Tě chtěl vidět (nechci Tě ale podcenovat…) jak si to vyšlapeš 6× nahoru, aby si sjel 6 různých trailů. A ještě si to užil … nevím, no. Tady je to pořád dokola, ale kdybych ti řekl at si kopec na lyžích vyšlapeš pěšky, tak by sis klepal na čelo.
Pitos: Jo, chapu, ze jako DH kolo by to teda nebylo nic moc. Ale takhle mi to prijde uz ted jako DH kolo, akorat se snizenymi zdvihy. Tak jsem si rikal, proc uz to neudelat rovnou plnohodnotne.
2.10.19 12:49
Takže k čemu 200mm zvihu? …na vyžehlenou DH trať?
2.10.19 11:44
Proc, kdyz uz tam dali dvojkorunku, tak ma „jen“ 180mm zdvih? To uz by mohl prece byt vicemene normalni sjezdak 200+ s motorkem ne?
Kudla. Kam na ty názvy chodí? Kenovo… Dámský model se jmenuje jak? Bárbíny?
kesu: Ano máš pravdu a jezdilo se i na daleko těžších strojích které se váhově přibližovali dnešnímu elektro průměru. Což ale 19 ani 20kg dneska ani zdaleka není. Je to spíše kolem 23kg a tohle má 24,5kg a proto se ptám k čemu je to dobré.
Jinak porovnávat enduro se starým sjezďákem není podle mě úplně šťastné. Smyslem EN kola je právě mít hravé a obratné kolo a to tyto kola na baterky zatím prostě nejsou. Podle mě to je až hranice pod 18kg kdy takové kolo bude mít v terénu smysl.
nevím jak nové Kenevo, ale staré nic moc nebylo. To jsem vyzkoušel a moc mě nezaujalo. Levo je určitě lepší a to myslím i směrem dolů.
pitos:
na 19 az 20kg dh kole jsme jezdili vsichni, co si pamatuju z Nejdku pred mnoha lety, taky si tam nemel zrovna 13kg stroj a ja taky ne.
Moje Levo ma 20,4kg a ovlada se lip, nez ten starej 20kg sjezdak. Normalne na tom jezdit jde a to i technicky pasaze. Zkus to schvalne nazivo, ale pujc si nejakou vuni a ne levnej pekac.
lazza: jsem si poprskal klavesnici grogem z tatranskeho caje, ktery nahradil pivko, co jsem si chtel otevrit k cetbe dnesniho jiz smazaneho Zdendysova profilu e-RB. ;o)
no úplně jako na enduru nee, na tomhle jsem nejel, nový Levo FSR a starý Kenevo ano, nadváha tam je samozřejmě dost znát – na rychlých méně technických „flow sekcích“ je to snad i výhoda, těžiště toho „kola“ je fakt o poznání níž. V pomalejšim techničtějšim terénu a při snaze dostat to do vzduchu překvapivě docela znatelná nevýhoda, jel jsem na tom jen pár desítek km, ovládá se to prostě jinak. Levo FSR bylo docela zábavný do kopce – je to taková trochu motokroska, šlapání je skoro na obtíž, člověk by jen stál jak na stupačkách a… :)
novas752: opravdu to dolů jede jako na enduru? To by byl snad zázrak, škoda že tomu nejde uvěřit :) Nahoru tomu uvěřím , jen jsou na to myslím vhodnější ekola.
Lepší žádný nápis než toto. Jen na této straně u klik jsem napočítal 10× nápis Colnago! Naštěstí je to už v dnešní době zcela mimo mísu :)
pitos: v podstatě místo lanovky, dolu to smažíš jak na enduru, nahoru se tim dostaneš skoro zadarmo.
Zoidberg pravda, Cannondale taky na nových rámech razantně zmenšil nápisy. Asi nová móda, dřív se zase na rámy psalo všechno možný, dnešnim trendem je čistota.
Kenevo jako takový nic zajímavýho, vzali Levo FSR a trochu to přifoukli, ale už bylo na čase, to starý mělo dost slabej motor, když jsme testovali nový Levo a starý Kenevo tak jsem na Levu do kopců hrozně ujížděl a ani jsem neměl turbo režim.,
Hlavní čep a okolí je řešenej stejně blbě jako u Leva – dostává se tam bahno a kamení, zůstává to mezi motorem a krytem.
Měli by spíš udělat nový Levo HT, nebo nízkozdvihovej výletní efull a dát tomu trochu adekvátní osazení, vždycky kvetu když si někdo na "cyklo"turistiku chce koupit LevoFSR. Nebo Levo HT za 70 s XCM vidlicí a podobnejma vymoženostma. :)
Líbí
1.10.19 20:20