Původně jsem foto oříznul. Záběr na větší plochu pláště ukazuje, že plášť není tak moc ojetý. Viz dolní část fotky.
Tak dnes jsem při servise kola našel tuhle díru. Docela mě to naštvalo, protože jsem na plášti najel nějakých 4000 km a dezén ještě není ojetý. Plášť jsem nasazoval v květnu a počítal jsem, že na něm dám ještě zimu. Vypadá to že se mi vytrhl jeden čudlík. Jezdili by jste? Nebo rovnou vyměnit?
(vloženo 9.10.19)
Někdo to tu psal níž a taky to tak mám. Na zimu dávám nový pláště, protože to tak opravdu funguje, že defekty něpřicházejí při pěkném počasí a zima je období, kdy je na cestách bordelu víc, sype se „hřebíkovým“ kamením. Takže za mě určitě přezout a jako challenge si počkej, až bude venku fakt hnusně a jen si vylez před barák a zkusmo si přezuj plášť :)
No posledně jsem na něm najel přes 7000. A na tomto bych ještě 2 najel. Radši ani nebudu psát kolik mám na předním. Ale zase díky tomu, že jsem v květnu přední nechal, tak mám doma teď náhradní plášť. Takže je to rozhodnuto, odpoledne nasadím nový.
Schwalbe jsou sracky sice jedou a drží stopu ale jsou hned v riti a nebo defektis!
Právě jsem se díval, že ta vlna je právě v místě tohoto vytržení. To zřejmě nebude úplně náhoda.
To je jak Kendy za 300,– to jsem neviděl už léta co si kupuji pláště od 700,–
9.10.19 20:25
Podlepit jsem mel na mysli podlepit ne zaplatou na duse ale tvrdou a tuhou zaplatou na tyto prurazy urcenou. Misto je potom mene zranitelne nez pred opravou. Takoveto gumy jsme vzdycky dojizdeli prave pres zimu. V sezone tohle jezdit je nesmysl i jako treninkova pneu.
S tou zimou je mi to samozřejmě jasný. Jezdil bych ho v zimě kdyby neměl tu díru. S tímhle v zimě ne. Dotaz byl míněn spíš jestli měnit okamžitě, nebo třeba ještě dva tři týdny počkat. Ale z reakcí už je mi celkem jasný, že to nestojí za problémy ani v přívětivém počasí.
Já bych naopak na zimu poškozený plášť rozhodně neoužíval, neni nic horšího než někde promrzlej řešit těžko opravitelný defekt. Ideálně ještě po tmě a za jemného mrholení.
9.10.19 19:50
Podlep a jezdi dal, kor na zimu.
9.10.19 19:47
Vzorek je sice sjetý, ale po 4000 km to vidím jako velice solidní výsledek. Podobně můj G-One na zadním kolem vypadal po necelé tisícovce :(
Hodne stesti s takhle sjetym dezenem. Obzvlast v zime. :D I bez te diry to bude vyrazne nachylnejsi.
Foukám na 3 bary, jezdím až tak do 2 barů. Snížit tlak už víceméně nejde.
Jinak 4000km je na takový plášť dobrý výkon, to nedávají ani mtb pláště které mají figury o dost vyšší.
Trochu si to ufoukni, plášť pojede po širší ploše a bude se sjíždět míň.
No v tomto místě jsem to asi probrzdil, zbytek je spíš jak úplně dolní řada.
To by místní borci ještě zkusili prodat :D