Od projížďky na Ghost Fire Road Rage mi chybí široké pláště na kole s berany. Do Ninera se víc jak 43mm nevejde. Levný custom rám podle Ghosta mi zatím nikdo nechce udělat (SingleBe vyjde dráž jak ten Ghost).
Tak jsem v mezičase opět použil volně ložené věci a navěsil je na můj starý rám MRX (který už zažil snad všechno – trek, cross, 29er … atd https://www.bike-forum.cz/…aso-cosi-pes) investice = nula.
Trekový rám není dlouhý, ale Fire je úplně jinde. Proto klasické berany už byly moc. Malá inspirace kokpitu přišla od pana „Jardy H“ a jeho Recyklátu. Tím vznikla i možnost použít horské dualy (mám je rád). Místo pěnových gripů přijde omotávka až na horní oblouk.
Na klikách zůstal malý převodník – zbytečný – a půjde dolů (48–36 s kazetou 11–34 stačí).
Váha s těžkými koly z S Hardrock 29 je 11,3kg. Po prvních kilometrech můžu říct že se na tom jede dobře.
Nečekám že se to bude nějak extrémně líbit. Ale baví mě to. Moje pátrání po správném rámu nebo šikovném levném rámaři nekončí. Možná bude nejsnadnější šetřit na toho ho Ducha.
Ale zatím pojezdím tohle.
Pište názory, podněty a tipy – včetně tipů na rámaře či rámy se silniční krátkou geo a prostupností 29×2,1.
(vloženo 15.10.19)
Tu vidly taky vozím na zimáku druhým rokem a taky zatím necvaká. Rám Force Epigoni.
miťo: vidlice zatím necvaka. Rám je original částečně bez barvy. Řídítka mám protože ležely doma… a sedí mi to.
vit.sklenar: Kona Handplant – z fatbiku Kna Wo 2014
Pěkný letadlo, co je to za řídítka?
Ten rám je origo dole stříbrnej, nebo jsi to vzal barvožroutem? Druhý dotaz: necvaká ti v přední vidli? Viděl jsem už dvě, který ve spoji krk-nohy cvakaly.
No a kolo dobrý, řidítka máš asi kvůli specifickým požadavkům na ergonomii. Ať jezdí!