Haibike Sduro Fullnine 7.0 2019

Přidat foto

Krásný podzim, nikde nikdo.

Tenhle skok bych asi nedal :-)

V zimním oblečku.

Široké pláště a pomoc motoru dovolují jezdit i v určitých konzistencích sněhu.

Průzkumný e-bike pro mé osamocené celodenní výlety a hledání nových cest, nehledě na profil trasy. Oproti normálnímu kolu má jisté výhody, ale i nevýhody, což je asi předmětem nekonečných diskuzí, které stejně nikam nevedou. Celkově můžu říct, že to co jsem od toho e-biku čekal jsem dostal, plus jsem našel ještě další využítí, které normální kolo nenabízí. Ocenil bych ještě lehčí převod, řazení Sram NX11, taky nic moc (což jsem se dočetl obecně i na normálních kolech), ale to vše jde lehce měnit. Motor Bosch funguje celkem intuitivně, rozdělení přípomoci mi vyhovuje a baterka mi doufám vydrží alespoň 3 roky. No uvidíme.

(vloženo 10.11.19)

dawka dawka
Ohodnoť bajk: (2  / 89 hlasujících)
Značka Haibike
Model Sduro Fullnine 7.0
Modelový rok 2019
Velikost 21
Hmotnost 25
Rám Alu
Vidlice SR Suntour Aion 35 LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 150mm
Tlumič RockShox Deluxe RT, vzduch
Řazení Sram NX, 11-rychlost
Převodník Haibike Components, 16, ocel
Kazeta Sram PG1130, 11-42 zubu
Náboj přední Haibike Components TheHub ++ Pevná osa 15x110mm
Náboj zadní Haibike Components TheHub ++ Steckachse 12x148mm
Brzda přední Tektro Orion M745, 203mm, 4-Kolben Scheibenbremse
Brzda zadní Tektro Orion M745, 180mm, 4-Kolben Scheibenbremse
Ráfek přední Rodi Tryp 35, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Ráfek zadní Rodi Tryp 35, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pedály Shimano Deore XT
Sedlovka XLC AllMtn, Remote, teleskopická, 31.6mm
Pláště Schwalbe Smart Sam Performance, 65-622

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
dawka
dawka

10.12.19 12:02

to Bobin2: díky, s kolem jsem spokojený a asi ani v zimě nepřeruším ježdění. Ty nenávistné komentáře neberu moc vážně, ani ty lidi neznám a kdoví jestli na kole vůbec jezdí nebo jenom sedí u kompu.

Co se týká toho neoprenu na baterku, tak myslím, že to pomáhá. Mám kolo v teplé garáži, takže s tím neoprenem to nějakou dobu baterka ani nepozná že je venku. Nemám to měřeno ale pocitově (srovnání s vyjížďkami bez neoprenu) dílky baterky ubývají pomaleji, hlavně ve sjezdech kdy není z baterky odběr a delší dobu jenom chladne.

Neopren nebyl ani drahý (necelých 500kč). Níže posílám odkaz, majitel firmy je celkem nadšenec, takže ti to na požádání proměří, případně asi i něco ušije na míru. Koupil jsem si tam rovnou i neopren an zadní tlumič a když ho mažu, tak je pořád jak nový úplně bez bordelu.

http://www.vapesport.cz/…elektrokola/

Reagovat
Bobin2
Bobin2

8.12.19 17:06

Hezký bike! Ideální na objevování Českých hor (Beskyd). Smutné, že tady musíš číst ty ***** v komentářích, ale prostě Česko… :) Zajímá mě ten návlek na rám(baterku) – máš ověřené, jestli to nějak pomáhá?

Reagovat
apache6000
apache6000

13.11.19 22:17

Dobrá práce. Fešák.

Reagovat
psbiker
psbiker

13.11.19 14:30

Jak říkám, není nic neobvyklého, že ‚erideři‘ vyjedou nahoru na Lysou po asfaltu a dolů se výletník spustí po té hezké pěšince co začne být za chvíli trošku HC. Problém frekventovaných míst a výletníků co místo neznají a jedou za e-zážitkem do sbírky. Jak se to začne množit, je zle!

Reagovat
Erider
Erider

13.11.19 08:59

Švindlcyklisti , můj názor je že je dost rozdíl jaký biker i jaký ebiker. Počítám že většinou milovník maratonů a různých jiných dlouhých cross country tras(nadšenec typu zažívání krásné bolesti jak někdo občas říká) moc nebude rozumět DHčkářovi, a asi mu nic nebudou říkat i enduro traily,kdy jde primárně o zážitek jízdy z kopce.

Stejně tak je asi rozdíl borec co si koupí ekolo, aby jezdil s ním po silnici. A poznával okolí. To může v extrému i tu zminovanou motorku si koupit :-). A nebo borec co si přečte, že sportovat je moderní, tak si koupí ekolo…

Ale kdyz si chceš užít singltraily (koneckonců ty jsou i tak definované nebo by tak měli být stavěné aby sis užil tu cestu dolů), enduro traily či sjezdy tak pak je to i fajn když si pomůžeš ečkem. Stejně jak lanovkou. Stejně jak na sjezdových lyžích.

Prostě každý si má vybrat co chce a kdy chce . Jestli „krásnou bolest“ nebo zážitek občas i nahoru.

Reagovat
onuce

12.11.19 20:47

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Erider
Erider

12.11.19 20:42

psbiker: to co si napsal, tomu ani sám nevěříš. Ale jako legrace dobrý:)

Jinak každá tvoje věta je perlička. Bikeři, co pojedou dolů (bezmotorový jak říkáš), tak takový budou pěší tolerovat, ale Ebikery ne ! To je věta jak do nějaké agitace :) .

Není špatné i pokračování : Bikeři klasičtí se vyznají, ví kudy jet. Ale ebikeři ti to neví. To je jasný, ti jsou hloupí…

A není špatná ani věta, že kde skoro nikdo není, budou vadit přemnožení ebikeři.

Reagovat
dawka
dawka

12.11.19 20:23

To Onuce: To že sis zvolil tento způsob ježdění plně respektuji, to ale neznamená že způsob jak to děláš ty budeš vnucovat mně a nebo komukoliv jinému. Ostatně na kole taky jezdím a vše má své kouzlo.

Reagovat
onuce

12.11.19 19:59

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
dawka
dawka

12.11.19 19:18

A nejlepší jsou takoví, kteří vemou kolo dovezou ho nadupaným TDi pod hory a tam se vznešeně a povzneseně cítí být samozvanými majiteli hor a tvůrci legislativy.

Reagovat
dawka
dawka

12.11.19 19:17

Vtipné, teďkom jsem v sobotu zvýšil zaplněnost hor na svém éčku o 100%, krom mě tam nebyl nikdo.

Chápu že místní ztěžovači bez představivosti, kteří jezdí jenom po frekventovaných asfaltkách a vysedávájí v přeplněných hospodách se cítí ukřivdění, ale vˇždyť je tolik krásných opuštěných cest a míst, že když nechci nepotkám za celý den skoro nikoho. Tam ale jezdí jenom lidé kteří se tady na fóru nevyskytují, nebo jen píšou pro zábavu a hledají technické info.

Reagovat
onuce

12.11.19 18:31

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zdendyš

12.11.19 18:27

Divej se na to pozitivně. Predstav sobe, ze na odlehlem miste kdesi v odlehlych lesich dostanes mrtvici s mobilem v ruce pri cteni BF. No a kripl, ktery by se tam bez aku normalne nedostal, poda kolegovi v diagnoze pomocnou ruku a ty budes moci uz druhy den tancit pogo.

;)

Reagovat
onuce

12.11.19 18:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
onuce

12.11.19 18:14

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zdendyš

12.11.19 17:35

A nekde vyjede ecko i neecko na horu ale i nahoru evlekem. Hrozna uroven, kam to lidstvo speje proboha !

Reagovat
psbiker
psbiker

12.11.19 16:52

Klasika, e-moped vyjede po afaltce nahoru na Lysou a pak to pustí trailem, vlastně občas víc turistickou cestou dolů. Budou-li pěší nuceni uskakovat před geronty na éčkách bude brzy něco špatně. Pár bezmotorových, kteří se tam dostanou vlastními silami jsou schopni tolerovat a ti ví kudy jet, aby se vyhli davům. Což se o přemnožených hledačích zážitků bez námahy už říct nedá. Situace ještě asi není tak špatná, lesáckých cest vhodnných i pro e-moped je Beskydech dost, e-mopedy jsou teď k vidění hlavně v údolích.

Reagovat
Erider
Erider

12.11.19 16:20

Onuce : Ty jsi mimo , zákazy vytváří ekologové a podobní jini dobraci . A vetsinou je jeste nekdo sponzoruje, coz je nejhorší. V cizině ( Itálie, Švýcarsko , atd.) se vytváří zákazy do lesů uz od dob co ekola vubec jeste nebyly. Takze to bylo a bude . Bohuzel. Stejne jak podobne dnesni novinky typu zákazu zvířat v cirkuse a podobne…

A vlastne nechapu kde jsi vzal vubec souvislost mezi e kolem a rušením nebo škodenim v lese ?? To by pak musel byt ci hrozit v souvislosti s tvou úvahou zákaz ježdění pro skupinu cyklistu vetsi nez 2 cyklisti napriklad . Ale vlastne chapu asi odsud z BF, protože pri ježdění se s tim nesetkavam. A zde je to skoro standard. Zdejší klasika myšlení je, ze ebiker poniči trail mnohem vic. Ponechám úvahy o tom, protože to se řešilo uz mnohokrát . Jen mi uniká pak souvislost s dalsi zdejší myšlenkou ze cyklista je líný nebo důchodce ci nesportovec . No dobre . A jak muze ten líný ci nesportovec ci důchodce dokonce poškodit trail vic nez aktivni supersportovec na klasickém kole? Vyjede to víckrát protože ma motor kdyz je líný??? Nedává to smysl ze ? No hurá …

Reagovat
vpa007
vpa007

12.11.19 12:27

„Sportovec na éčku“ je za mě asi hláška týdne! :D :D

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

12.11.19 11:56

„Jak milé jsou mi teď klasické motocykly“ – Vyborna hlaska!!! :D :D :D

Reagovat
Erider
Erider

12.11.19 07:28

Zdendys: no to jo, me uz asi 3× i posledni čárka se neukázala a slo to ze dvou hned do červeného pole. Ale to zas nastesti chvili jeste vydrželo.

Reagovat
onuce

12.11.19 05:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zdendyš

12.11.19 05:03

Edit. Velke T, tedy Ticha hruza. ;)

Reagovat
Zdendyš

12.11.19 05:02

Ja mam rad ticho a v lese obvzlast. To seveleni elektromoturku na mne pusobi stejnym ucinkem jako meditacni hudba. Znas knihu ticha hruza ? Sportovec na ecku je proti tomu vsemu prevteleny anjel.

;)

Reagovat
onuce

12.11.19 04:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
dawka
dawka

11.11.19 18:01

To Dazz: U Beskyd bydlím tak tam chodím jezdím, občas přespávám, sjíždím je, i na pivko na Lysou po práci občas s čelovkou zajdu…

Momentálně jezdím po Beskydech na elektrokole, protože jsem se tak rozhodlnul, nemám pro to nějaký jiný důvod.

Reagovat
Zdendyš

11.11.19 16:16

Jsem si taky myslel :). Me tedy ecko nazaujalo jako kolo s pripomoci ale jako dokonaly trenazer, kterej te jeste bavi. Mozna pro nekoho nepochopitelny ale je to tak, bohužel nebo bohudik ?;). Ted nevim :)

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

11.11.19 16:11

Zdendys: to nikdy neudelam!!! :-)

Reagovat
Zdendyš

11.11.19 15:56

Bnx, neteoretizuj a zkus sobe. Budes se nasledne divit, jak prestanes psat mozna, asi, kdyby a pod ;)

Reagovat
Zdendyš

11.11.19 15:53

Daaz, prukopnik a prvni vlastovka, je treba se s tim smirit nebo s tim neco delat.

Reagovat
Dazz
Dazz

11.11.19 15:14

Proč jezdíš s elektrokolem (docela ošklivým) po Beskydech ? To nejsou Alpy.

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

11.11.19 15:12

Ok, chapu, ze tam mas nejake sirsi gumy. I kdyz teda dle popisu netusim jejich sirku :-)

A ok, chapu, ze jizda ve snehu je obvykle narocnejsi pro slapani, takze jakykoliv motor velmi pomuze. Ale proste ta vaha asi trochu omezi tu skalu ruznych typu snehu. Samozrejme na normalnim kole je ta skala taky pomerne mala (mozna trochu s vyjimkou fatu).

Reagovat
dawka
dawka

11.11.19 14:57

Foceno je to v Beskydech, první fotka je žlutá z Podolanek k Šancím, druhá je na červené mezi Bílým křížem a Doroťankou, třetí je neznačená cesta na severovýchodě Prašivé, a poslední je asi někde na Lipovém.

Držák na garmin funguje dobře, lze pouze pootočením sundat z řidítek a zůstane tam pouze malá příprava (menší než na světlo), držák RAM jsem míval na Garmina i na enduro motorce a fungoval spolehlivě.

S tím neoprenem to ještě potestuju a napíšu, přes zimu to budu vozit a uvidím.

To -b-n-x: Vyzkoušej a uvidíš :-)

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

11.11.19 10:33

S temi 25 kg to v tom snehu musi byt fakt super :-)

Reagovat
kesu
kesu

11.11.19 08:33

Brose aplikace ukazuje teplotu baterie, ale nemel jsem to pres zimu. Tesla mX s 18650 bateriema ale v teplotach kolem mrazu nema k dispozici plnou kapacitu. Bohuzel jsem s tim ale nejezdil dostatecne dlouho pro zmereji rozdilu.

Reagovat
Zdendyš

11.11.19 08:14

Erider, mam Shimano steps s peticarkovou indikaci baterie. Prvni dve vydrzi dlouho a potom uz se vybijeni baterie jenom zrychluje. Napr kdyz dam na prvni carku dvacet km tak na posledni carku pet km ve stejnem zatizeni, pro priklad.

Reagovat
Erider
Erider

11.11.19 08:00

mimochodem Ty držáky má Garmin šílené. Není nad K Edge. Maximální spokojenost a navíc nevadí (vizuálně) i bez navigace.

Reagovat
Erider
Erider

11.11.19 07:56

s tím vybíjením v zimě tak dramatické jak popisuješ teda naštěstí nezažívám. Jen jestli jsi nejel zrovna mnohem prudší kopec a třeba ještě na hodně špatném terénu, tam ten dramatický ubytek baterky pocituju často. V létě to vydrží nepatrně déle ale že by o moc si nemyslím, aspon dle mých zkušeností (a jezdil jsem i v nule i lehce minus) počítám v jednotkách procent, nevím co uvádí výrobci. A to mám ted zrovna nedávné zkušenosti v rozmezí týdne !! – (Rabac,Croatia plus 28 stupnů a Javorník, Šumava 0–3 stupně) . A výdrž podobná. Velké ubytky baterky vždy spíš s ohledem na zatížení motoru. Mírné výšlapy a po hřebeni pořád 5 čárek (10 km možná i víc) až jsem se divil že pořád žádný ubytek (v tom jsou displeje o 10 čárkách možná lepší přesnější, i když pak za jízdy spočítat jestli je tam 8 nebo 6 malinkých čárek stejně moc nejde) pak dva šílené výšlapy relativně krátké ( cca 4 km) na ještě extremně rozbitém terénu a ještě na turbo a z čerstvě změněných 4 čárek najednou jen dvě čárky …

Reagovat
Zdendyš

11.11.19 07:43

V jakych kotarech je to foceno ? Jinak ecko za plnej ;)

Reagovat
dawka
dawka

11.11.19 07:33

Ten kokpit je GPS Garmin Oregon na držáku RAM mount. Displej to má u levého gripu.

Reagovat
Marek.Kv

11.11.19 07:15

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
dawka
dawka

11.11.19 06:55

Obal jsem pořídil nedávno, takže v mrazu ještě nemám vyzkoušeno. Baterka se sice zahřívá vybíjením, ale při sjezdu, nebo když jedu chvíli za svoje celkem rychle chladne. Někdy se mi stalo, že když jsem vyjel někde výš, kde bylo chladno + foukalo a chtěl jsem na hřebeni pošetřit baterku tím, že pojedu nějaký kus za svoje, tak mi třeba zmizel jeden dílek baterky jenom díky zchladnutí. Asi to nějak moc nezahřeje, ale mohlo by to zmírnit ty výkyvy teploty v chladu při výjezdech a sjezdech.

Reagovat
Franta
Franta

11.11.19 02:21

pekna brasnicka

Reagovat
Fana.A
Fana.A

10.11.19 21:41

Pedály super 1*

Reagovat
kesu
kesu

10.11.19 21:16

Jo, pěkný. Hele proč máš ten obal na spodní rámovce? Baterie se při vybíjení docela zahřívá sama.. Máš nějak vyzkoušeno, jak moc chladne v mrazu?

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8