Co říká zdejší odbornictvo na toto?
Komplet uhlí, 170/160, Lyrik RC2 Debon, Super Deluxe RC3, Guide R, XO Eagle a DT E1700 doplněný o RF Turbine kokpit. A to vše za nějakých 80 000?
(vloženo 14.11.19)
Já taky a je to docela změna, menší páka, takže aby jel člověk stejně rychle, musí šlapat víc frekvenčně…
Já si 170 mm kliky dal na kolo dobrovolně. Mám si sypat popel na hlavu?
Koupil jsem nové kolo, kde jsou také „jen“ 170 kliky a rozdíl vůbec nepoznám.
Já jsem Slashe zkoušel, i Stumpjumpera, starý enduro atd. A ty velký kola mi prostě nesedí..
No jo Remedy je jak Jeffsy, to bych si nepolepsil a Slash je 29 a to nechcu.
Thorx už si zjistil jaký máš tlak gumách ? Nebo ještě počítáš výši splátek na pořádné žehlící kol ?
Remedymu bych se tez nebranil, je to jedno z nejlepsich kol, ktere jsem mel moznost v zivote projet – skvela geometrie.
Remedy je na Lyrikovi, GX a tlumič je klasickej RS Deluxe. Yari na Slashovi je fakt trochu fail…
A novas dělá v obchodě, kde se Treky prodávaj, takže nemá smysl srovnávat MOC.
V době kdy byla rovná trubka ze středu, tak jsi to takhle měřit mohl. Díky předsazení a lomení sedlových trubek se výsledný úhel mění podle výšky sedla a proto se měří tzv efektivní úhel v místě spojnice sedlovky a „effective TT“. Zbytek si musíš dopočítat podle „aktuálního úhlu“ sedlovky (tj pod jaký úhlem reálně vede) a započítat výšku sedla. Jasnější to bude asi z obrázku. Nebo prostě neřešit a jezdit :)
Aha, tady pod fotkou máš Guide R, jsem to neotvíral… Code by měly být v pohodě, i když jestli jim chybí nastavení jako u Guide, tak může být problém délky kroku, Guide i na krajní pozici zabíraly moc blízko gripu, zvlášť když se trochu zahřály…
Jinak já bych na tvým místě zvážil vzít přes prodejnu Remedyho nebo Slashe, ty Treky v hlíně jsou podle mě super nabídka.
JakeF jsou tam Cody R. A kdyz jsem dotedka snesl Guidy R, snesu i Cody, ty jsou o dost silnejsi.
Slabý místo jsou ty Guide R, to jsou opravdu špatný brzdy… Někde se vám ty moje válej v servisu, tak je můžeš zkusit, mně už na kolo nesmí :)).
Jinak za mě je karbon rám na EN ježdění minimální přínos. Na silnici nebo XC je to jasná volba, ale na EN podle mě ten rozdíl v ceně smysl nedává.
Zbytek za tu cenu samozřejmě paráda.
Velkou roli hraje i vytazeni sedlovky. Cim kratsi jezdec, tim vetsi uhel a naopak
No, byt to hlinik, tak to pri prvnim dropu stejne zlomite (v pripade, ze pri dropu jezdec sedi na sedle) :-)
embi: sice dostanes Fox odpruzeni, ale zas prijdes o DT kola, no nevimnevim
Na tom černém pozadí jsem si nevšiml, že je ten střed takhle odsazený.
motacek: ne, Jab nikdy v hliníku nebyl.
Atilla: zase Jab má ten střed posunutý dost dozadu, takže to klidně může sedět.
Ano ložiska, ale v uložení není zalaminovaná žádná vložka (loňský ročník) a od jara do podzimu se mu to vymačkalo…
Dej0: Už by konečně měli vymyslet postup měření pro úhel sedlové trubky pro všechny výrobce. Jestli je tohle 74,7, tak proti tomu vypadá můj ghost se 76 jako kdyby měl kolmou sedlovku.
Karbon to je, ale delaji jej prece i v hline se stejnou geometrii, ne?
Jo, uhel sedlovky jsem bral z fotky, nevsiml jsem si polohy sedlove trubky vuci stredu … sypu si popel na hlavu a uz pisu omluvny telegram do Radonu
Pridal bych na tohohle https://www.radon-bikes.de/…ab-90-hd-ms/
kdybych koupoval nový kolo tak to bude rozhodně jeden z top kandidátů (nemyslim teda tuhle konkrétní specifikaci, ale tenhle rám obecně)
O.unca a žvejk – počítám, že ty kola mají klasická ložiska, žádná kluzná.
motacek: Efektivní úhel 74,7 neni nic hroznýho, ale chápu, že je jednodušší napsat blábol, než se kouknout na čísla.
Prasknutí svárů jo? je to karbon… Uhel sedlové trubky zas až tak mimo není, ten půl stupeň v pohodě poladíš na sedle…
Měl jsem ho tady nedávno na servis, docela jsem na to čuměl, líbilo se mi moc a když mi borec řekla za jaký prachy to pořídil, líbilo se mi ještě víc ;-) Trochu jsem na tom jezdil po ulici a nebylo to špatný, docela dlouhé (což je super) i když to z geo až tak nevypadá… Nevážil jsem to, ale přišlo mi to fakt lehké. Vidla i tlumič chodili krásně. Za ty peníze nic moc lepšího nebude.
motacek: by mě zajímalo, jak mu bude ten svar na kartónu praskat…
novas752: poud ti vyhovuje osazení, tak bych se toho nebál. Za mě dobré kolečko. Kámoš má už přes rok toho Midseasona a je hodně spokojený.
Jab se mi docela líbí, nicméně kámoš po jedné sezóně totálně vymlátil uložení ložisek. Reklamace vyřízena novým rámem, zrovna tento týden mu přišel.
Ten uhel sedlove trubky trosku mimo, dnes je trend ji vzprimovat a slapat tak vic pod sebe.
S timto uhlem je to do prudkeho kopce spis predkopavani.
Navic je vetsi riziko prasknuti svaru mezi sedlovou a horni ramovou trubkou u vyssich a tezsich jezdcu
Zase za ty peníze se mnohdy nekoupí ani dobře osazený hliník. Nyní je pro mě nejzajímavější kombinace SLX kazeta 12, XT hazka a řazení. Zaměření na cenu a nevadí ani GX Eagle. Musí se doupravit, ale mám na něm kolem 8000 km a maká. To dostal pěknou sodu. Nejsem v cílové skupině, která si může dovolit ceny řad X0 a XX. Po ojetí by stejně bylo nahrazeno sociálním spotřebákem.
@Wilda: Jo pravda, já to řazení vždycky jen prolítnu, to mě ani moc nezajímá. 1×12 s 10–50 kazetou a co víc řešit. :)
No Thorxi, podle plášťů se kolo nevybírá. Ty bych sundal a poslal dál.
Pises zbytecne vyhozene penize ale das si na Authora kokpit od Renthalu :) Budu to brat jako trolling…
Thorx, zrovna tato značka je za solidní prachy a pokud je cena / výkon fakt dobrá není co řešit. V tom tvém vlákně o fullu ses rozjel. Zrovna pro tebe by takové kolo mohlo být moc fajn na začátek.
X0 to má akorát hazku, zbytek je GX. Brzdy, RS, pressfit… vadí/nevadí?
Nevypadá to zle.
Pokukuji po slide trail 9.0, takže mě zajímá celkový názor na Radon.
No tak to jsem také zvědavý upřímně jsem doufal, že něco napíšeš ty.
Copak, Jeffsyna uz nestaci ? :D