Neodolal jsem zvědavosti kam se posunul pike a pořídil poslední iteraci.
(vloženo 16.11.19)
Goofy přesně jak popisuješ u dhx jde přes HS více oleje a je potřeba trošku více krotit
kesu: jo u DHX HS víc expanze ovlivňuje průběh a je aktivnější. Nebál bych se jí dotáhnout na max a zbytek doladit LS. Já ji vozím taky skoro na max. Ale pak to dle mě chodí moc pěkně.
17.11.19 13:23
Nemůžu se zbavit dojmu, že když X2 (podotýkám pružina) narvu na fakt tvrdej doraz (znáte to, takovej co bolej i kotníky) tak to pak prostě zpět kopne. I přes HSE docela dost dotaženou tam ten pocit mám. Naopak CCDB (pružina) bylo v tomhle bezchybný. To se dalo narvat neskutečně a vrátilo se krásně pomalu. Jako bych měl dojem, že se HSE a LSE trošku víc překrejvaj. Jako není to nic podstatnýho, ale ten dojem mám.
Mimochodem jel někdo Ohlins?
Dhx je lehce servisovatelné doma . A nepotřebuješ žádné specialní nářadí . Na CC už potřebuješ třeba jehlu na fouknutí IFP a špatná dostupnost dílů .
Nevím. Asi nejsem zase tak ostřílený borec, ale před tím jsem měl CCDB Air a teď DHX2 a oba se mi podařilo naladit prakticky stejně s tím, že DHX je teda citlivější asi i s lepší oporou uprostřed díky tomu, že je to pružina.
17.11.19 11:06
17.11.19 11:04
radus: fabia a superb maji taky stejnou konstrukci takze by mely byt vice mene stejne :-DDD
Ten Pike tomu sedne jak prdel na hrnec, ale zabavit se Formule? Jedině výměnou za Selvu… :-)
Podle tohoto je tlumeni prakticky stejny, ale X2 by mela mit lepsi vzduchovou pruzinu nez CCDB
X2 coil a CCDB coil maji v podstatě stejnou dvou plášťovou konstrukci . Tak že pokud je správně nastavíš tak nepoznáš rozdíl na čem jedeš .
Tomáši ahoj,
díky. Nemám s vzduchovým X2 zkušenost, ale po dvou dnech na X2 coil mám nějak pocit, že CCDB je prostě lepší:/.
Martine nema, ale dovolim si tvrdit ze ladeni a rozsahy jake ma interne nastavene jsou udelane hodne dobre a dovlozkovanim obou komor dosahnes plneho vyuziti zdvihu.. takze za me ve vyberu „hloupych“ tlumicu imho to nej a potvrdilo se mi to jak na Banditu, pak na G13 a ted uvidim co to bude delat na DW linku.. takze Virtual, Horstlink a ted bude DW k porovnani
suslos: je to 160, prodavaji shaft a u tehle posledni verze se snad ani neresi zda se jedna 27,5 nebo 29
https://www.chainreactioncycles.com/…p-prod171717
Nebo jsem nikde rozdeleni nenasel a pokazde se resi jen zdvih.
TJK, to zni skvele pokud tak dobre funguje, ale nevidim duvod menit. Navic se mi „dospela“ X2 libi :-)
16.11.19 19:41
@logo: jakej zdvih? Pike je do 150mm tuším? nebo ho máš zvedlý na 160mm? Jinak to ladí moc pěkně :-)
Moje zkusenost z G13 je takova ze prumerne nastaveny X2 chodil hur nez odladeny Topaz T3 Air… po doladeni Foxu byl imho na stejne urovni takze na mym ramu rozhodne nebyl X2 o tolik lepsi o kolik stoji penez.. dokonce bych rekl ze byly temer shodne.. mozna kdybych ho mel sanci otestovat v opravdu rozbitem terenu tak by treba ten X2 vysle lepe lae to sem bohuzel nestihl.
Jo formule vypada lip, ma hezky ovladaci prvky, lak je trochu perletovy. Pike ma docela obyc lak, tocitka maji trochu vuli. Formule je sperk, pike je takovy levny :-D …
TJK: hh, radeji nastavovaci X2, horizontalni pistnice v kashime, vertikalni cerny, za me fajn :-)
Pike je citlivejsi nez Formule, ale ta potrebuje servis. Pike sam o sobe zajede kousek do zdvihu. Co jsem jel kousek, tak zral senzacne, ale bylo by zajimave ho vyzkouset treba v rychlebech na starych, sutrovitych trailech, tam stary pike s formuli prohraval na plne care.
Zatim mam pozitivni pocity, je citliva, pritom jde citit odpor a da se o vidli oprit v zatacce.
Fotek s Pike je plnej net … cekel bych teda ze sem napises akespon nejaky dojmy a duvody.
Vypadá to skvěle.. Lepší než formula?
hele nechci byt kacir ale hodli by se tlumak s cernou pistnici.. treba TOPAZ :-D
16.11.19 17:00