Pike

Přidat foto

Neodolal jsem zvědavosti kam se posunul pike a pořídil poslední iteraci.

(vloženo 16.11.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
PAFIRA
PAFIRA

17.11.19 19:09

Krásně to k tomu sedne,paráda.

Reagovat
Radus
Radus

17.11.19 17:49

Goofy přesně jak popisuješ u dhx jde přes HS více oleje a je potřeba trošku více krotit

Reagovat
goofy
goofy

17.11.19 13:40

kesu: jo u DHX HS víc expanze ovlivňuje průběh a je aktivnější. Nebál bych se jí dotáhnout na max a zbytek doladit LS. Já ji vozím taky skoro na max. Ale pak to dle mě chodí moc pěkně.

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
mpIII

17.11.19 13:23

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kesu
kesu

17.11.19 13:18

Nemůžu se zbavit dojmu, že když X2 (podotýkám pružina) narvu na fakt tvrdej doraz (znáte to, takovej co bolej i kotníky) tak to pak prostě zpět kopne. I přes HSE docela dost dotaženou tam ten pocit mám. Naopak CCDB (pružina) bylo v tomhle bezchybný. To se dalo narvat neskutečně a vrátilo se krásně pomalu. Jako bych měl dojem, že se HSE a LSE trošku víc překrejvaj. Jako není to nic podstatnýho, ale ten dojem mám.

Mimochodem jel někdo Ohlins?

Reagovat
Radus
Radus

17.11.19 13:06

Dhx je lehce servisovatelné doma . A nepotřebuješ žádné specialní nářadí . Na CC už potřebuješ třeba jehlu na fouknutí IFP a špatná dostupnost dílů .

Reagovat
goofy
goofy

17.11.19 11:57

Nevím. Asi nejsem zase tak ostřílený borec, ale před tím jsem měl CCDB Air a teď DHX2 a oba se mi podařilo naladit prakticky stejně s tím, že DHX je teda citlivější asi i s lepší oporou uprostřed díky tomu, že je to pružina.

Reagovat
mpIII

17.11.19 11:06

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mpIII

17.11.19 11:04

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TJK
TJK

17.11.19 10:23

radus: fabia a superb maji taky stejnou konstrukci takze by mely byt vice mene stejne :-DDD

Reagovat
krabica
krabica

17.11.19 10:19

Ten Pike tomu sedne jak prdel na hrnec, ale zabavit se Formule? Jedině výměnou za Selvu… :-)

Reagovat
logoman
logoman

17.11.19 09:32

Podle tohoto je tlumeni prakticky stejny, ale X2 by mela mit lepsi vzduchovou pruzinu nez CCDB

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
Radus
Radus

17.11.19 09:09

X2 coil a CCDB coil maji v podstatě stejnou dvou plášťovou konstrukci . Tak že pokud je správně nastavíš tak nepoznáš rozdíl na čem jedeš .

Reagovat
TJK
TJK

16.11.19 23:21

proto mam taky CCDB iL coil :-D

Reagovat
kesu
kesu

16.11.19 22:50

Tomáši ahoj,

díky. Nemám s vzduchovým X2 zkušenost, ale po dvou dnech na X2 coil mám nějak pocit, že CCDB je prostě lepší:/.

Reagovat
TJK
TJK

16.11.19 19:54

Martine nema, ale dovolim si tvrdit ze ladeni a rozsahy jake ma interne nastavene jsou udelane hodne dobre a dovlozkovanim obou komor dosahnes plneho vyuziti zdvihu.. takze za me ve vyberu „hloupych“ tlumicu imho to nej a potvrdilo se mi to jak na Banditu, pak na G13 a ted uvidim co to bude delat na DW linku.. takze Virtual, Horstlink a ted bude DW k porovnani

Reagovat
logoman
logoman

16.11.19 19:44

suslos: je to 160, prodavaji shaft a u tehle posledni verze se snad ani neresi zda se jedna 27,5 nebo 29

https://www.chainreactioncycles.com/…p-prod171717

Nebo jsem nikde rozdeleni nenasel a pokazde se resi jen zdvih.

TJK, to zni skvele pokud tak dobre funguje, ale nevidim duvod menit. Navic se mi „dospela“ X2 libi :-)

Reagovat
mpIII

16.11.19 19:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kesu
kesu

16.11.19 19:39

TJK: Topaz má nezávislou HS a LS expanzi?

Reagovat
TJK
TJK

16.11.19 19:38

do 140 nebo 150 je myslim 29" verze Pika

Reagovat
suslos
suslos

16.11.19 19:36

@logo: jakej zdvih? Pike je do 150mm tuším? nebo ho máš zvedlý na 160mm? Jinak to ladí moc pěkně :-)

Reagovat
TJK
TJK

16.11.19 19:26

Moje zkusenost z G13 je takova ze prumerne nastaveny X2 chodil hur nez odladeny Topaz T3 Air… po doladeni Foxu byl imho na stejne urovni takze na mym ramu rozhodne nebyl X2 o tolik lepsi o kolik stoji penez.. dokonce bych rekl ze byly temer shodne.. mozna kdybych ho mel sanci otestovat v opravdu rozbitem terenu tak by treba ten X2 vysle lepe lae to sem bohuzel nestihl.

Reagovat
logoman
logoman

16.11.19 19:18

Jo formule vypada lip, ma hezky ovladaci prvky, lak je trochu perletovy. Pike ma docela obyc lak, tocitka maji trochu vuli. Formule je sperk, pike je takovy levny :-D …

Reagovat
logoman
logoman

16.11.19 19:16

TJK: hh, radeji nastavovaci X2, horizontalni pistnice v kashime, vertikalni cerny, za me fajn :-)

Pike je citlivejsi nez Formule, ale ta potrebuje servis. Pike sam o sobe zajede kousek do zdvihu. Co jsem jel kousek, tak zral senzacne, ale bylo by zajimave ho vyzkouset treba v rychlebech na starych, sutrovitych trailech, tam stary pike s formuli prohraval na plne care.

Zatim mam pozitivni pocity, je citliva, pritom jde citit odpor a da se o vidli oprit v zatacce.

Reagovat
theedge
theedge

16.11.19 18:44

Fotek s Pike je plnej net … cekel bych teda ze sem napises akespon nejaky dojmy a duvody.

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

16.11.19 18:30

Vypadá to skvěle.. Lepší než formula?

Reagovat
TJK
TJK

16.11.19 18:30

a slo by to vahove dolu :-D

Reagovat
TJK
TJK

16.11.19 18:30

hele nechci byt kacir ale hodli by se tlumak s cernou pistnici.. treba TOPAZ :-D

Reagovat
deekay
deekay

16.11.19 17:59

K te barve ramu to sedne, jako by to bylo custom lakovane. Parada .)

Reagovat
juraj.9
juraj.9

16.11.19 17:37

Mas to pekny…

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

16.11.19 17:31

Super!

Reagovat
logoman
logoman

16.11.19 17:05

12.66 Kg. Asi dobrý :-)

Reagovat
mpIII

16.11.19 17:00

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kesu
kesu

16.11.19 16:56

sedne tam!

Reagovat
THORX
THORX

16.11.19 16:55

No i jak lepší než Auron?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Barcak 8
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7