přední brzd
detail přehazovačky
pohled ze sedla
Hraniční zámeček v pozadí
koupeno jako alternativa k ježdění na 29' fullu, na zimní ježdění, plánovaně na přesuny do práce apod.
zatím přesně podle katalogu, výhledově bude blatníček do vidlice, tachometr, měření kadence, košík na flašku s bočním vstupem
dojmy po prvních zhruba 40km
- skoro to nebrzdí, ale to si sedne
- chybí převody do lehka, na 29' mam 30/50, tady je 34/28 nejlehčí, ale aspoň něco natrénuju
- rychlost a odezva je neskutečná – roztočit a rozjet 29' trvá a trvá, tady se dvakrát šlápne a jede to
- oceňuju všechny bowdeny v rámu, kolo vypadá krásně čistě
jako 2. kolo nebo vstup do světa gravel/cyklokros rozumná cena a investice
(vloženo 24.11.19)
Značka | Stevens |
Model | Tabor |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 52cm |
Hmotnost | pry 11kg bez pedalu |
Rám | Al |
Vidlice | Stevens S-lite Aluminium |
Tlumič | nemam :) |
Hlavové složení | Stevens Race 1 1/8' |
Kliky | Tiagra 50/34 |
Přesmykač | FD-4700-BL |
Měnič | Tiagra |
Řazení | Tiagra |
Kazeta | HG500: 12-13-14-15-17-19-21-23-25-28 |
Řetěz | Shimano HG54 |
Náboj přední | TX505 |
Brzda přední | TRP Spyre C, 160mm |
Brzda zadní | TRP Spyre C, 160mm |
Brzdové páky | Tiagra ST-4700 |
Ráfek přední | Oxygen PRO-D R20 |
Ráfek zadní | Oxygen PRO-D R20 |
Pedály | Shimano 520 |
Řídítka | Oxygen Scorpo Aero |
Sedlovka | Oxygen Driver Road 27.2mm |
Sedlo | Oxygen Cyrius |
Pláště | Schwalbe G-One Bite RaceGuard |
p@x: fotka dělaná po asi 10km, od té doby jsem už 2× prizvedaval, bylo to hrozně nízko :)
na lanko se podívám ať mi nedre hlavu, měl jsem před lety meridu a tam se to vydrželo dost, díky za tip :)
26.11.19 20:54
26.11.19 19:54
Kolo paradni, ale nema ten zamecek v pozadi trochu navato ? ;)
@Dawem
jo, otočit přesně takhle. To lanko se moc neohýbá aby se ukroutilo.
P-A-R-Á-D-N-Í, za 5*
smallbrother: to kolo je univerzál, tak má univerzální převody. Na nějaký tvrdý gravel ježdění, by to asi chtělo lehčí kazetu, ale na silnici a svižnější terén podle mě v pohodě.
Prevody budou ok – vcera jsem zkousel na cyklokrosce brdskou hrebenovku s nejlehcim prevodem 36/34 a mista (Kuchynka) kde jsem tenhle prevod potreboval uz byla na limitu kola a pneu (Rapid Rob 35)
Hele na páky 5800 a dál by to bylo dobrý, jen abys to lanko neukroutil, když nemá oporu v té kulaté ploše.
…ještě. U těch TRP brzd jsem viděl že lidi vozej lanko až za šroubem co ho drží. Má to pak o něco delší páku. Ale jestli to valně pomáhá?
…to jsou nelidský převody do terénu. To je tak na cyklocrossovej okruh a drtit, ne na zimáka. :)
A jo, já si nevšiml, tak to máš pravdu, lanka jsem dával i synovy a fakt to ze začátku brzdilo hůř jak véčka, ale jak si to sedlo tak už to bylo o dost lepší.
Pro mě je to výbavou už za hranou toho co je rozumné. Ty kompromisy už jsou moc velké. Nicméně kolo se mi vzhledově moc líbí a co se cx/gravel týká rozhodně držím palce.
24.11.19 19:38
fran7: to neni hydra, ale lanko :) viz foto 2.. ja tomu sice rikam „zimak“, ale v uplnych srackach s tim jezdit nebudu, proto nove
Hydraulika, že nebrzdí? ale když to říkáš, zimák nové kolo? ale když to chceš, já nechápu a tak dám 5***** páč proč ne!
Shimano desky jsou udajne o tridu lepsi nez TRP, ale osobne nevim. Kdyz o tom tak premyslim, zadny rozdil jsem nezaznamel po osazeni Shimano desek, kdyz byly TRP sjete.
hlinikova vidlice me prekvapila, myslel jsem ze pouzivaj jen karbonove.
24.11.19 17:15
Jo, Spyre i 785 chtěly pár km zajet. Pak se to zlepší.
fazzy: až se s tím vyskrabu na nějaký kopec:) tak ji “zajedu”
trepi: to jsem rad :)
24.11.19 17:05
skoro to nebrzdí, ale to si sedne… člověče, tys mě pobavil :-)