pro mě parádní trailový celopéro…budu kupovat o řadu vyšší model..tak snad někdy nejpozději do jara sem dám fotogalerku, to zase bude kritiky…
barva celkem zajímavá, ale já si vybral zcela jinou…na karbonovém rámu..
Váha tohoto Ebiku je 23,1 s baterií 500 Wh nebo 23,7 kg s baterií 625 Wh
no jestli ten problém se sexem v Japonsku nebude tím, že čím větší průměrná mzda, tím větší samostatnost či emancipovanost bab a i jejich nároky a představy a borci pak raději přesunují zájem k pc hrám… Koneckonců v ekonomicky srovnatelné Anglii je prý největší spotřeba (prodejnost) různých takových pomůcek na světě.
7.12.19 08:01
6.12.19 20:29
Nee však to je v pohodě, chtěl jsem jen nějak dodat příběh… Nepřipadám si kvůli tomu špatně nebo jinak. Šlo mi vyloženě o průzkum a reakce na tatíkovo nové kolo. :-D
4.12.19 21:25
atak: ale vždyť na tebe tu nikdo nic hanlivého nenapsal, lidé se vyjadřují k tomu, jak se jim líbí tento dopravní prostředek, nemyslím si, že to má co dělat s tvou osobou ev. s tvými problémy
4.12.19 18:02
Ja ecko beru v ciste podobe pro kterou byla stvorena a tedy jako fyzickou kompenzačni pomucku ;). Tak funguje dokonale.
3.12.19 23:04
„pestrou diskuzi“?
No, já naopak vidím ten nejstereotypnější typ diskuse z bikefóra… a to máš kliku, že se sem ještě nenasral nějaký imbecil s obligátními invalidy, a že tu Kesu s Eriderem diskutují hezky k tématu.
Prostě to vždycky bude kolo s bradavicí okolo středu a napumpovanou dolní rámovkou…
3.12.19 21:02
Vidím, že elektrokola stále vzbuzují hodně kontroverzí a pestrou diskuzi! Což je dobře:-)
Pro doplnění, na kole bude jezdit osoba 55+, která byla a stále díky ebajkům je srdcem cyklista. Bohužel ji trápí problémy se zády, které jí později nedovolovali na klasickém kole objíždět to co by normálně zvládala. Je to v pořadí již druhé elektrokolo a spíše udělaná radost, první byl elektropevňák. Hlavní byl taky návrat k fullu, který kdysi jezdila.
Koncept trailbiku v tomto případě asi naplno využit nebude, ale tady půjde hlavně o radost.
Strašnej grc, hrbatý to je jak stará bába, sedlová trubka jak kormidlo z Titanicu, kabeláž úplně všude a kokpit na komíně aby se k tomu nemusel vohejbat na ty traily, no né? Šlapky s odrazkama taky fajné.
Ten kosik je tam asi jen do poctu aby se nereklo, ze tam neni. Nedokazu si predstavit rvat tam bidon. nastesti eckari behem jizdy nepiji :-)
3.12.19 12:03
nádhera, překrásné, jsem zcela konsternován!
funkčnost viz moje reálná zkušenost s ní v odkazu předtím. To mi nakonec přijde lepší Magura, kde páčku jen dotykem zmáčkneš (nedržíš) . Čekal jsem od ní víc. S ohledem na možnosti Sramu proti Maguře. Ale nejspíš to je jak sami píšou, že to od nich převzali .No a změnili jen dotyk za držení. Ale abych ji nehanil, na asfaltu po rovině a v klidu funguje super … :))
Thorx : no s váhou je to problematické jak s vidlicemi a tlumiči.. není nikde daná přesně mám pocit (rozměr, atd.) – ale počítám podle udajů co mám zhruba 50 a víc gramů .
Erider fakt stojí za hovno AXS? Jak je na tom váhové oproti High end kablu?
Erider:
Sedlovku nedám, roky tvrdím, že Reverb je největší s**č*a, kterou si můžeš namontovat na kolo. Koupím to až v okamžiku, kdy z toho vykuchají vzduch i olej a bude to jezdit nahoru i dolu pouze na elektřinu. Řazení má na kole žena a jsem z toho nadšenej, žádnej bowden a hlavně žádný seřizování. Co víc si přát. Akorát bohužel je 10–50 na Ebike k ničemu, líbilo by se mi víc 10–40 ale s menšíma skokama.
kesu: to jo. Souhlas. Hlavně nedávej sedlovku AXS, z té jsem byl zklamaný. Dost problematické to muset držet dokud nesjede kam chceš.. Jinak řazení jo,super. I když to může být blbý, když z nějakého důvodu člověk zapomene, že je baterka slabá. Jasně teoreticky je to jasné, že se ti to nestane, ale..:)) Ideální to zakomponovat do nabíjení e-kola. Jak u Shimano řazení. Pokud to nějak dodatečně půjde.
Erider:
dostal jsem se s Levem na dostřel k 20kg (někam těsně pod 20,2 s pedálama a 2,8 Rekonama), ale vzdal jsem to. Je to na úkor funkčnosti. Takže jsem tam dal trošku tužší ráfek, funkční vidli (na rozdíl od Pika) a půjde na to ještě AXS a budu zas přes 20,5. Tlačit to za každou cenu co neníž nemá smysl a zabíjí to pak celý kolo.
Hezká váha, pokud je i reálná. Carbonový DT swiss kola, hmm, super, tady šli váze hodně naproti. Ty bych taky bral. 625 baterka je určitě velké plus. Kvůli váze budou i Recony 2,6 ale ty asi nebudou uplně ideální na endurové ježdění stejně jako XTR brzdy, i když čtyřpístky na éčku. Dokonce jsem na modelu RR(2. nejvyšší) už jel . Až tak mě to nenadchlo, ale zas je fakt, že mě dlouhý kola nevyhovují.
A ted se dívám že u toho uvádí už 21,3 kg. Rozdíl 2 kg , hmm, docela dost (víceméně jen jiný kola a pláště), tak počítám, že ta váha top modelu bude jen na papíře.
Crazym a co jsis myslel že 19.3kg bude zadarmo? Normální El. kola začínají tak od 130K celopéro.
Já se nevyjadřoval že ho beru, ale jako asi jedno z nejpěknějších elektrokol.
2.12.19 22:21
Hmm, není to zlý, ale mohlo by se z toho zle udělat.
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee elektromotorky mě teda neberou ať vypadají jak chtějí.
Čuli: to je snad jediné hezké éčko co jsem viděl…a zrovna hlína od supu…
Crazym: a ta horni hnusna trubka ti nevadi ? Haibike se toho porad taky neumi zbavit.
2.12.19 14:05
TK75: repro není v základní výbavě, v základní výbavě je pouze napájecí zdroj
Jojo, mátová frčela před asi dvěma lety, tak teď konečně přišla i na kola :D.
2.12.19 13:31
2.12.19 12:19
Jakobo: no nevypadá to, že by to nepoznali :)))
Jinak na mě to působí tak nějak vojensky. Takový ečko pro armádu.
Jakobo: jestli baterka a motor skoro nejsou patrne, tak si radeji zajdi na ocni :D
Jinak za me takova smes vseho mozneho (mondraker, canyon..). Nic moc zajimaveho ani pekneho na tom neshledavam.
2.12.19 10:58
Onuce farbe
No vida. Tady uz ta baterka a motor skoro nejsou patrne. To uz by se mohlo libit i nekterym zdejsim odpurcum ecek, ze jako mohou mit ecko a pritom to nikdo nepozna.
2.12.19 09:53
Jako Specialized to není, ale klidně bych si to vzal domů.
2.12.19 08:12
Hybrid? Jako, že je to na benzín i elektriku?