Ježíšek se letos pochlapil a přinesl nové páčky SLX M7100! :-) Už jsou na kole..:-) Jsou tužší než předchozí model díky opěrce, mají (alespoň pro mě) příjemnější tvar samotné páčky na prst, která má vyšší profil a hlavně nepumpují! :-) Což předchozí model dělal a dost mě to štvalo… Uvidím po čase, jestli se tenhle neduh náhodou zase neobjeví… Jinak XT řazení i-Spec II je kompatibilní s novým i-spec EV, stačí jen sundat z řazení bazmek, co se dával pod původní páčku a dát kratší šroubek k přichycení k brzdové objímce.
(vloženo 26.12.19)
Zrovna dneska jsme to řazení měnili, takže fotka nebude. Ale bylo chytlé na stejné pozici, jako mám na druhé straně páčku od sedlovky, na fotce v příspěvku je vidět.
Jasná, tak to má kámoš, objímku SLX řazení má v prostoru mezi objímkou brzd. páky a tou opěrkou, vychází to pěkně. Teď pořídil ve slevě XT řazení I Spec 2, takže to chytne stejně jako já…
Teoreticky by melo fungovat i kombo novy paky a razeni s klasickou objimkou… Akorat u nivych brzdovych pak je jwkich objimka z vnitrni strany a razeni bliz ke gripu
Benobiker: přesně tak. Ze starýho řazení jsem použil plastový úchyt pod brzdu, šroubek a jeho protikus.
Bob: jakože kombinaci starý i spec 2 brzdový páky a nový i spec EV řadící páčky? Tam se to řeší přes nějakej adaptér, ne?
Ad i-spec II vs. EV, já úspěšně vozím kombinaci starý II páky a nový EV páčky.
Dělali mi to xt 785, stačilo rozebrat páky a vyčistit, už více jak rok ok
Jj, však jo, jak jsem psal, uvidí se po čase… Ale předchozí model mi už prostě při téhle teplotě pumpoval, zadní páka při rychlém namačkání tuhla, tyhle zatím cajk… Jestli se tak bude dít, tak snad v menší míře..:-)
26.12.19 13:13
Olejem to není… Mohly se odvzdušňovat sebelépe, horem, spodem, jak se prostě trochu sjely desky, tak to pumpovalo, samozřejmě zadek víc…