Po delší době kolo, které se bych klidně mohl mít doma.
(vloženo 14.1.20)
20.1.20 09:08
18.1.20 08:47
17.1.20 23:08
KUBULA: jak která, starší ano, ale ta nejnovější ne, protože vypadá jako elektromoped (což už, samozřejmě, nezachrání ani černá)
16.1.20 10:40
16.1.20 09:11
ta díra na nářadí mi přijde jako příprava na mopedí baterii…
16.1.20 09:10
KUBULA. mně se líbí celočerná kola obecně, nejen Treky, ale není to žádné dogma, naopak, moohu být i barvy, stačí když je design trochu decentní a neotřelý a tady tohle to je moc pěkné (ovšem tedy musím dělat, že neexistuje foto č. 6)
15.1.20 22:07
Ta váha mi taky nedá spát, moje aktuální RB má cca 10,6 a to je levný hliník na odolných kolech.
15.1.20 21:31
15.1.20 18:32
15.1.20 18:31
Jaké nářadí? Vždyť tam nic neni, záleží co si tam dáš do té díry. Tohle se mi docela líbí, dá se tam dát duše, nářadíčko, nějaká ta nouzová pláštěnka, nouzový gel apod. a nemusí se to všechno tahat v kapsách dresu jak brouk pytlík.
15.1.20 16:35
15.1.20 16:31
Nemele, tou páčkou je to tam zamknuté a drží to dobře. Specialized používá dost podobný dvířka i na mtb kolech. Otázkou je jak se to bude chovat za pár let provozu.
Barvy to má krásný a docela mě překvapilo, že to ocenil i milovník ryze černých Treků :-D. Ale celkově se mi to nelíbí. Technologie parádní, ale ten „plastový“ design není pro mě. Co se mi ovšem líbí je ten úložný prostor. Mám k němu dotaz. Jak se ta krytka chová s košíkem a bidonem plným vody, nemele se to?
15.1.20 14:02
Davide, jak „klidně mohl mít doma“ když je tam jasně napsaný domane? ;)
14.1.20 21:37
ten vstup bowdenů se mi taky takhle nelíbí, ale ta karmínová červená (nebo krvavá červená) v téhle kombinaci s černou je prostě nádherná
DaD barvy dobrý, bowdeny dám, i když upřímně z boku do horní nebo spodní u řazení bych je viděl radši… tohle byl asi ústupek tomu všeobecnému všechno gravel, ale zároveň aero, ke štěstí mi stačí, že neudělali superkrátkou zadní stavbu a pseudo aero šikmý trouby v ní, jak to maj nový Spešly RBX, ditto še nedali ten pružící nesmysl dopředu, i když tohle s těmi lanky a hadicemi, to může být právě i reakce na toto (co nejvíc aero, ale zároveň na klasiky, tedy vlastně gravel…)… móda je móda a manažéři jistě nutí návrháře, aby se přizpůsobili :)
To sice jo, ale i tak to chodí naprosto skvěle a sametově hladce. Pokud se vyhodí ty Shimano lanka s teflonovým potahem a použijí se klasická a nebo ještě lépe broušená lanka, tak bych neměl, ani z pohledu dlouhodobé funkčnosti vůbec žádný strach. Ty vstupy do spodní rámové trubky, třeba u Emondy, jsou jak facka přes držku. Já si teď opět jednu Emondu koupil a to je tak asi jediné,co mě na tom kole štve:(
No furt je to mnohem ostřejší ohyb než kdyby to měli navedené klasicky. Pak ještě to vedení pokračhje obloukem dovnitř a následuje další oblouk do spodní rámové.
novas752: když dáš forbec dolů, tak to vypadá mnohem lépe a určitě se nic neláme. V tom rámu je dost místa, aby tam k žádným zlomům nedocházelo. Jen přední hadice nemá kam uhnout a musí se zkrátit tak nějak přesně…
@tromboonen: Mě je jedno jak to vypadá uvnitř, představ si tohle kolo s představcem posunutym dolu. Bowdeny i hadice směřují pod řídítkama k představci, okolo něj dělají odpornou vlnu nahoru a pak prudkým ohybem za představec kolmo k rámu. Prostě hnus, stejně jako to mají některá Cervela. Nechápu co je vede k tomu neudělat vstup do rámu klasicky na spodní rámovce za hlavou nebo na bocích hlavy.
Ok, na nějaké levnější verzi časovkářské kozy nebo aero silnice budiž, možná to takto je víc aero, ale na v podstatě turistický pohodlný silničce fakt nepochopim.
Kolo ke to jinak pěkný, krásnej Trekáckej lak, ale na to vedení bych čuměl celou cestu a už kvůli tomu by tohle z mého výběru vypadlo.
14.1.20 17:38
Taky bych se bál jak bude šlapat přehazka s timhle kroucením, ale jinak bych si to taky doved představit na zdi.
Trepifajxl: jo jasny, doba je takova. Mne to zatim prijde porad moc komplikovany a krouceny, tak u mne venkovni bowdeny vyhravaji. No ale v dnesnich silnicnich aero hruzach je tohle furt paradni ‚klasicky‘ ram.
Fajn a i dobře vypadá, body za slušnou zadní stavbu a dostatek místa na široké pneu vpředu i vzadu… novas: jestli to jsou opravdu bowdeny (ne hydry), tak slušné značky to uměj vymazil, že to vnitřkem jde bez bowdenů a v tom „lomení a ještě kus“ je takový nástavec nebo jak to nazvat, lanko tím projde volně, ale je to jen plast, to zajistí aby se to nelámalo a taky to tam nechrastilo nebo neodíralo zevnitř zahnuté „trubky“, pravda dál dozadu a dolů to bude i disků jinak, já mám klasika brzdy a lanka k nim i k řazení v těch lomech pod středem , před sedlovkou atd. normálně pustili ven, v minimální délce a úhlu a proč ne, dokonce to mám tak radši…
aj ta sedlovka se mi moc nelíbí… ale bral bych to… :-D
Pěkně barevně sladěné.
Škoda toho vedení bowdenů, tohle se bude hrozně lámat když si někdo dá představec dolu. Kdyby to bylo klasicky po straně za hlavou…
14.1.20 14:18
vt: proč? vždyť to už je dnes archaisms
Pekny design, skoda, ze nema bowdeny venkem :-) to by se mi libil jeste vic.
14.1.20 13:44
ta striktně červeno-černá kombinace je fakt pěkná