Velikost | 21" |
Hmotnost | netuším |
Rám | Spyder |
Vidlice | Suntour 100 |
Hlavové složení | Noxon |
Kliky | SLX |
Středové složení | SLX |
Přesmykač | SLX |
Měnič | XT |
Řazení | SLX |
Převodník | SLX |
Kazeta | XT |
Řetěz | XT |
Náboj přední | XT |
Náboj zadní | XT |
Brzda přední | SLX |
Brzda zadní | SLX |
Brzdové páky | SLX |
Ráfek přední | REMERX VIKING - nyní XT |
Ráfek zadní | REMERX VIKING - nyní XT |
Dráty | REMERX - nyní ? |
Pedály | XT |
Řídítka | NOXON |
Představec | NOXON |
Sedlovka | NOXON |
Sedlo | SELLE ITALIA |
Pláště | MAXISS |
Testované kola viking jsou 140kg .Proto jsem je kupoval,ale bohužel jsem chytil první várku kol.
Nenech se odradit. Když ti vyhovují rohy na vlaštovkách, tak je tam nechej. Akorát bych sundal tu nálepku z vidlice, nebo tam pro oživení dej třeba polep Spyder …
paroží nechej, když ti vyhovuje, taky to mám a široký rodla, FOX je dobrá volba
Děkuji za komentař pánové.Jsem amatér vážící 115–120kg/190cm anajedu tak cca1000km. a tak 4 závody. No a viking jsou opravdu KO!! 200km ložska a pak neustále praskaj draty.Paroží teda schodím,i když při 190cm jsou pohodlný.. Jo vidle bude letos fox
když už tuzing, tak má tu nálepku na špatný straně, tahleta patří na druhou nohu vidle :D ..