Jo, ten chlapek by jim to vsechno mohl nadabovat :-)
Ale jeste bych pridal zvuk funiciho cyklisty :-)
Spíše by tam měli dávat zvuk z motorek. Někdy silniční pila, někdy chopper, někdy kroska, atd… :-)
Už by k tomu mohli za ty prachy přidávat i audio generátor, člověk by si pak vybral vhodný zvuk, třeba 1.2HTP, HEMI, Trabant, F1 V10, dle libosti soudruha…
midlander: nízká cena?
Tak potom S-Works Levo SL Founder's Edition
Griftere, konečně se to tady začíná rozjíždět, já už ani nedoufal, ze nedáš volný průchod svým vášním.
Bzučení by tolik nevadilo, ale zatím je to takové hnusné kvílení. Za těch ‚pár let‘ budu mít asi taky e-motorek..
bzuci a pisti tu tak akorat nejaky nebozak psbiker, ze strachu ze za par let jiz elektrokolo od klasickeho nerozezna :)
No klasický Levo je obvykle dost tichý, lehce elektrickej zvuk to dělá až ve vysoký zátěži v turbo režimu = když to tam rve asi 400W a víc. Tady to je evidentně dost hlasitý i při celkem běžný jízdě do kopce na nižší režimy, proto to rozhořčení některých.
kesu: pecka to je, ale bohuzel, motor podle vseho jeci podobne jako ten shimanackej, s cimz mam trochu problem, viz. rob z emtbforums – „I’ll do some comparisons. Louder, yes. Higher pitched. Probably a little quieter than the Shimano E8000. Not by much at higher cadences. More like a RC car pitch.“
S ohledem na to, že naprostou většinu vyjížděk jezdím na Levu na ještě poníženej Eco režim je tohle dost pecka. K dokonalosti tomu chybí už jenom Lefty..
4.2.20 19:51
Nádhera!!!
Hlavně ať to nevypadá jako ebike…na tomhle se masnaci můžou konečně tvářit, ze jedou za svoje ;-) Možná je konečně i někdo z bikerů pozdravi…
Tak ta modrá barva je hezká, motor je kompaktní a pěkně zaintegrovaní do rámu, ale za cca 338 000 Kč mám už lehce ojetý rodinný vůz baby ;-)
Zajímal by mě reálnej dojezd v terénu bez tý přídavný baterie. Na webu maj kalkulátor dojezdu a tam ty čísla nejsou moc velký i při průměrce jen okolo 15km/h (což dá na allmountain kole každý vyježděnější biker).
sem zvedavej na projev toho motoru, kdyby se jim nejakym zazrakem podarilo priblizit k tomu co predvadi brose, vcetne projevu zvukoveho, zacnu si asi rikat, ze sem se po pul roce jezdeni na klasickym levu, kdy 50% vyjizdky mam motor vypnuty, 45% jedu na eco a ten zbytek je trail pri nejakym obvzlast vyzivnym stoupani, presne o pul roku s nakupem unahlil
4.2.20 14:32
Crazym: tady je pripadne pocteni v cestine https://mtbs.cz/…ie/tech-news
4.2.20 13:51
Mno to je docela zajímavé.
Vahou se to dostává na FR/DH kola (předpokládám že je to bez tý externí baterie), výkon motoru na bezbolestný vývoz po nějaké normální cestě stačí, otázkou je jak daleko to dojede na větší úroveň přípomoci a třeba s těžkym jezdcem, to už asi moc daleko ne.
Cenově dost odvážné, ale asi si to můžou dovolit, konkurence se na to váhou ani zdaleka nechytá.
Tomuhle se dá říct kolo s dopomocí, ne těm 600w motorkám.
No hurá, taková váha už mi dává na každodenní ježdění naprostej smysl. Teď už jenom shodit cenu na polovic a můžeme se bavit. Ale i těch 19,1 kg u hliníkový verze už je zkousnutelnejch.
4.2.20 13:43