Kto by sa nevedel rozhodnúť, či má radšej Favorit, alebo Esku, mohol si zaobstarať tento hybridný model, ktorý bol určený hlavne na export. Inšpiráciu našiel vo francúzskych mestských bicykloch, podľa ktorých dokonca Barum vyrobil aj plášte s označením 650B.
(vloženo 5.2.20)
Hehe v pohode :) nie všetky bicykle sú dotiahnuté do dokanalosti. Drôty na dynamá dávam málokedy, na bicykloch sa nejazdí a častokrát je to rušivý bordel točiaci sa okolo rámových trubiek. Čudujem sa, prečo toto československá predvojnová a povojnová produkcia vôbec neriešila. Taliani, francúzi, američania aj niektprí angličania majú tieto drôty elegantne vedené v rámoch alebo decentne uchytené zvonku na ráme.
Nerejpej, jo? To bylo „Dohnat a předehnat“ (a šetřit dráty do výroby)… :)
Hezké, to jako jo. Ale hlavně už tehdy soudruzi uměli bezdrátové dynamo a světla! :-)
Sorry, musel jsem is rýpnout…
Nakolenakole: si piš, vrchol optimalizace před totálním úpadkem, to soudruzi uměli…
6.2.20 11:27