Specialized Allez E5

Přidat foto

Je to moje prvni silnicka. Chtel jsem ji jen jako doplnek k XC a Enduru, jestli me to vubec bude bavit. Primarne mela byt na zimu na valce, ale chytlo me to, od rijna jsem nejel na jinem kole. Kupoval jsem ji jako lehce pouzitou a v uplnem zakladu – pres zimu jsem dal ted nova kola a celou Ultegru. Od spešla jsem mel kdysi davno Bighita, mame doma jedno XC, takze i ohledne znacky silnicky jsem nevahal… J

(vloženo 2.3.20)

De.Fly De.Fly
Ohodnoť bajk: (4.3  / 38 hlasujících)
Značka Specialized
Model Allez E5
Velikost 58
Rám hlína
Vidlice FACT carbon fiber
Kliky Ultegra
Přesmykač Ultegra
Měnič Ultegra
Řazení Ultegra
Kazeta Ultegra
Brzda přední Ultegra
Brzda zadní Ultegra
Brzdové páky Ultegra
Ráfek přední Vision
Ráfek zadní Vision
Pedály Crankbrothers
Řídítka carbon
Představec specialized 110mm
Sedlovka Alloy, 12.5mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm
Sedlo Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
Pláště CONTINENTAL GRAND PRIX 5000

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
morrows
morrows

3.3.20 16:37

Pěkný, černý, jednoduchý. Sice žebřík, ale velký ti to evidentně není.Za vedení toho lanka od zadní brzdy by výrobce zaloužil přes hubu. Ať ti dělá radost.

Reagovat
mykovec

3.3.20 14:34

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

3.3.20 11:53

De.Fly… jasně, tak to jsi měl správný nápad, ještě bych až budeš mít někdy rozborku zkusil navlíknout na tu část pod zohlou trubkou ten separátní kus bowdenu jen jako takové „zapouzdření“, podle mě to bude okometricky dávat větší smysl, i když to bude nelogické a těch pár gramů taky nezabije… uvidíš.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

2.3.20 18:58

De.Fly
De.Fly

2.3.20 18:02

ten „vyrustek“ jsem tam dal ja, origo tam ni neni, ja tam dal takovy drzacek se stahovaci paskou, co se jen nalepi…

prislo mi, ze by to trochu chytlo k ty horni trubce uprostred.bowden by tam taky sel a mozna by to nevypadalo tak blbe a vic by to zplynulo s horni trubkou.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

2.3.20 16:50

defly: naprosto v poho na první silnici a prej původně v „úplném základu“ luxus… kamaro: obávám se, že inža to spíš dostal befelem od markeťáka a cost-cuttera a je to známá vlastnost všech ne top modelů silniček s ohlou horní trubkou, nejenom u Ska, většinou tam to lanko udělá tětivu od luku, tady je aspoň nějaký výrustek v půlce co to minimálně opticky rozbije… k čemu to tam je, deFly? Nedalo by se dát lanko průběžné, ale bowden i mezi ty krajní zarážky a držený tímhle… jako takový „návlek“ na tom lanku? Většinou by to při akurátní délce a napětí mohlo držet plus mínus stejný oblouk jako ta horní trouba, sice nelogické, ale estetické… jinak fajn i takhle.

Reagovat
De.Fly
De.Fly

2.3.20 16:46

@kamaro: a to jsem to jeste pritahnul uprostred nalepovaci bzzz paskem, jinak by to byla rovna primka lanka…

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

2.3.20 15:05

kamaro
kamaro

2.3.20 15:02

Který inženýr u velkého S přemýšlel nad tím vnějším vedením pod prohnutou horní rámovkou? Vypadá to hrozně, proč tam nedali rovnou trubku nebo vnitřní vedení?

Až na tuto výtku celkem pěkné kolo.

Reagovat

Další galerie z kategorie

paulart23 1
krus 4
Jurgennn 5
JakubTr. 4
JakubTr. 4
Atrey17 7