Značka | SCOTT |
Model | SPARK RC 900 Team |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 11.5 |
Rám | Spark RC HMF Carbon | Boost 12x148 mm |
Vidlice | RockShox SID RL3 Air with 3-Modes | 15x110mm Maxle Stealth axle Tapered steerer | Lockout | rebound adjustable | 100mm travel |
Tlumič | Fox Nude EVOL Trunnion | SCOTT Custom Tune | 3-modes | DPS | rebound adj. | Lockout | 70-100 mm travel |
Hlavové složení | Syncros Pro Drop in | Tapered 1.5" - 1 1/8" |
Kliky | SRAM GX Eagle DUB Boost |
Středové složení | SRAM DUB PF integrated |
Přesmykač | - |
Měnič | SRAM GX Eagle AXS | 12-speed |
Řazení | SRAM GX AXS |
Převodník | Garbaruk 36t |
Kazeta | Garbaruk 10-50 T |
Řetěz | SRAM CN GX Eagle |
Náboj přední | No Tubes Neo (15x110) |
Náboj zadní | No Tubes Neo (12x148) |
Brzda přední | Shimano SLX M7000 | hydraulic disc brake | XT rotor 180 mm |
Brzda zadní | Shimano SLX M7000 | hydraulic disc brake | XT rotor 160 mm |
Brzdové páky | Shimano SLX M7000 |
Ráfek přední | Crest MK3 |
Ráfek zadní | Crest MK3 |
Dráty | - |
Pedály | Shimano XTR |
Řídítka | PROCRAFT Handle Bar Carbon MTB PRC HB3.1 Flat 31,8 mm | 9° grey mat/ 720mm |
Představec | PROCRAFT Stem 31,8 mm PRC ST2 +/-17°, 80mm |
Sedlovka | PROCRAFT | 31.6 mm | 400 mm |
Sedlo | PRO Falcon |
Pláště | SCHWALBE Racing Ralph 29x2.25 Performance |
5.3.20 09:19
Mám to stejný… výška 180cm a dlouhé nohy, velikost L. Podle mě to kolo hodně zkresluje. když sem byl na XL tak to bylo nesmysl velký a dlouhý.
Ten posed je fakt přísnej. Taky by mě zajímalo, jak by ten posed vypadal na XL rámu s krátkým představcem. Ale vzhledem k výšce 183 by to mělo být OK. Takže asi máš spíš nohy jak topmodelka;)
Ohledne posedu si myslim, ze ta fotka dost zkresluje. Velikost je pro me akorat. Podle Scottu bych mel mit M. XL by bylo uz asi moc dlouhy. Inseam mam 88cm, merim 183cm.
Teleskopka treba nekdy bude, ale jeste jsem ji nikdy nezkousel, tak mi tam ted nechybi.
Bike se mi moc líbí i osazení je fajnové a váha velmi solidní. Na ty komenty k teleskopce si musíš zvyknout :-). Tady všichni, kdo mají XC, tak s ním jezdí tratě světového poháru a extrémní pasáže, kde skutečně ta teleskopka je potřebná. My ostatní, co jezdíme běžný terén, tak se ničíme na pevné karbonce :-). Osobně jsem teleskopku potřeboval, resp. posteskl si, že ji nemám, na určitých pasážích závodu Sudety a pak v některých extrémnějších sjezdech, co běžně jezdím. Ale každý to má jinak a teleskopka je fajn věc, o tom žádná, ovšem reálný přínos musí zhodnotit každý a to zejména podle terénu, který jezdí.
Není velikost 19 málo, když vidím polohu sedla vzhledem k zadnímu kolu?
Čekal jsem o něco lehčí, dal bych teleskop.
4.3.20 19:38
Moc pěkný kolo, ale koupíš si full do terénu a chceš na něj napasovat Cresty ? Jsou lehký to jo, ale ne moc tuhý a na zadku určitě nevydržej, pokud nebudeš jezdit po asfaltový cyklostezce.
Kolo pěkný, akorát nevím nevím s těma Crestama. Nemají zrovna dobrou pověst. Mě zatím všechny popraskaly kolem niplů.
Jak psal Vilém, navážu hloupým dotazem. Nemá tendenci se ti v prudších kopcích zvedat přední kolo? Sparka jsem měl taky v hledáčku, jinak líbí
Vilém: Jak to myslis s tim posedem?
Sedet cca 15cm pred zadni osou, no nevim. Ty prohly sedlovy trubky jsou zlo.
Gustaf81: Mam dlouhy nohy no…ale v realu to myslim nevypada tak blbe.
Teleskop bude mozna do budoucna. Bohuzel se s teleskopem neprodava. Vaha je opravdu zvazena v bikeshopu na rucni vaze.
Od koupi jsem vymenil prevodnik, riditka za karbonova a predstavec. Na sezonu mam nova kola Notubes Crest s Maxxis ikon plasti.
Teleskop tam není asi proto, že tam při koupi nebyl :-)
Mě by zase zajímala váha. Je to navážený? Podezřele se to přibližuje tabulkám. Můj Spark má v L s pedálama M-520 tak o 1kg víc než uvádějí.
Za rok jsi ztratil bidon a sloupla se ti nalepka z vidle a tlumice? Pěkný stroj.