Specialized Venge Pro 2019

Přidat foto

Přes zimu přestavěno z Ultegry Di2 a předěláno na bezduše, dnes první test.

(vloženo 15.3.20)

rak
Ohodnoť bajk: (4.6  / 53 hlasujících)
Značka Specialized
Model Venge Pro
Modelový rok 2019
Velikost 54
Hmotnost 7.1 ( bez Garmina )
Rám Venge
Vidlice Venge
Kliky Sram Red AXS
Středové složení Sram Dub
Měnič Sram Red AXS
Řazení Sram Red AXS
Převodník 48 z
Kazeta Sram Red 10-33
Řetěz Sram Red
Náboj přední Roval
Náboj zadní Roval
Brzda přední Sram Red AXS
Brzda zadní Sram Red AXS
Brzdové páky Sram Red AXS
Ráfek přední Roval CL50
Ráfek zadní Roval CL50
Pedály Time
Řídítka S-works
Představec S-works
Sedlovka S-works
Sedlo S-works Power
Pláště S-works Turbo rapidair

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Voj01
Voj01

6.10.22 11:36

Supa bike!,1×12 asi staci pokud nejezdis do hor,fakt pekny! 5* jak ten sram oproti shimanu ? 7.1 je dost v pohode!

Reagovat
BTom1
BTom1

17.3.20 20:31

Wattmetr nejde oddělit od převodníku.Pokud se ojede převodník/ky tak se zašlou ke sram dealerovi a ten ti prodá nový převodník/ky s watmetrem za poloviční cenu.Wattmert v quarqu vyndaj a instalujou do novýho převodníku/ků.

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

17.3.20 16:09

Hi guys, Rony here and welcome to the workshop…

Nerozumím dobrovolnému přechodu od Shimana ke SRAMu, ale proti gustu…

Jinak co ten S-Works Power Arc? Je to také 143 nebo jsi šel do širšího? Napsal bys srovnání s klasickým Powerem?

Já spokojeně vozím Power Comp na MTB, tak jsem na novou sezónu vzal i S-Works Power na silničku, ale ještě jsem ho neprojel. No a na trenažér jsem nedávno zase nahodil právě S-Works Power Arc a ten je taky fajn. A teď babo raď.

Reagovat
orm
orm

16.3.20 20:01

@rak: Az sjedes prevodnik, coz se pri systemu 1× stane docela rychle, tak to cele zahodis a koupis novej? Obcas sram nechapu.

Reagovat
D3VL3R
D3VL3R

16.3.20 14:31

Nekompromisní batmobil <3

Reagovat
rostta
rostta

16.3.20 08:04

Super

Reagovat
rak
rak

16.3.20 06:57

Převody jsou v pohodě, jezdím na východ od Prahy a tam jsou skoro všechny kopce na “velkou”. Původně jsem vozil 52/36 11–25. Odstupňování mi taky vyhovuje, většinu času se pohybuji uprostřed kazety, kde jsou skoky mezi pastorky po 1 nebo 2 zubech. Převodník je opravdu v celku s wattmetrem, zatím nákup menšího do “foroty” neplánuju.

Reagovat
cioran-m

15.3.20 21:57

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Marek.Kv

15.3.20 21:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kubad
kubad

15.3.20 20:05

@orm

pravdu máš to mě fakt nenapadlo že to Sram dělá takhle, ale menší převodník bez měřáku tam dát může stejně :D

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

15.3.20 19:31

Moc pěkný, za 5*

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

15.3.20 19:26

krásnej Darth Vader

Reagovat
morrows
morrows

15.3.20 19:20

Vypadá to hodně rychle, ale jinak to neníí můj šálek čaje. Převodům nerozumím, ale jsem holt konzerva. Pojede to určitě fajn.

Reagovat
deekay
deekay

15.3.20 19:06

orm: Coz znamena, ze kdyz ojezdis prevodnik, tak to nebude asi uplne levne :) to bych teda chtel, pokud je to pravda

Reagovat
orm
orm

15.3.20 19:00

@kubad: Jestli jsem to spravne pochopil u AXS, tak powermetr je pevne integrovany s prevodnikem, tak vymenit prevodnik za mensi neni tak uplne levne pokud chces stale powermetr :-).

Reagovat
miťo
miťo

15.3.20 17:36

Takovejch peněz a jedna pila? Raději tu klasiku 53:39 a 11–27, tam budou menší skoky. Pokud jsi spokojenej, tak ať slouží.

Reagovat
milan.v
milan.v

15.3.20 17:31

Tak tyto pláště jsou skoropapír, ne?

Reagovat
Thanny
Thanny

15.3.20 17:24

Čau, jak jsi spokojený s těmi bezdušemi? Vozím Turbo Cotton Ultralight a lepím prakticky po každé vyjížďce. Uvažuji o RapidAir přesně z toho důvodu, i když asi budou malinko pomalejší. Díky!

Reagovat
deekay
deekay

15.3.20 17:03

milan: Ale kdo by chtel to odpruzene kurvitko, co ma nove roubaix.

Reagovat
Zoidberg

15.3.20 16:47

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
milan.v
milan.v

15.3.20 16:32

Třeba nové Roubaix na tom není o moc hůře, co se aerodynamiky týče…

Reagovat
deekay
deekay

15.3.20 15:54

Krasy to moc nepobralo, ale letet to musi neskutecne :)

Reagovat
kubad
kubad

15.3.20 15:51

na pohodu to není, ale dá se s tím v CZ v klidu žít osobně vozím s klasikou 12–25

a na alpy nasadit menší placku není přece vůbec problém, při rozpočtu který na tohle kolo potřeboval, navíc moc nechápu u aero střely poznámku na kopce.

Reagovat
Spartacus

15.3.20 15:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kubad
kubad

15.3.20 14:11

@well

nebudeš tomu věřit, ale nejlehčí i nejtěžší převod +/- odpovídá klasice 53/39 s kazetou 11–27

jiná věc je odstupňování, ale to už je individuální, takže převody určitě nechybí :D

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

15.3.20 13:58

well
well

15.3.20 13:55

48×33 je do kopců docela masakr.

Reagovat
kubad
kubad

15.3.20 13:51

Raketa jak CYP :D sice nevím jestli se mě to líbí, asi spíš moc ne :D asi mě víc bereou klasické rámy ale 5* máš :D

Reagovat
Fazzy
Fazzy

15.3.20 13:41

Jako nelíbí se mi to, ale projet bych se teda rozhodně chtěl, kdyby mi to nebylo malý :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

benobiker 17
Jančovička 7
JH185 10
Hamik 16
chosee1986 8
mamfpici 3