Přes zimu přestavěno z Ultegry Di2 a předěláno na bezduše, dnes první test.
(vloženo 15.3.20)
Značka | Specialized |
Model | Venge Pro |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7.1 ( bez Garmina ) |
Rám | Venge |
Vidlice | Venge |
Kliky | Sram Red AXS |
Středové složení | Sram Dub |
Měnič | Sram Red AXS |
Řazení | Sram Red AXS |
Převodník | 48 z |
Kazeta | Sram Red 10-33 |
Řetěz | Sram Red |
Náboj přední | Roval |
Náboj zadní | Roval |
Brzda přední | Sram Red AXS |
Brzda zadní | Sram Red AXS |
Brzdové páky | Sram Red AXS |
Ráfek přední | Roval CL50 |
Ráfek zadní | Roval CL50 |
Pedály | Time |
Řídítka | S-works |
Představec | S-works |
Sedlovka | S-works |
Sedlo | S-works Power |
Pláště | S-works Turbo rapidair |
Supa bike!,1×12 asi staci pokud nejezdis do hor,fakt pekny! 5* jak ten sram oproti shimanu ? 7.1 je dost v pohode!
Wattmetr nejde oddělit od převodníku.Pokud se ojede převodník/ky tak se zašlou ke sram dealerovi a ten ti prodá nový převodník/ky s watmetrem za poloviční cenu.Wattmert v quarqu vyndaj a instalujou do novýho převodníku/ků.
„Hi guys, Rony here and welcome to the workshop…“
Nerozumím dobrovolnému přechodu od Shimana ke SRAMu, ale proti gustu…
Jinak co ten S-Works Power Arc? Je to také 143 nebo jsi šel do širšího? Napsal bys srovnání s klasickým Powerem?
Já spokojeně vozím Power Comp na MTB, tak jsem na novou sezónu vzal i S-Works Power na silničku, ale ještě jsem ho neprojel. No a na trenažér jsem nedávno zase nahodil právě S-Works Power Arc a ten je taky fajn. A teď babo raď.
@rak: Az sjedes prevodnik, coz se pri systemu 1× stane docela rychle, tak to cele zahodis a koupis novej? Obcas sram nechapu.
Převody jsou v pohodě, jezdím na východ od Prahy a tam jsou skoro všechny kopce na “velkou”. Původně jsem vozil 52/36 11–25. Odstupňování mi taky vyhovuje, většinu času se pohybuji uprostřed kazety, kde jsou skoky mezi pastorky po 1 nebo 2 zubech. Převodník je opravdu v celku s wattmetrem, zatím nákup menšího do “foroty” neplánuju.
15.3.20 21:57
15.3.20 21:11
@orm
pravdu máš to mě fakt nenapadlo že to Sram dělá takhle, ale menší převodník bez měřáku tam dát může stejně :D
Moc pěkný, za 5*
Vypadá to hodně rychle, ale jinak to neníí můj šálek čaje. Převodům nerozumím, ale jsem holt konzerva. Pojede to určitě fajn.
orm: Coz znamena, ze kdyz ojezdis prevodnik, tak to nebude asi uplne levne :) to bych teda chtel, pokud je to pravda
@kubad: Jestli jsem to spravne pochopil u AXS, tak powermetr je pevne integrovany s prevodnikem, tak vymenit prevodnik za mensi neni tak uplne levne pokud chces stale powermetr :-).
Takovejch peněz a jedna pila? Raději tu klasiku 53:39 a 11–27, tam budou menší skoky. Pokud jsi spokojenej, tak ať slouží.
Čau, jak jsi spokojený s těmi bezdušemi? Vozím Turbo Cotton Ultralight a lepím prakticky po každé vyjížďce. Uvažuji o RapidAir přesně z toho důvodu, i když asi budou malinko pomalejší. Díky!
15.3.20 16:47
na pohodu to není, ale dá se s tím v CZ v klidu žít osobně vozím s klasikou 12–25
a na alpy nasadit menší placku není přece vůbec problém, při rozpočtu který na tohle kolo potřeboval, navíc moc nechápu u aero střely poznámku na kopce.
15.3.20 15:28
@well
nebudeš tomu věřit, ale nejlehčí i nejtěžší převod +/- odpovídá klasice 53/39 s kazetou 11–27
jiná věc je odstupňování, ale to už je individuální, takže převody určitě nechybí :D
5*
Raketa jak CYP :D sice nevím jestli se mě to líbí, asi spíš moc ne :D asi mě víc bereou klasické rámy ale 5* máš :D