Lsdenski: trat je v v provozu, vozi i cyklisty. Tyhle mosty svoje kouzlo maji, po trati jich je nekolik.
Tromboonen: je to tak, tahle trat nebyla na realizaci jednoducha, ale ty jeji mosty jsou paradni!
Jó železnice, kam ji dostali, tam bylo brzo bohato a rozvinuto, od Er Uherska až po Nácky, pak ještě kousek a od té doby z kopce… a mostek udělali sami a automaticky, aby mohl sedlák s povozem a kdoví s čím co pak táhlo pluh nebo brány na své pole na druhé straně trati… dneska by se to stavělo pětiletku nejmíň, sedláci i majitelé domů okolo by mezitím zkrachovali, ale bylo by to vysokorychlostní rekordní, kam se hrabe Japonsko, jezdit ale maximálně z periferie nebo sudet pěkně do města a do kanceláře s kukaněma, ráno tam a večer zpátky a spát a držet hubu… historie v přímém přenosu :)
Nádherná trať, škoda jak dopadla po II. světové válce :-( V době své největší slávy jezdil po téhle trati dokonce rychlík, o nákladních vlacích s uhlím z Kladna nemluvě.
Je to na trati Chomutov Vejprty. Po tom, co vyřezali nálety, vykoukl, dřív jsem si ho nevšiml.