Po šesti letech ježdění na 29" pevňáku Kellys jsem si chtěl udělat radost a postavit si XC celopéro. Objednal jsem outletový rám Ghost s tím, že většinu věcí přeskládám ze starého kola a některé koupím nové. Jenže do toho přišel Covid-19 a nechci zatěžovat přepravní služby, tak jsem to poskládal jen z doma dostupných věcí. Spousta věcí je tedy provizorních a přijdou vyměnit/předělat. Nicméně kolo jezdí a jezdí přesně podle představ. Další fotky přidám, až to bude vypadat lépe:)
(vloženo 21.3.20)
Značka | Ghost |
Model | AMR |
Velikost | 16 |
Hmotnost | 13,4 |
Rám | Ghost AMR 2975 |
Vidlice | SR Suntour Epixon |
Tlumič | DT Swiss M210 |
Hlavové složení | semi-integrované Max1 |
Kliky | Shimano Alivio |
Středové složení | SHIMANO Deore XT Press-Fit |
Měnič | Sram GX 11 |
Řazení | Sram GX 11 |
Převodník | Motsuv NW 34z |
Kazeta | Shimano XT 11s 11-46 |
Náboj přední | Novatec 791 |
Náboj zadní | Novatec 792 |
Brzda přední | Shimano 396 + SM-RT66 |
Brzda zadní | Shimano 396 + SM-RT64 |
Ráfek přední | WTB Kom i21 |
Ráfek zadní | DT Swiss XR361 |
Pláště | Schwalbe Racing Ray /Ralph Evo |
24.3.20 01:31
s brzdami podobna skusenost, tiez isli cim skor prec kvoli malemu maximalnemu vykonu, ale podla velkosti ramu usudzujem ze je lahky, tak tie brdy mozu stacit cloveku do 60kg.
Ten lock budu muset natáhnout nějak spodem (a černym bowdenem), takhle to vypadá blbě, bohužel doma nemám takhle dlouhej bowden, vyřešim to až otevřou obchody…
na stavbu, co dům dal, tak dobrý! Vyházet ty bílé komponenty a hadice a pěkný bike. Jen otázka, jak v budoucnu vést ten lock k tlumiči, takhle je to jak pěst na oko…
Ono je pravda, že s původníma kotoučema to bylo o poznání horší, se SM-RT6.. to brzdí líp
Pokud stačí, tak v pohodě. Měl jsme je 2 sezóny na celopevňáku a jejich projev byl fajn, ale maximální brzdný výkon nebyl nic moc (i mechaniky BB5 mají větší). Spolehlivost super. Osobně bych je na fullu nechtěl (přeci jenom ten full dovolí jet rychleji ve více rozbitých úsecích – je potřeba intenzivněji brzdit).
Brzdy jsou naprosto dostatečné, jezdím je několik let včetně závodů a nemám s nimi žádný problém.
Až na ty bílé prvky je to celkem fajn – na kolo ze zbytků. Věřím, že to bude funkční, nicméně potenciálu pro tunění je dost. Tunění bych začal pevnou osou vepředu a brzdami.
21.3.20 09:04