Wiler Triestina - Jena 2019 gravel konfigurace
Wiler Triestina - Jena 2019 gravel konfigurace
Wiler Triestina - Jena 2019 konfigurace silniční kolo
Štěrkolet, který byl oproti základní konfiguraci vylepšen o zapletená kola – místo SH změněno na DT Swiss, pláště Maxxis Rambler. Kola jsou dostatečně odolná a tuhá. Při nahuštění 2.3 atm poměrně dobře tlumí nerovnosti. Ideální na lesní cesty, singly, středně těžký terén. Při osvojení techniky jízdy je kolo nad očekávání hravé.
Osazení komplet SH 105, kliky kompakt,. kazeta 11–32. Jsem překvapený, jak tato silniční sada krásně funguje i v blátě. Otázka, jak dlouho vydrží.. dávám jí rok, maximálně dva..
Druhý pár kol opět DT swiss s Ultegra kotouči a obutím Cont. GP 5000 bezduše. Primárně na silnici, nebo prašné hladké cesty. Při 4.5 atm kolo hezky žehlí. Nevýhoda, že kola jsou poměrně těžká – hliník.
V porovnání s karbonovými ráfky co mám na silničním kole jedou tak o 10% hůře. Pohodlí je však nesrovnatelné. Při sjezdu na rozbité silnici krásně drží.
Přešel jsem na Gravel z HT Canyon Al 6.9. Duší jsem silničář. Jsou mi bližší berany, než rovná řidítka. Gravel naprosto uspokojil moje nároky.
Rám má spoustu nevzhledných závitů připravených na umístění nosičů na bikepacking. Je však předpoklad, že budou využity.
(vloženo 1.4.20)
Značka | Wilier |
Model | Jena |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | L |
Hmotnost | 9,5 |
Rám | Carbon Monocoque 60 TON 995 g |
Vidlice | Carbon Monocoque 60 TON 450 g |
Kliky | sh 105, kompakt |
Přesmykač | sh 105 R7000 |
Měnič | sh 105 R7000 |
Řazení | sh 105 R7000 |
Převodník | sh 105 R7000 |
Kazeta | 11-32 sh 105 |
Náboj přední | DT swiss 370 |
Náboj zadní | DT swiss 370 |
Brzda přední | SH 105 R7020 |
Brzda zadní | SH 105 R7020 |
Brzdové páky | SH 105 |
Ráfek přední | DT swiss 1800 spline |
Ráfek zadní | DT swiss 1800 spline |
Pedály | SH SPD |
Řídítka | Ritchey Road CMP Ergomax |
Představec | Ritchey COMP 4 Axis 31,8 BBBlack |
Sedlovka | Ritchey CMP V2 ALU |
Sedlo | Selle Italia |
Pláště | Maxxis Rambler |
o.unca: jede líp jak vypadá.. oproti fotce je reálně opravdu hezčí, ale na Itala je to takové dosti hranaté..
Toto se mi vzhledově moc nelíbí, ale naživo to bude určitě lepší. Hlavně, že to dobře jezdí…
Vrazdit: nerozumím, tenhle gravel je naopak nádhernej, jaký zprasek? Je to stokrát hezčí rám než třeba gt grade nebo merida silex. Vlastně je to neporovnatelný, tento wilier je krásný!
Honzaprikryl: máš pravdu s těma závitama, to je jediný co by mi vadilo. Jinak parádní kolo, taky přemýšlím o gravelu a toto by byla možnost. Ty řečičky od silničářů ani nečti ;)
honzaprikryl kolo za 5 hvězd,naprosto souhlasím s tím že hlavní je funkčnost,vzhled až nakonec.Myslím že to tak má 96% chlapů :-)
Bontrager Flare RT Rear Bike Light – spojeno s garminem, svítí až je z toho zle.. výdrž baterie po roce a půl stále dostačující – cca 10 h silného blikání
mám 32 mm..
taky jsem to dost řešil. Vyhrála bezkonkurenční cena… na kole spíš jezdím, než se na něj dívám..
wilier umí dělat dost pěkné kola, ale toto je teda hrozný zprasek, mě se tyto zalomenosti za hlavou nelíbí ani na mtb, ale na gravelu je to totální humáč… jinak funkčně to bude asi OK, i když na karbon teda nic lehkého…
Blahopřeju, tohle jo moc zajímavé kolo.Líbi se mi ten model 2020
Takhle vypadá pomalované od Dustina Kleina:-)
Jaký máš rozměr plášťů v silniční variantě? Mám stejný kola a trochu jsem vyměkl a nasadil nakonec 30, ale podle DT Swiss by šlo 28 mm