Všiml jsem si, že moje bajky už jsou tu dost neaktuální, tak jsem se rozhodl přidat jeden kousek.
Ano, opět číňan.
Loni na podzim to všechno začalo slevou na ráfky a následnou stavbou kol, která jsem naprosto neúmyslně nechal zaplést na boost nábojích. Nejspíš proto, abych si později mohl udělat radost novým rámem.
Když červík dohlodal, tak jsem celý bajk kromě klik rozprodal a po kouskách začal v rohu kuchyně nenápadně vršit hromadu dílů na nový. Jako poslední dílek dorazil minulý týden od celníků rám. Po třech měsících cestování po zeměkouli byla krabice uplně na hadry, ale rám v pořádku. Takže za večer složeno, po týdnu zajeto a umyto.
Co se týká rámu, tak za mě jednoznačně top mezi všema číňanama, který mi prošly rukama. Lakování bezchybné, tolerance na Pressfit v pořádku, tuhost v oblasti složení srovnatelná s jinými značkami, zpracování zadní osy i průchodek na bowdeny perfektní. U těch průchodek by se od nich mohl například Canyon přiučit. Ty jejich nefunkční vylézající gumičky mě vytáčí.
Až dorazí řídítka a představec v designu sedlovky, tak už to nebude takovej komponentovej eintoppf.
Zamykání vidlice je samodomo otevřená verze s dvěma průmyslovými ložisky, protože mě štval ten fórovej originál od RS. Pokud přežije sezónu, půjde do černého eloxu.
Jelikož jsem XC chrt, který za posledních pár let přibral 20 kilo a stále víc mě láká jízda z kopce, kolo jsem přiohnul trochu víc terénu. Na NobbyNic si sice těch několik crosscountry závodů protrpím, ale jinak si myslím, že mě bude kolo moc bavit. SLX čtyřpístky brzděj jako šílený, 120mm vidle má taky trošku lepší možnosti.
Barvičky jsem vůbec nestíhal řešit, ale nakonec si to sedlo možná líp než kdybych se o něco pokoušel.
(vloženo 12.4.20)
Značka | Thrust |
Model | 29er Boost |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 17 |
Rám | Thrust carbon boost |
Vidlice | Rock shox Reba RL 120 DebonAir |
Hlavové složení | Deda Elementi IN5 |
Kliky | Sram X0 |
Středové složení | FSA BB30 |
Měnič | Sram GX 11sp |
Řazení | Sram GX 11sp |
Kazeta | Sunrace 11-42t |
Řetěz | Sram PC-1110 |
Náboj přední | DT Swiss 350 SP |
Náboj zadní | DT Swiss 350 SP |
Brzda přední | Shimano SLX M7120 |
Brzda zadní | Shimano SLX M7120 |
Ráfek přední | Elite Carbon 33 |
Ráfek zadní | Elite Carbon 33 |
Dráty | DT Swiss Competition |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Ritchey Comp 720mm |
Sedlovka | Thrust 27,2x400 Marble carbon |
Sedlo | Scott |
Pláště | Schwalbe Nobby Nic 2.25" Evo Snakeskin |
Davide, škoda, že jsi nenapsal zprávu. Všiml jsem si toho až teď. Kvalita rámu odpovídá ceně. Může být problém s přesností vrtání hlavového složení. Já to vyřešil kvalitním hlávkem a jeho vlepením do rámu. Uchycení sedlovky funguje dobře, ale je vhodné použít sedlovku s proskluzovou úpravou – hladká karbonka měla tendenci zalézat. Slabinou většinou čínských rámů je průchodnost rámu pro zadní kolo. Tady je to s dobrou rezervou max. 2.25". Jinak teď po roce a půl najeto 6000km. Kolo používám jen na trailech a xc závodech. Za ty prachy super.
Ahoj : ) našel jsem tvoje kolo a vypadá super – tenhle rám chci koupit. Jak hodnotíš po víc než roce?
A další věc, jak jsi spokojený s tím dotahováním sedlovky dole??? Trošku z toho mám obavy, ještě můžu objednávku zrušit.
Díky, David.
Venkovan: naprosto tě chápu, ale já si prostě nemůžu pomoct. Když to leží doma, tak proč bych to kupoval. Strejda to má úplně stejně, mít představec od jiné značky než sedlovku by ho zabilo.
14.4.20 21:18
Máš nějakej tip, jak na Ali vychytat slevy? Za tuhle cenu bych to koupil :D
edit: tohle vypada taky zajimave https://www.aliexpress.com/…7425923.html?…
Máš nějakej tip, jak na Ali vychytat slevy? Za tuhle cenu bych to koupil :D
embi: Vždy čekám na slevy. Rám i ráfky prodávají standardně téměř za dvojnásobek, což už se moc nevyplatí kupovat.
Hm… pěkná a vyladěná stavba, jako jo. Číňan nečíňan, tohle se mi fakt líbí.
Na alíku vidím tenhle rám jen za 300 usd (cca 9000 korun), kde jsi ho nasel na za 6000?
Máš to moc pěkný, jak bike i profil, za 5*
Tak to vypadá hodně schopně! Pěkně nafocené, ta sedlovka na sluníčku je nádherná! A z té kalkulace to nestálo nesmysl. Paráda!!!
Bike parádní!
Tušíte někdo, jakou max váhu jezdce kola vydrží? Elite kola vypadají dost dobře ale nikde jsem nenašel tenhle údaj.
Pěkný, nejvíc se mi líbí lockout, ten bych nechal jak je. Taky bych chtěl být takhle šikovnej :)
DebonAir byl jen takovej důvod rozebrat vidlici. Od originálního dílu se skoro neliší – jen je hezčí. Pokud je tam nějaký efekt, tak hodně malý.
Konzervák: Ráfky vyšly na 7200, náboje a zapletení kol na 9000. Rám stál 6500 + 2000 clo a dph. Vidle z bazaru nová sundaná z kola za 5500. Zbytek je celkem jasnej.
Číňan – nečíňan, tohle je prostě velice pěkný!
Mohu se zeptat na kolik tě to cca. vyšlo všechno dohromady ? Vypadá parádně, za mě 5 hvězd.
5*… Dotaz – všude čtu ze na Rebu nema cenu kupovat DebonAir Sealhead… poznal jsi rozdil? mám soloair 2018ku a při mých 85kg – citlivosti moc nepobrala… za tu 500,– bych to risknul…
Díky, rám i ráfky jsou z Ali. S Elite wheels byla skvělá komunikace. Na číňany nevídaná. Jinak rám s lakem 1120g, Kola s páskou a ventilkama 1570g
To se mi hodně líbí. Trochu mi tam vadí ta výztuha u sedlové trubky, ale jinak moc pěkný bike. A ten lockout vidle je moc pěkná práce. Za 5*
Pěknej Číňan, akorát mi nedochází, co jsou zač ty ráfky. Jako celek je to pěkný, nemáš zváženo? Na rámy Thrust jsem se díval na aliku v menších velikostech na děckokolo, už tam to vypadalo dobře. Dělají myslím i lak chameleon.
13.4.20 07:25