První silnička :)
Někdo může namítat že je to předraženej krám v základní výbavě, ale mě se rám líbí ♥ a jezdí krásně :). Do budoucna určitě polepším nějaké díly :).
Zatím nevím, jak kolo pojmenovat :D.
(vloženo 25.4.20)
Značka | Specialized |
Model | Allez |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9,5 |
Rám | Specialized E5 Premium Aluminum |
Vidlice | Specialized FACT carbon |
Kliky | Shimano 105 R7000 172,5mm |
Středové složení | Shimano 105 |
Přesmykač | Shimano 105 R7000, clamp-on |
Měnič | Shimano 105 R7000 |
Řazení | Shimano 105 R7000 |
Převodník | Shimano 105 R7000 50/34 |
Kazeta | Shimano 105 R7000, 11-32 |
Řetěz | HG601 11sp |
Brzda přední | Shimano 105 R7000 |
Brzda zadní | Shimano 105 R7000 |
Brzdové páky | Shimano 105 R7000 |
Ráfek přední | Axis Sport |
Ráfek zadní | Axis Sport |
Pedály | Shimano SPD M520 |
Řídítka | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec | S Works SL, 130 mm, 6 degree |
Sedlovka | Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
Sedlo | Body Geometry Power Comp 143 |
Pláště | Espoir Sport, 60 TPI, wire bead, double BlackBelt protection, 700x25mm |
Mám 179 cm takže přesně mezi velikostma tabulkově. Měl jsem 54 a bylo to trochu malé, i s delším predstavcem to nebylo úplně ono, tak jsem vyměnil za 56 a ta sedne jak zadek na hrnec :).
Pojmenuj ho/ji „červenej Spešl“ a máš to, ne?? Taky neodolal, hlavně když sedne délka rámu pokud postava není podle tabulek spodní vs horní stavba jako v mém případě a když to konečně všechno naměříš, jinak se celkem centimetry daj dohnat tvarem, šířkou obolouků, jejich výškou a nedej Bože velikostí a umístěním „horních madel“ na pákách… na zbytek co jako, sada s dá dneska vymazlit i kdyby byla ta nejnižší, časem… rám a fit a jak to jede a drží rovnou linku je hlavní… a to stejně nejvíc ovlivní ten co to ovládá, sám rovně a vždycky mávnout i kdyby to vypadalo, že auto zezadu není, ve skupině naznačit rukou když se blíží kanál/díra/nerovnost a pohledem dozadu checknout že tě nikdo nesrazí, když mírně vybočíš, lehce mávnout pro případné auto a držet si nějakou lajnu, na kraji, nebo víc ke středu, ve dne Tě max oprasí nablízko, ale to vyřešeno… hlavně se nekochat pohledy okolo když je provoz, protože to pak člověk někdy malinko vystředí z dráhy :) Dneska proti větru 30 tam a 30 zpátky proti tmě, když nejhůř, tak schválně na tom lehce drncavém pruhu na krajnici, protože za ním odhozený zásypy a skoroštěrky a do toho vlítnout nechceš…