hraničně malá 18" , s 110 představcem ok
klasika rovný klacek s rohy + pohodlné gripy
sedlovka skoro na max vytažení
Wormdrive 42mm žádnej šlágr
SLX šaltr + 12-32 kazeta
Fizik Pave vyhovující
Cross v provední „do terénu“. Na moje občasné vyjíždky po šotkách a cestách k Sázavě. Nemám rád odpružené vidle, tak lehká hliníková s kytičkama z nějakého dámského kola :-) Kola jsem si napletl sám – ráfky Remerx z výprodeje po 85Kč, set má tak 2130g, ale co. Pláště dle nálady, Maxxisy moc nejedou, ale 2,0 tam prostě hraničně nejdou, i když dopředu jo. Tak hold občas cvaknu nebo proseknu o šutr :-( Rovná (úzká) rodla + rohy, jinak jezdit neumím, stará škola. Původně jsem měl jen 44z pilu, ale to bylo až moc přísný, tak jsem dal smyk a převodníky 44 + 32. Véčka mi stačí, jezdím jen za sucha a pro pár set km v terénu za rok … 11,4kg s pedály a košíky není marný, ale proti silnici to prostě po asfaltu nejede, což moc nedávám mentálně.
(vloženo 26.4.20)
Značka | PRODÁNO Amulet |
Model | Route 55 |
Modelový rok | 2011 |
Velikost | 18 |
Hmotnost | 11,4 s pedály a košíky |
Rám | Al 6061 |
Vidlice | Al 1 1/8 |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Shimano M470 - 175mm Octalink |
Středové složení | Shimano Octalink |
Přesmykač | Shimano |
Měnič | Shimano SLX |
Řazení | Shimano Alivio 4000 3x9 |
Převodník | 44 / 32 AL |
Kazeta | Sram PG950 12-32 / 9sp. |
Řetěz | Shimano HG54 |
Náboj přední | Shimano Deore M510 |
Náboj zadní | Shimano Deore M510 |
Brzda přední | Shimano Deore |
Brzda zadní | Shimano Alivio |
Brzdové páky | Avid FR5 |
Ráfek přední | Remerx Well 32děr |
Ráfek zadní | Remerx Well 32děr |
Dráty | nerez 2mm |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Ritchey OS 620mm |
Představec | 110mm |
Sedlovka | Ritchey 27,2 / 400mm |
Sedlo | Fizik Pave titanium |
Pláště | Maxxis Wormdrive 42mm |
… za 2500 před lety na bazoši, Deore řazení jsem dal jinam, koupil Alivko, kliky Truvativ šly pryč a jsem dal Shimano Octalink s AL pilama, kola prodal a zapletl tohle, ráfky cajk, nic problematického jsem nespatřoval, slouží, zadek jsem trefil blbě a šutr, ale nic zásadního. Má to 3000km, mám to jako kolo číslo 6, tak na něj nepřijde tak často řada
Slušný kolíčko na popojíždění. Souhlas, wormdrivy moc nejedou. Smart samy jsou lepší. A remerxy mám, ale Dragon a nemůžu si stěžovat.
Velikost by asi mohla být větší :-)). Ale vypadá to, že jsi z toho vytěžil maximum :-)).
Pěkný stroj na přesuny v lehčím terénu!
V jakém stavu došly ty Remerx Well? Já u nich kupoval taky před nějakou dobou a to, co přišlo, nebylo rozhodně použitelné. Místo vrtané díry uvnitř ráfku díry proráželi a díky tomu tam byly neskutečné otřepy a taky praskliny uvnitř ráfku (viz foto). Z Remerxu mě uklidněili, že to byl normální stav výprodejových ráfků… Ani jsem to tenkrát nevrace, ale Remerx ráfky už asi nikdy více.
Prazak: Protoze u crossu se casto pocita vzadu s nosicem a brasnama, tak aby sis do nich s kratkou zadnis tavbou nekopal. Plus stabilita :)
Krosová rámy mívají obvykle dosti dlouhou zadní stavbu, zde je na tento typ kola docela krátká, což se mi docela líbí. U silničních kol nechápu, proč tu zadní stavbu mají někdy tak natěsno, že se tam s bídou vejde plášť 25 mm. Ale extra dlouhá zadní stavba, tak celkem nechápu, proč se to dělá.
26.4.20 18:04