Nástupce Propela. Zatím nejeté. Srůstám, tak jsem to zatím postavil a můžu na to tak akorát čumět:)
(vloženo 30.4.20)
Značka | "EX" Trek |
Model | Madone SLR 7 Disc eTap |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 8.2 kg |
Rám | Karbon OCLV řady 700 |
Vidlice | Celokarbonová, Madone |
Kliky | SRAM Force, Power ready, 172.5 mm |
Středové složení | BB90 |
Přesmykač | SRAM Force eTap AXS, braze-on |
Měnič | SRAM Force eTap AXS, 12 rychlostí |
Řazení | SRAM Force eTap AXS, 12 rychlostí |
Převodník | 48/35 |
Kazeta | SRAM Force XG-1270, 10-28 |
Řetěz | Sram Force |
Náboj přední | Bontrager Aeolus Pro |
Náboj zadní | Bontrager Aeolus Pro |
Brzda přední | Hydraulická kotoučová verze SRAM Force eTap AXS |
Brzda zadní | Hydraulická kotoučová verze SRAM Force eTap AXS |
Brzdové páky | Sram Force |
Ráfek přední | Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV |
Ráfek zadní | Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV |
Pedály | Shimano Dura-Ace |
Řídítka | Nastavitelná Trek Madone aero VR-CF, karbon OCLV, skryté vedení lanek, dosah 93 mm, oblouk 123 mm, šířka 40 cm |
Představec | Trek Madone aero, skryté vedení lanek, 7 stupňů, délka 90 mm |
Sedlovka | Aerodynamický karbonový vnitřní sedlový nástavec Madone, integrovaný úchyt na světlo, offset 25 mm |
Sedlo | Bontrager Montrose Elite, titanové ližiny, šířka 138 mm. |
Pláště | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700x25c. |
Dost dobra vaha na Madone na Sramu,cekal bych tak 9kg…asi ta mensi velikost je o dost lehci.....s tema 60mm kolama je to pecka…hadam by to sneslo jednoprevodnik s tim Sramem :)
za me 5*
Upgrade: Hrazda, kola Bontrager Aeolus XXX 6 a pláště Schwalbe Pro One 25. Takto váha 8.935 gramů.
Tohle kolo není o váze , nechápu co si tady všichni honí? Za mě fain kolo, které uvádí nový směr cyklistiky!!! Za mě tedy jako jo!! Super raketa a osobně bych ho chtěl zkusit a i koupit :)
3.5.20 08:25
2.5.20 20:47
Kolo moc pěkný, ale zarazila mě váha 8,2 kg při velikosti 54. To je opravdu zváženo nebo jen tak něco vyplněno?
xaver: O takovém módu ani nevím. Nemám s tím, po zkušenostech s Di2, dobré zkušenosti a tak jsem tu jejich apku ani neinstaloval.
Tom-T45: Je to foceno na křižovatce dvou silnic a tohle je úzký pruh zeleně mezi silnicemi s jednou břízou a nějakým křovím. To je celý „les“ :)
2.5.20 07:05
Moc tomu nerozumím, ale podle prostředí na fotkách tipuji, že se jedná o nějakou hodně ostrou cyklokrosku :-)
co „kompenzační mód“ řazení, nechals? Já ujel 2km a šel pryč. Podřadilo mi to a šláp jsem do prázdna ;).
Jsem zpět, živý a zdravý. Klíček je v cajku a nebolí ani ze sedla při silovém šlapání, no spokojenost veliká:) Kolo a posed v cajku. Dnes sice jen na pohodu, ale prvotní pocit velmi dobrý. Na nějaké soudy je příliš brzo a vlastnosti kola poznám až se mu trochu naloží. Sram funguje velmi dobře a kupodivu jsem dnes ani jednou nezašaltroval špatně. Levá do lehka a pravá do rychla. Dvě najednou přesmyk. Nezvyk, ale dá se to.
Jonti: vratké to není a 120 představec, bych fakt nedal. To ať si jezdí kluci v Pro Tour. Ti jsou ještě mladí a nemají z toho rozum:) Emondu jsem měl v 52ce a bylo to tip-ťop. Tohle je pro mě akorát. Kola jsou v plánu 65mm, ale stále nevím, co tam dám.
ferlikster: Porovnání s Propelem ještě musí počkat. Nejdřív musím ty nohy roztočit a dát kličce možnost se zcela zhojit. Pak začnu teprve trochu jezdit a uvidím.
šlapatko: Delší trasy na tom plánuji. Na kilo se nemá ani cenu oblékat, jak říkají staří pardálové:) Na trasy 300+ jsem navíc pořídil toto.
Krásný letadlo :) Volil bych tu fialovou barvu, v reálu je krásná. Za 555
Představec je 90mm, nebude to moc vratké? Bych u tebe čekal 120mm a o velikost menší rám.
Taky jsem zvědavý, kdy ta kola vyměníš za Aeolus XXX 6 :-)
Madone ale super, takový ideální stroj na dojíždění do práce, když se spěchá.
Ty kliky náhodou téhle Madoně sedí jak prdel na hrnec! Zajímalo by mně co v tvém podání znamená roztočení nohou :)))… Jak to jede v porovnání s Propelem?
Poletí hezky, ale můj šálek kávy to není. Na podobném kole si dovedu představit delší trasy co jezdím.
Alojs01: 48/10 je bez pár drobných stejný jako 53/11 co vice bys tam chtěl?
Kolo krasny, uz jen od pohledu to vypada, ze to poleti jak blazen.
Jen me udivily ty prevodniky 48/35…?!?! Chapu, kazeta ji od 10, ale …
1.5.20 10:41
1.5.20 10:35
1.5.20 09:56
DaD: Ja chapu, ze je ten design ciste vec osobniho vkusu. Ale tu sadu jsem mel moznost videt a osahat si i nazivo. Kdyz to srovnam s se zpracovanim a pocitem z Ultegry Di2, tak ten rozdil je fakt do oci bijici. A treba pro me je otresna i ergonomie SRAM pak. Bohuzel pouzivam takove styly uchopu, ze vubec nemuzu normalne drzet zadne moderny paky, co maji ten velky roh, nebo bambuli nahoru. Takze pro me z budoucich kol jedina moznost Di2, a to jsem elektriku nechtel :( Nadruhou stranu, funckcne bych asi nic nenamital, bezdrat je uplne super vec a hlavne… nemusim uz prezit pro me nesmyslnou logiku mechanickeho eTapu, na ktery sem si nezvykl.
cioran: Tady je slunicko, ale poryvy vetru jak svine, tak si to aero aspon poradne vyzkousi :D
Na první pohled než jsem to rozklikl jsem si říkal že jsi rozšířil řady a máš kolo jako já. :-D Prostě původ z USA se nezapře. Ale toto je ještě větší moderna (kotouče, baterky). Dávám pět hvězd, líbí se mi to. Prostě se mi to musí líbit. Raketa.
Tady zatím slunce a na obloze asi tři mráčky. Vypadá to tedy nadějně, heč:)
1.5.20 08:32
deekay: Někteří lidé si opravdu na vzhled Force stěžují. Chápu to, ale mě se naopak sada, až na pár drobností, dost líbí. Karbonové kliky jsou na živo stejně pěkné jako třeba bikové Eagle XX1. Čistý design klik mi sedí rozhodně více, než kliky Ultegra, které bych na kole mít nemohl. U šaltru a přesmyku mi trochu tahá za oči velikost baterie a páky nejsou tak subtilní jako Ultegra Di2, ale drží se moc dobře. Abych to nějak shrnul. Na foto ta sada možná vypadá jako levná hračka, ale v reálu je vidět, že stojí to, co stojí. Trochu se bojím té černé barvy na kazetě a přesmyku. Jsem zvědav jak to bude po pár tisících km vypadat.
Petr Ch: Na rozdíl od předchozím modelů s IsoSpeedem tento nastavovat jde a každý má možnost si to naladit k obrazu svému. Ty starší nešli a paradoxně menší kolo pro lehčí jezdce, bylo mnohem tužší než velké pro jezdce těžší. To byla zásadní výtka pro předchozí Madonu spolu s příliš tvrdým řízením. Tady to opravili a i na tom předku zapracovali. Kolo je teď mnohem vyváženější než předchůdce. Srůstání mi příliš nevadí. Klička dvakrát za půl roku je sice trochu mnoho, ale dnes už na to možná sednu a dám nějakou kompenzaci na roztočení nohou. Bude to čtrnáct dní od crashe a první den s novým kolem. No, asi to doma nevydržím…
orm: O tom se snad radši ani nezmiňuj. Myslím, že nějakou dobu si předjíždění aut z kopce nechám ujít a radši si přibrzdím.
Super, trochu moc futuristické na můj vkus (a to mám Aero silnicku rád) , ale raketa to musí být neskutečná.
No mít bych ho nemohl, jelikož bych furt jezdil na doraz a po týdnu se ani nepostavil.
To je smůla mít toto kolo a nemoct se na něm projet.
Az na ten sram dobre. Ten presmykac se designove moc nepovedl. U kola bych asi volil zivejsi barvu, takhle je to takove pohrebni – cerna, stribrna. Kazdopadne nechal bych si to libit. Doufam, ze to zas nezrusis o auto :-).
30.4.20 22:39
krásný. za mě nejhezčí silnička (i když je nejezdím:) )
víc by se mi líbila v červený, ale je jasný, že kolik třešní, tolik višní:D
jasných 5
pěkné, s tou šikmým barevným lomem to vypadá rozhodně lépe, než celočerné…pořád ale vede Ferrari red :)
Sice jenom Trek, přesto krásnej, krutopřísnej – 5. Mě by zajímalo, jestli smysluplně funguje ten jejich pružící systém. Dá se nějak nastavit předpětí? Něco jiného potřebuje 70 a něco jiného 100kilovej jezdec.
Ze srůstání si nic nedělej. Mě to potkalo před třemi lety. Zlomená clavicula je jasná známka toho, že dotyčný není žádný popojížděč, ale na kole skutečně a dlouhodobě jezdí. To potká téměř všechny. :)
p@X: sedlovky jsou alespoň ve 2 offsetech, délku představce a šířku řídítek si vybereš jak potřebuješ. Jaké jsou možnosti oblouků, to netuším. Žádná věda.
30.4.20 19:40
30.4.20 19:34
p@X: jaký speciál? Nastavíš si výšku sedla, jeho předozadní pozici i sklon, úhel a výšku řídítek…
B-O-M-B-A za 555* Hustý, krásný a poletí to jako šíp :-)
30.4.20 19:28
30.4.20 19:28
Star Trek :) Jen by mě zajímalo, jak moc aero je to, když fouká bočák, řekl bych, že se to má do čeho opřít. Tak ať brzy srosteš a můžeš poreferovat jak to letí.
Mno, na aero kolo to zase tak zle neni, i diky fotogenicke velikosti… ale…ale
kua ten SRAM force… ta sada vypada jak neco z Decathlonu za 3.50…
Ale tak pro tebe to bude jen nacini :) takze je to jedno.
30.4.20 18:55
30.4.20 18:50
30.4.20 18:40