Krásná vyjížďka než mi praskl drát na předním kole. Nezlobím se, aksia mám od roku 2012. Nelíbilo se jim na treilu okolo Helfštýna ;-)
(vloženo 1.5.20)
Do města ideální stroj. Zadní stavba 130 mi nevadí. Pasují tam silniční kola.
no nemam ho tak pekny :) ale do mesta spis vyhoda,akorad skoda ze vzadu je 130mm,to hrozne nerad vyplytam protoze ty draty u kazety sou silene napnuty a skoro rovny :)
Je to tzv. kolo s duší. Chtěl jsem se jej několikrát zbavit, ale rám je tuhý a prostě drží. Vysoká hmotnost je jediná nevýhoda.
Ty blaho, stara Reta Falkon prestavena na gravel. Ja ji mel presne v tehle barve, neznicitelne, na tezko jsem s ni projel neuveritelne veci, jeste ted slouzi svagrove.
Díky, pankově jsem dráty už rovnal. Pilary vezmu. Mám dobré zkušenosti a v Olomouci je krámek který bere s Biketone.
Přeplétal jsem před lety Aksíky na dráty Pillar (bral jsem v Přerově v Biketone), drží to dodnes. Jinak je jedno, co tam dáš, klidně DTSwiss, Pilllar nebo cokoliv s přímou hlavičkou. Vepředu vydrží i obyčejný 2 mm drát s narovnanou hlavičkou kombinačkama.
Singlessped: Normálně jsem dojel po modré od Helfštýna se zadní brzdou a dojel do Valmezu. Dnes nasadím kolo ze starého krosa a jezdím dále. Přemýšlím o přepletení kola. Jaké dráty jsou použitelné mino originál? Vím že si v minulosti aksia přeplétal. Zatim jen vyměním drát, ale nejlepší roky mají kola za sebou. Dráty vržou i po přitažení a náboj chce častěji přimazávat. Jinak nestíhá a ve sjezdu dělá randál. Ve sjezdech vypadám jak debil. Jedu po lese, ruky na brzdách, na prázdno točím nohama aby stíhal ořech:-).
1.5.20 10:42
Super, pojízdnej obejvák kterej projede vždy a všude :-)
Předpokládám, že jsi seběhl do Lipníka, koupil za desetikorunu drát a v krásné vyjížďce pokračoval :-).