Takových menších prasklin bylo okolo cele "trubky" několi....
Tady hlavní prasklina.
A takhle rám dopadnul
Moje první ,,lepší" kolo, tak se zatím seznamuju:) Každopádně zatím uplně super! Časem přidám víc detailnějších fotek.
EDIT:
Tak než jsem se dostal k doplnění informací, tak šlo kolo do reklamace. Popraskaný rám pod sedlovkou. Viz. foto. Reklamace trvala necelé 4 týdny, včetně přestavby všech komponentů. Rám jsem dostal nový 2020, včetně tlumiče, takže udělám profil nového kola. Takže RIP kolo…:)
(vloženo 7.5.20)
Značka | Trek |
Model | Fuel Ex 9.7 |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 19,5 (L) |
Hmotnost | 13,6 kg |
Rám | karbon/hlinik |
Vidlice | Fox Rhythm 34 Float |
Tlumič | Fox Performance Float EVOL |
Hlavové složení | Integrovaná ochrana Knock Block, zapouzdřené hlavové složení, horní 1–1/8", spodní 1,5" |
Kliky | Truvativ Descendant 6k Eagle DUB, 32T |
Středové složení | SRAM DUB Press Fit, 92 mm |
Řazení | SRAM NX Eagle, 12 rychlostí |
Kazeta | SRAM XG-1230 Eagle, 11–50, 12 rychlostí |
Brzda přední | Shimano Deore M6000 |
Brzda zadní | Shimano Deore M6000 |
Ráfek přední | Bontrager Line Comp 30 Boost110 |
Ráfek zadní | Bontrager Line Comp 30 Boost148 |
Pedály | Kellys Flat 50 |
Řídítka | Bontrager Line, 35 mm, prohnutí 15 mm, šířka 820 mm |
Představec | Bontrager Line |
Sedlovka | Bontrager Line 150 mm |
Sedlo | Bontrager Arvada |
Pláště | Bontrager XR4 Team Issue 29×2,40 |
Jako všechny ostatní s nedostatečně vyplněným profilem kola tě poprosím o řádné doplnění viz pravidla této kategorie fotek. Předem díky za nápravu.
Máš hodně nahoru špičku sedla, když na to pak nasedneš a tlumič jde do SAGu, tak se ještě víc zvedne. V klidovém stavu by měla být trochu dolů, aby pak ve zdvihu byla rovně. Uvidíš, že se Ti pak bude líp sedět;-)