Specialized Stumpjumper FSR XC Pro 1999

Přidat foto

Opet jsem se snazil vzkrisit stare dobre MTB koreny. Za lehke pomoci a kombinace modernejsich veci.

Chtelo to vsechno trochu prace a hodin rozcilovani, vymena komplet lozisek v ramu.

Vidle prosla trochu prestavbou, protoze puvodni Sidka XC Dual Air z roku 99 mela pouze 63mm a to fakt neslo a hlavne jeji chod byl opravdu „zavodni“ takze citlivost minimalni. Predelal jsem ji tedy vnitrnosti ze sidky 03 race a v tu chvili se to posunolo o level dal, 80mm a citlivost nesrovnatelna. Samozrejme novy lak a polepy.

Tlumic CaneCreek AD-10 je neco neskutecneho! Je to tak jednoducha a funkcni vec, ze kam se na to hrabou novoty. Zadnej olej! Jen si ted hraju s nastavovanim, citlivosti, tlumenim a tvrdosti (proto ty gumicky)

A konecne po letech se mi postestisto posbirat komplet Ti pohon (krom retezu) :) Tak uvidime jak na tom bude zivotnost.

Riditka jsem dal levna a plne funkcni :) oproti China carbonum :) .

Jako stalo me to dost nervu, ale vysledek je bozi…hlavne z hlediska vlastnosti! Je to proste lety proverena kvalita. A opet jsem se presvedcit, ze neni duvod kupovat nove veci, kdyz ty stare porad dobre slouzi a jsou vice nez-li konkurence schopne s novo carbon „srac…“ :D

(vloženo 10.5.20)

Tobyfree Tobyfree
Ohodnoť bajk: (4.2  / 66 hlasujících)
Značka Specialized
Model Stumpjumper FSR XC Pro
Modelový rok 1999
Velikost XL
Hmotnost 11,2
Rám Specialized A1 aluminum
Vidlice Rock Shox Sid XC 1999 + vnitrnosti SID Race 2003
Tlumič Cane Creek AD-10
Hlavové složení Chris King
Kliky Shimano XTR FC-M970
Středové složení Shimano XTR SM-BB90
Přesmykač Shimano LX FD-M570-E
Měnič Sram 9.0 SL
Řazení Sram 9.0 SL
Převodník Cartin-Ti Full Titanium + Titan XTR M970
Kazeta Shimano XTR CS-M970
Řetěz Shimano XT
Náboj přední Mavic Crossmax XL
Náboj zadní Mavic Crossmax XL
Brzda přední Shimano XTR BR-M960
Brzda zadní Shimano XTR BR-M960
Brzdové páky Sram 9.0 SL
Ráfek přední Mavic Crossmax XL Ceramic
Ráfek zadní Mavic Crossmax XL Ceramic
Pedály Crank Brothers Egg Beaters 2Ti
Řídítka Sting
Představec KCNC
Sedlovka Specialized
Sedlo Selle Italia SLK
Pláště Michelin WildGripper Hot S 26x2.1

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
ruza-sj
ruza-sj

25.5.20 18:04

Pěkný, nedávno byl k mání původnější za 3,5, teď za 20, no jo. Jinak díra v levý patce je na originální adaptér Specialized.

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

14.5.20 15:43

Tobyfree: „dneska už by to takhle nikdo nesjel“ – no, podle me dneska je mnohem vice lidi kteri by to sjeli. Tim samozrejme nerikam, ze nemame mit reskept k tem historickym jezdcum. Ale ten tvuj pohled je klasicky priklad idealizovani historie.

Reagovat
Jary

13.5.20 08:44

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
scret
scret

12.5.20 20:26

Tobyfree: No, jestli myslis to litani po sterkovych cestach na pevnakach, prip. na vidlich s max. 63mm zdvihu (tehdy DH), tak to nebyly o moc vetsi magori nez dnes… Staci se podivat, co se dneska jezdi na svetaku v XC! A co enduro? To je jeste dal… A DH nebo jiny ulet odvetvi…

Reagovat
Tobyfree
Tobyfree

12.5.20 19:28

Takový Jarda Kulhavy by mohl povídat, kdy zacilal na apachovi a hádejte jaký měl tehdy na svém kole řazení ;)

Reagovat
Tobyfree
Tobyfree

12.5.20 19:25

Tak se mi přece jen podařilo rozpoutat lehkou debatu stare vs nové :)

No nevyvracim ze jsou biky dneska asi bezpečnější a člověk je má víc pod kontrolou, ale legendární videa z prvních downhillu na hardtailech jsou opravdu šílený a podle mě ty chlapy měli proste koule a lehce vymatlano v hlavě :) dneska už by to takhle nikdo nesjel. Je to jak s autama, plno asistenci a technologii je bezpecne, ale um řízení už sel do kopru.

Reagovat
Jary

12.5.20 16:51

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
venkovan

11.5.20 20:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vpa007
vpa007

11.5.20 16:53

Hele super resuscitace, ale jako za sebe si nedokážu představit, že bych na tom jezdil víc, než v módu cafféracer… jsem o víkendu konečně po 3/4 roce dal do kupy praMeridu, jakože jsem jí koupil i novej přesmykač (!!!) a všechno šlape jak švýcary… boží… ale když jsem na tom jel, tak jsem si málem namlátil, prostě se to chová nějak divně, jinak než jsem teď zvyklej, a to tam mám širší řídítka (teď už snad i 60cm, jezdil jsem 52cm!) a jezdím i na štěrkoletu a fullu 27.5. Prostě na lítačku kolem barák, provětrání po obědě, na písák a pivko super. Ale na plnohodnotný ježdění to už fakt nedávám… takže respekt! Jinak se mi tahle červená XL šílenost teda svým zvrhlým způsobem líbí, a jakože dost! ;-)

Reagovat
scret
scret

11.5.20 15:46

krasnej veteranek, az na ty novodobejsi komponenty, ale to se odpousti… Za me proste dobra resuscitace. Takze super. Nicmene dnesni biky jsou fakt uplne jinde. Nerikam, ze se na tom neda popojet, ale srovnavat muze clovek fakt uz jen kola ± ze stejnych let. Jinak to s dnesnima nema sanci. Vim to sam, po letech jsem vytahnul svoje KHS a ikdyz to na rovince leti porad hezky, v terenu to moje 29ka celoHT o dost predci…

Reagovat
ladias
ladias

11.5.20 15:43

Volyn: máš recht, kdo se bojí – nesmí do lesa :-)

Reagovat
volyn
volyn

11.5.20 14:38

hezky veteran, ale jinak na 20 letem hliniku bych do terenu beze strachu fakt neletel

Reagovat
midlander

11.5.20 12:39

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

11.5.20 11:44

„A opet jsem se presvedcit, ze neni duvod kupovat nove veci, kdyz ty stare porad dobre slouzi a jsou vice nez-li konkurence schopne s novo carbon …“ – no nevim. Mit hlinik a napsat toto. Jo, kdybys mel ocel! :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

11.5.20 11:34

Jak starý jsou ty gumy? Kolo hezký, ale prostě 26 týhle velikosti je prostě vtipná no…

Reagovat
Tobyfree
Tobyfree

11.5.20 08:09

Archer: riditka jsou siroky, protoze to mam tak rad a jezdi se mi tak pohodlne. Vsechny moje biky normalne jezdim a to nemyslim „jen tak ho vytahnout“, ale poradne teren/dalky/atd…a se starym typem ridel o sirce napr 580mm je to hruza. (aspon pro me).

Na kotouce by to byla pecka, ale ram nema navarky na trmeny, takze asi tak…

Reagovat
hmm
hmm

11.5.20 06:12

Mohli to být hezké fotky

Reagovat
DejfSejf
DejfSejf

11.5.20 03:52

Pěkný stroj možná by mu víc slušely kotouče… Pokud možno červené:))

Reagovat
Archer
Archer

11.5.20 02:59

Řidítka se mi zda až moc široký na dobové kolo :)

Reagovat
Tobyfree
Tobyfree

10.5.20 21:42

Jo jo, to mas recht s tim pozadim, byl jsem proste linej nekam dojet na lepsi misto :D

Reagovat
Fran7
Fran7

10.5.20 21:16

Teda z náhledu jsem myslel, že je to bajk bez plášťů na ráfcích :-) a teda čumím, červené jsem viděl naposledy před 20ti lety

Reagovat
snas89
snas89

10.5.20 20:58

Pěknej masakr:)

Škoda fotek n červeným pozadí.

Reagovat
Lynch

10.5.20 20:27

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Tobyfree
Tobyfree

10.5.20 19:56

kubula: vsak ja to beru vsechno v pohode :) jenom tahle sada 9.0 SL je v podstate komplet…akorat jeste delali naboje, ale to bych musel naplect jina kola…a to zase zeru tyhle Mavic

Nimrod: jako riditka jsou mi jasny, nechci karbony a casel az narazim na neco poradneho, tak vymenim…„promi­se“ :D

Reagovat
KUBULA
KUBULA

10.5.20 19:36

Tobyfree: to chapu a respektuji, ale ja jsem proste „sadysta“ a proto bych tam bral komplet XTR nebo komplet Sram

Reagovat
Nimrod
Nimrod

10.5.20 19:30

mně tak nějak nesedí ten představec a řídítka… ale jinak je to nádherný moc

Reagovat
Tobyfree
Tobyfree

10.5.20 19:23

Kubula: hele kdyz ja tu sadu 9.0 SL miluju :)

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

10.5.20 19:06

super, jen tak dál :)

Reagovat
KUBULA
KUBULA

10.5.20 18:39

Hezke Tome, moc hezke. Jen bych Sram nahradil Shimanem aby to XTR bylo komplet a byla by to bomba.

Reagovat
kopejda
kopejda

10.5.20 18:37

Krásnej peklostroj.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

10.5.20 18:34

Pěěkknnýý

Reagovat

Další galerie z kategorie

fk3 3
paulart23 16
krus 11
Jurgennn 7
JakubTr. 4
JakubTr. 4