Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
fpba
fpba

14.5.20 16:52

Suspension Smith: They [bicycle brakes] are being used as a hydraulic brake lockout to stop the Lateral suspension from moving when I use the front main brakes.

Reagovat
wladeq
wladeq

14.5.20 13:27

Jo už mi to docvaklo, ovšem ani v tom nevidím nějaký hlubší smysl

Reagovat
wladeq
wladeq

14.5.20 13:23

Kome: podle obrázku? Kam to teda chodí?

Reagovat
krabica
krabica

14.5.20 13:23

wladeq: Zjevně si to nepochopil, navíc je to desetiletími ověřená konstrukce, BMW už to dělá fest dlouho a hlavním mínusem je ztráta citu od předního kola, jinak je to stabilnější řešení, zamezuje zanořování vidle při brzdění…

Reagovat
kOmE
kOmE

14.5.20 13:12

wladeq: jak jsi na to proboha přišel?

Reagovat
wladeq
wladeq

14.5.20 13:07

Goob: jasné že zkracuje, ale tady to bude brutal. Přední kolo chodí „vertikálně“, jestli jsi to nepochopil. Dupneš po brzdě a máš přední kolo o pět čísel blíž středu. Jak se to musí chovat v nějakém mordoru, to si nedovedu představit. Ale tajně věřím, že ví, co dělají, a mají to vychytané. I když podle toho obrázku to vypadá, že vůbec netuší. Jestli tohle má být sjezďák, tak potěš koště

Reagovat
mpIII

14.5.20 12:59

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mpIII

14.5.20 12:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Doktor-Prase
Doktor-Prase

14.5.20 12:04

Mícháte tu víc věcí dohromady, ten člověk má více projektů rozjetých – především na motorky.

Reagovat
Goob
Goob

14.5.20 12:03

Ta bajková brzda (na motorce, podotýkám) má svůj důvod:

https://www.facebook.com/…53252772626/?…

Ten člověk je super bastlíř, to se mi fakt líbí.

Reagovat
kOmE
kOmE

14.5.20 11:58

MpIII: bez komprese zadní stavby je to dost zkreslující

Reagovat
mpIII

14.5.20 11:24

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
krabica
krabica

14.5.20 11:21

mpIII> jako tlumič řízení chápu, ale proč je na něm pružina a ještě brzda? :-)

Reagovat
Tecka
Tecka

14.5.20 11:19

To mne zaujala ta „řídící tyčka“ na propojení vidlice a řídítek. Musí pobrat pohyby té kyvky a samovolně nezatáčet :-)

Reagovat
mpIII

14.5.20 11:14

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mpIII

14.5.20 11:12

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kOmE
kOmE

14.5.20 11:09

Goob: při takovéhle kompresi to bude vypadat skoro stejně.

Reagovat
Goob
Goob

14.5.20 10:55

Zatímco běžný teleskop na kolech s položenější hlavou rozvor nezkracuje, neneneee nenenen neneneneneen.

Bože drahej.

Reagovat
mpIII

14.5.20 10:55

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kOmE
kOmE

14.5.20 10:52

Podle mě má ta kyvka v hlavě zvyšovat citlivost na malé nerovnosti.

Reagovat
mpIII

14.5.20 10:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
wladeq
wladeq

14.5.20 10:34

Chápeš to dobře, a taky měnit úhel hlavy…třeba na brzdě, to chceš 

Reagovat
mpIII

14.5.20 10:32

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
ferlikster
ferlikster

14.5.20 09:12

„The two suspensions give two wheel paths too the front wheel…the more vertical of the telefork and the secondary suspension has a wheelpath going rearwards.....so it simultaneously absorbs all bump force vectors.“

Reagovat
krabica
krabica

14.5.20 07:51

TJK> Tomu rozumím, k tomu slouží to odpružení v rámu, stejně to mají motorky od BMW, ale proč tam je ještě ta teleskopická vidle? Podle senzoru bude funkční… Jediné, co mě napadá je, že zvyšuje nedostatečný zdvih toho řešení v rámu.

Reagovat
BorisFR
BorisFR

14.5.20 00:16

Impressive!

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

13.5.20 23:54

Tvl, tohle má potenciál jezdce sežrat :-)

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

13.5.20 23:31

Prilis jednoduche! :-)

Reagovat
TJK
TJK

13.5.20 23:04

popisuje antidive a brzdny sily, asi to je delany aby eliminoval klasicky neduhy teleskopicke vidle

Reagovat
krabica
krabica

13.5.20 23:00

Nechápu, proč to má 2× odpružený předek

Reagovat

Další galerie z kategorie

Fildazmoravy 1
jezour 14
Florenc 21
FreeBoy 22
Lister 22
gersa 16