Suspension Smith: They [bicycle brakes] are being used as a hydraulic brake lockout to stop the Lateral suspension from moving when I use the front main brakes.
wladeq: Zjevně si to nepochopil, navíc je to desetiletími ověřená konstrukce, BMW už to dělá fest dlouho a hlavním mínusem je ztráta citu od předního kola, jinak je to stabilnější řešení, zamezuje zanořování vidle při brzdění…
Goob: jasné že zkracuje, ale tady to bude brutal. Přední kolo chodí „vertikálně“, jestli jsi to nepochopil. Dupneš po brzdě a máš přední kolo o pět čísel blíž středu. Jak se to musí chovat v nějakém mordoru, to si nedovedu představit. Ale tajně věřím, že ví, co dělají, a mají to vychytané. I když podle toho obrázku to vypadá, že vůbec netuší. Jestli tohle má být sjezďák, tak potěš koště
14.5.20 12:59
14.5.20 12:52
Mícháte tu víc věcí dohromady, ten člověk má více projektů rozjetých – především na motorky.
Ta bajková brzda (na motorce, podotýkám) má svůj důvod:
https://www.facebook.com/…53252772626/?…
Ten člověk je super bastlíř, to se mi fakt líbí.
14.5.20 11:24
mpIII> jako tlumič řízení chápu, ale proč je na něm pružina a ještě brzda? :-)
To mne zaujala ta „řídící tyčka“ na propojení vidlice a řídítek. Musí pobrat pohyby té kyvky a samovolně nezatáčet :-)
14.5.20 11:14
14.5.20 11:12
Zatímco běžný teleskop na kolech s položenější hlavou rozvor nezkracuje, neneneee nenenen neneneneneen.
Bože drahej.
14.5.20 10:55
14.5.20 10:40
14.5.20 10:32
„The two suspensions give two wheel paths too the front wheel…the more vertical of the telefork and the secondary suspension has a wheelpath going rearwards.....so it simultaneously absorbs all bump force vectors.“
TJK> Tomu rozumím, k tomu slouží to odpružení v rámu, stejně to mají motorky od BMW, ale proč tam je ještě ta teleskopická vidle? Podle senzoru bude funkční… Jediné, co mě napadá je, že zvyšuje nedostatečný zdvih toho řešení v rámu.
Tvl, tohle má potenciál jezdce sežrat :-)
popisuje antidive a brzdny sily, asi to je delany aby eliminoval klasicky neduhy teleskopicke vidle