Vybaleno z krabice
Vybaleno z krabice
Předchozí Merida Speed Lite Cross XT Edition TFS 2012 3x10 a 140 kotouče.
Před 8mi lety to byly supr kola, drahá polovička si to nemůže vynachválit dodnes. Jezdí to úplně samo
Hned po složení z krabice test který potvrdil obavy. Chce to větší rozsah na rychlost i na kopce. Co mě překvapilo, jak to lítá rychle po asfaltu, to je jak cross, paráda.
Málo zubů na kopce...
Málo zubů na sjezdy...
Po přechodu z Suntour (předchozí bajk), je vzduch pocitově asi 5x lepší...
Budík blikačka a gripy
Kafé rejsr
Alcantaru to já můžu
Malý zabiják :o) dnes 27km
Rám XXL lite 6061 M má 1830g ale kolik váží XXL jsem nedohledal
(vloženo 15.5.20)
Značka | Merida |
Model | Big.Nine 500 Silk Titan(Silver/Black) |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 12.2 |
Rám | BIG.NINE TFS; MAT aluminum; 29 WHS; 135x9 AST; BSA BBR; Smooth welding XXL 2020 |
Vidlice | Manitou Markhor Comp; Air; 100 STR; Tapered; Lockout; 51mm fork offset |
Hlavové složení | MERIDA M4455 |
Kliky | Shimano Deore; 34-24 ATC |
Středové složení | Cartridge Bearing |
Přesmykač | Shimano Deore Shadow+ |
Měnič | Shimano Deore |
Řazení | Shimano Deore |
Převodník | Cartridge Bearing 34-24 |
Kazeta | Shimano HG500; 11-42 ATC, 10 GER |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | Shimano TX505; 100x9 WHF; 32 SPH; Centerlock |
Náboj zadní | Shimano TX505; 135x9 WHR; 32 SPH; Centerlock |
Brzda přední | Shimano RT10; 180 mm,Shimano MT-200; dvoupístkové |
Brzda zadní | Shimano RT10; 160 mm, Shimano MT-200; dvoupístkové |
Brzdové páky | Attached |
Ráfek přední | MERIDA COMP CC; 20 IWR; MAT aluminium |
Ráfek zadní | MERIDA COMP CC; 20 IWR; MAT aluminium |
Dráty | Black Stainless |
Pedály | VP VPE-891 |
Řídítka | MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 720 WHB; 10 RHB |
Představec | MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; 6 ASD |
Sedlovka | MERIDA Comp CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB |
Sedlo | MERIDA Comp CC |
Pláště | Maxxis Ikon; 29x2.2"; fold |
Předchozí reakce byla na Richards.
Teď na: Pista.Wassermann + Sinpa +Bikemike: V galerii je foto 50.7kmh GPS ale ty hory tam by občas 51z velmi pomohlo.
Sinpa: Jé díky to je srovnání přesně mých kol? Díky moc! Mám představu 2×12, ale ještě nevím konkrétně co by tam bylo kompatibilní s ohledem na stávající osazení komponent, aby se nemusela měnit celá sada všeho okolo… Napadla mě kazeta SLX CS M7100 – 10–51z (12s) a dopředu 38 ale ještě jsem se tím nezabýval a budu potřebovat poradit s kompatibilitou aby to neběhalo jen jakž takž ale fakt to šlapalo ukázkově jako po másle.
kotew CZE JIHLAVA: Díky, objednal jsem ještě na léto silniční kontíky asfaltové pneu ale stávající převody od 30kmh začínají nedostačovat, 40kmh je už limit a přes 50kmh se dostanu jen na sjezdu při nesmyslné kadenci a tam už není možnost to udržovat potom dál na rovině…
Danielh: Já trénuju na rotopedu na max zátěž 2–3h nonstop asi 2× týdně a proto jsem na přesuny zvyklý na těžké převod a vysokou rychlost a hlavně na převody ze starého kola a na 29" to na letních po asfaltu půjde jedna báseň jen to přestavět a bude to fajn
Protože já šlapu na horách i tam, kde ostatní tahají pěšky ebajky, např dítě za sebou ve vozíčku, tak by se 51z hodilo a nebo podpora juniora na trailech kde ho při stoupání na nejlehčí převody v kopci zachraňuji aby se nezastavil, má 5let a potřebuje support…
Ja mam 38/28 + 11–42 (10 i 11) ten nejlehci sem snad pouzil 2–3× za celou dobu ale 38–11 celkem dost kdyz se presouvam po asfaltu a jedu tak 30–35 tak uz citim ze by se hodil i tezsi prevod, moje kadence je tak 70± 10 podle sklonu kopce :-) kola 26" ale.
Na obr bike, je to super, za 5* jinak švihat, švihat, švihat a ono to půjde :-)
Nejlehčí máš lehčí jak na starém kole, do to ale rychla to není.
Jestli to přesmyk pobere, tak můžeš tu 34z vyměnit za 38z
Tak při několika kilometrovém přesunu po silnici by mi 34–11 taky nevyhovoval.
Ale stížnost na 24–42 vážně nechápu.
A to mají někteří nejlehčí jen 34–42. Mimochodem 34–11 že by ti nestačilo do rychlosti? No je pravda že ze sjezdu si od takových 50kmh neprislapnes, ale to je tak vše. Ale ve spurtu mi to na 40kmh stačí, to je málo? Jestli ono nebude chyba ve frekvenci šlapání..