RB je tady srdcovka. Pro mě docela sklamání. Na rámu mám najeto cca 500km. Po neustálém lupání v hlavovém složení jsem vyrazil horní misku a divím se. Hlavové nalisované na sucho. Zafrézování hlávka proběhlo, ale zůstala tam hrana kterou jsem srazil alespoň pilníkem. Co jim vůbec nevyšlo je frézování hlavové trubky pro misky. I na zlé fotce jde vidět vyosení díry pro hlávko. Je tam minimálně 1mm rozdíl ve stěně trubky. Podobné kusy bych v práci zmetkoval a nepouštěl dále.
Tak už vím proč v RB zdarma lisují hlávka. Tolik k hanění. Jinak je to docela tuhý rám a prvních 500km mě bavilo. Kolo není 2stopé a jezdím dále. Na reklamaci nemám nervy. Je sezona a nechci čekat měsíc na vyřízení. Pár let jsem v kolách mechošil a podobné věci občas zahlídl.
(vloženo 29.5.20)
tohle neni konstrukcni zamer, tohle je proste to jak se hybe material po svareni, to ze to v JIGu svaris jeste neznamena ze si to necha tvar… takze uhly s pozice hlavy je dovrezovana jak vyjde na ramu… obcas to proste neni tak hezky vystredeni… neni proc to resit… kdyz to bude delat problemy nebo nevydrzi tak se to vyreklamuje…
Na te fotce je videt vcelku prd, ale z toho co tam vidim mi to prijde jako konstrukcni zamer. Proste to pri obrabeni na soustruhu uplnou excentricky, aby byla stena ruzne tloustky. Vepredu, kde je paka je stena silnejsi, zadni cast je zpevnena ramovyma trubkama, ktere jsou na hlavu navareny, tudiz tam neni treba tolik materialu. Protoze pokud by to nebyl zamer, tak by obrabec i kontrolor asi museli byt uplne na kasi, aby toto proslo dal.
Vilém: Nejsem si jistý jak by oslabení trubky pomohlo v pevnosti. Na fotce jde vidět to vyosení. V levo fréza ani nesáhla, vpravo je profrézované celé zesílení + lehce frézováno do dalšího průměru.Nebudu řešit, budu jezdit a čas ukáže.
Je to smutné :-( sám mám 3 rámy, ale po tom co vidím v poslední době bych si další nepořídil.