Tak dlouho se skáče na trailech, až se kývka utrhne.
Jsem zvědav jak ve Spešlu funguje doživotní záruka na rám.Nemáte někdo zkušenost,kde to reklamovat,kupoval jsem to u Ramaly v Plzni,ale ten už spešly nedělá
(vloženo 30.5.20)
Mikš co zkusit RB? Trochu věřím, že takhle menší firma má ten přístup jinej, lepší
Snad:,–)
mám a užívám tři spešly,starší epic a stump,naprosto bezproblémová kola.V 2017 jsem koupil stumpjumper elite ,sice s porovnání s konkurencí dost předražené kolo,ale vsadil jsem na nadstandartní přístup značky,a její pověst.Jak jsem se mýlil a zklamal.Po pár týdnech přestala fungovat teleskopka,reklamace neuznána.Když mi praskl ořech,tak jsem to radši ani nereklamoval a koupil jiná kola.Teď mi praskla ve sváru zadní stavba(dle vyjádření známého svářeče špatný svár),samozřejmě reklamace neuznána,celoživotní záruka platí až od roku 2018 kdy byla konstrukce zadní stavby přepracována a už chronicky nepraskala,prostě sviňácká firemní politika.Chtěl jsem si koupit na podzim S.enduro,ale radši ušetřím,a koupím si něco kvalitnějšího.
Zaroven si prostuduj za jakych podminek. Taky musis neco dodrzet, abys pak mohl reklamovat,hlavne znackovy a pravydelny servis a ne ze po 5 letech domaciho servisu se mi stalo toto,vzdy je tam neco na cem pohoris pokud se na tebe vysere uz ten prvni prodejce. Vetsinou se spesl stavy kladne,ikdyz ti k tomu neco napise. Vyser se na stranky speslu a zajdi tam kde jsi koupil. Vetsinou zalezi hodne na nem.
znám perfektního svářeče,ale kolo používám tak,že bych opravě moc nevěřil.
Našel jsem na stránce Spšl.-Za našimi rámy si stojíme — vždy. To znamená doživotní záruku na rám pro původního majitele na výrobní a materiálové vady pro VŠECHNY rámy modelů kol Specialized. U celoodpružených rámů platí doživotní záruka také pro celý rám,včetně zadní stavby. Doživotní záruka je zde míněna ve smyslu životnosti rámu, nikoliv života majitele kola.
Tak to je mrzutost, držím palce!
V nejhorším myslím znáš člověka co ti to svaří:-).
Mam pocit ze dozivotka se vztahuje jen na hlavni trojuhelnik,na zadni stavbu (nejsem si jisty) ani vidli ne. Ja reklamoval epica a posilaly se fotky do Holandska a ti chteli ram poslat tady v CR hlavnimu dovozci,jelikoz tomu nechteli verit ze by vtom miste mohlo prasknout. Ram jsem dostal novy komplet i s tlumicem a zadni stavbou. Na reklamaci jsem nesl samotny ram,ostatni komponenty je nezajimaly. A taky hodne pomohlo ze v servise dopsaly vsechny neuskutecnene garancky :-))
26" ram 2011 vymenen za 29" 2017
Někde ve vláknech už se to řešilo – pokud jsi první majitel, bez problémů, asi tě čeká nový model…
Nevím jestli ti uznají reklamaci, ale v concept store mi prodali za nějakých cca 1500,– na 10 let starého stumpa nahradní díl bez problému.
díky za reakce,na reklamaci jste vezli celé kolo,samotný rám nebo stačilo poslat foto.Je sobota,do pondělí budu v nejistotě.
Já koupil Sekvoj v Praze, ale na reklamaci jsem šel do Libereckýho Concept Store a ujmuli se toho.Vše ok, dostal jsem na výběr jestli chci Sekvoj a nebo novej model Diverge.
Normálně mě dali ůplně nový rám. Jen místo 100 jsem dostal 120. Ten starý se už nevyráběl. Tlumič do něj taky nepasoval. Za 7000kč mi nabýdli tlumič do nového rámu.
Záleží jakou mají životnost rámu. Doživotní záruka se netýká tvé nesmrtelnosti :)