Našel jsem někde na Pinkbike. Dávám to sem jen jako zajímavost kvůli bikovým komponentům na té motorce. Super sexy, to bych si rád zkusil, i když mám teda před MTX obří respekt.
(vloženo 1.6.20)
2.6.20 15:19
Nitroglycerin i pro ostatní nechápající -po nás tam nikdo nepozná že se tam jezdí,majitelé,správci to tolerují,dropy,odpaly jsou velice nenápadné,trasu někdo vyčistí,upraví,udržuje-jiní,kteří za to i vybírají peníze tam pořádají zájezdy
Goob: Ono je to srovnání s kroskou asi nešťastné… todle evidentně nemá nahradit MX nebo enduro motorku. Todle má bejt asi takový vozítko na zábavné ježdění terénem. Já věřím že sranda na tom bude… to je na všem, kde otočíš zápěstím a ono to samo jede… Na výjezdy ve stylu endura asi dobrý… Bude to tišší než spalovací motor (přilákáš na sebe v lese menší pozornost)
Mě se na tom nelíbí podvozek, brzdy a zkusil bych kde to má těžiště (podezíravě přimhouřené oči)… Ale opět pro danej účel je to asi dostačující…
A když už nic z toho výš, tak je to fakt hnusný :-D
Koloman: takže si každý udělá svůj trail, aby nejezdil po cizím, to určitě povede ke spokojenosti majitele lesa.
NTG: Já tomu naopak rozumím dobře. Použít vlastní ilegální trail samozřejmě není úplně správně, ale když to veřejně nevytrubuju a nedělám mu výrazné značení, tak návštěvnost zůstává v únosných mezích a dá se to snad omluvit. Pokud z toho oni průvodci mají zisk a ještě navíc trať vyznačují na stromech, je to trestuhodné a navíc se tak dříve či později postarají o zákaz.
Nějak tomu nerozumím … takže když po ILEGÁLNÍCH trailech jezdíte vy, je to OK ale někdo další cizí je už zk.rvenec? To je fakt dobrý :-)
P.S. v Brdech jsem ještě nikdy nejezdil.
No ja na jejich strankach nasel REVX za 8000 Euro, takze jsem vychazel z toho ze je vic jak jednou tak drazsi… Kazdopadne s vykonem e-kola bych toho SurRona nesrovnaval :-) Chce to osobni zkusenost, mne to i s timhle vykonem bavilo a davalo smysl. Ale REVX by mne urcite bavil vic, to jsem si jisty :-D
Mrázek je cca o 50 tis dražší. Ale když už bych něco takové kupoval, tak bych chtěl aby to bylo výkonem o kus dál než e-kolo.
Hmotností je to někde mezi kolem a MX motorkou,takže spíš to bude bliž trialce než MX motorce. Na MX je ta hmotnost zásadní pro to aby to fungovalo.
2 Atilla: Mrazek bude urcite zase jinde, ale to jeho cena bohuzel taky…
2 Goob: SurRon proste nema vykon aby dokazal to co cistokrevna MX, vaha to nezachrani… Nerikam ze se neda protocit zadni kolo, ale to fakt tak maximalne pri rozjezdu a sypkem podkladu. Pri jizde v jakekoliv rychlosti se seriovym vykonem kolem neprohrabnes, pokud ho vylozene neodlehcis, nebo neletis vzduchem :-)
Ale jak uz jsem psal, i tak je to hodne zabavna hracka.
na podobný,14kwatový jezdí pospolu tři chlapíci spíš veteráni po trailech v Chko.Není s nima rozumná řeč,prý nic neničí.
Já jsem už rezignoval,poté co na našich ilegálech zkurvení komerční bike-průvodci nastříkali pro své klienty sprejem šipky aby nebloudili.Samozřejmě správci Chko šílí,takže se blíží konec zábavy v Brdech.Příště jen po značených zpevněných cestách.
Protože kolem MX chodím velkým obloukem (motorek obecně se bojím, ale speciálně MX mě děsí: máme za domem amatérskou trať a je mi jasný, že jakmile bych to zkusil, už by mě to nepustilo :D): jaký je rozdíl mezi motokrosovou motorkou a tímhle? Nemyslím průměr kol atd., jde mi o vlastnosti. Bych od toho motoru čekal, že na driftované výjezdy bude mít výkonu dost, vzhledem k váze.
Známému jsem na tomhle dělal servis a jelikož jezdí pracovně do zahraničí, tak jsem měl možnost asi měsíc testovat. A za mně paráda! MX mám rád, ale tohle bych s tím vůbec nesrovnával. Samozřejmě tomu na pořádné řádění chybí výkon, člověk prostě nesmí čekat že bude v terénu jezdit zatáčky driftem, ale jinak jsem si na tom užil spousty zábavy. Od začátku jsem se těšil hlavně na výjezdy, s ježděním z kopce jsem moc nepočítal, ale i tam mne to hodně překvapilo. Díky kolům z MX to prostě jede tam kde to pošleš a ta váha oproti MX je super. Jen směrem z kopce dolů jsem měl obrovský problém s brzdama které jsou tady opačně než na kole. Mohl jsem na to myslet sebevíc, ale nedokázal jsem si na to zvyknout… A bohužel u majitele jelikož je zvyklý spíš na moto než na kolo, tak přehození neklaplo. A taky bych chtěl vyzkoušet jak by se na tom jezdilo s páčkou na ovládání plynu místo otočné rukojeti. Když jsem s tím jel dolů jako na DH-čku, tak se mi stávalo že jsem si sem tam nechtěně přidal plyn, prostě bylo náročné držet pravou ruku nehybně…
Určitě bych si dokázal představit že bych to měl v garáži, nadchlo mne to hodně ;-)
Kua … ještě chvíli … a asi si něco takového osedlám, MX nejezdím kvůli penězům, tohle by byl supl :-)
je to zajimavy ale imho bych tam taky dal velky kolo dopredu … jinak bych si to zkusil… proc ne, muze to byt zabav
Měl jsem čest se na tom párkrát svést, za cca. 80 tisíc super stroj, krouťák od 0 otáček je mazec, pak se tomu ale od cca. 40km/h moc nechce.
Pojetí i styl jízdy je na tom úplně jiný než mx či enduro
A co mrázek REV-X 11kW nominální výkon a 15kW ve špičce. Na 50kg stroj mocný výkon.